نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 2:51 ب.ظ

استارت آپ خودروی الکتریکی نیکولا تولید اولین نیمه کامیون الکتریکی خود را آغاز کرده است

23 مارس 2022 -جان روزویر – نیمه کامیون نیکولا موتور Tre.

استارت‌آپ کامیون‌های سنگین الکتریکی نیکولا اعلام کرد که تولید نسخه باتری‌دار نیمه‌تراک الکتریکی Tre را در کارخانه‌اش در کولیج، آریزونا آغاز کرده است و نیمه‌کامیون برقی را به بازار عرضه کرده است.

مدیران اجرایی طی ارائه ای برای تحلیلگران گفتند که نیکولا قصد دارد تحویل کامیون ها را در سه ماهه دوم آغاز کند. تولید کامیون ها برای مشتریان از روز دوشنبه آغاز شد.پس از اعلام این خبر، سهام نیکولا در معاملات پس از ساعت کاری حدود 4 درصد افزایش یافت.

نسخه الکتریکی Tre برای مسیرهای کوتاهتر با برد تخمینی حدود 350 مایل در نظر گرفته شده است. نیکولا انتظار دارد که بین 300 تا 500 دستگاه از این کامیون ها را در سال جاری تحویل دهد و سپس تولید را به سطح بالاتری در سال 2023 برساند.

سهام سابق نیکولا از زمان خروج بنیانگذار آن، تروور میلتون، در سال 2020، به تک رقمی سقوط کرده است. این شرکت روابط خود را با میلتون قطع کرده و تمام ادعاهای معوق مربوط به اقدامات او را تسویه کرده است.

میلتون سال گذشته به اتهام کلاهبرداری فدرال مربوط به اظهاراتی که قبل از عرضه عمومی اولیه نیکولا بیان کرده بود، متهم شد.

نیکولا قصد دارد از Tree با باتری الکتریکی با نسخه‌ای که از پیل سوختی هیدروژنی تغذیه می‌کند و با بردی تا 500 مایل، مناسب برای مسیرهای طولانی‌تر، استفاده کند. به دنبال آن چیزی که نیکولا در سال 2025 مدل پیل سوختی “نسل بعدی” می نامد، مناسب برای مسیرهای مسافت طولانی تا 900 مایل خواهد بود.

این شرکت تأیید کرد که هیدروژن Tre در مسیری قرار دارد تا اواخر سال 2023 ارسال شود.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *