نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 خرداد 1403 5:56 ق.ظ

پنج خبر که در نمایشگاه خودروی چین توجه ها را جلب نمود.

پنج خبر که در نمایشگاه خودروی چین توجه ها را جلب نمود.

25 آوریل 2024 – توسط لونا لین، سباستین ریچی -این غول فناوری مصرف‌کننده جدیدترین شرکت کننده در بازار پرطرفدار خودروهای برقی چین است که مدل جدید SU7 آن ستاره نمایشگاه است.

یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودروی چین در پکن آغاز شد و سازندگان خودروهای برقی مایلند جدیدترین طراحی‌ها و لوازم جانبی با فناوری پیشرفته خود را در بازار رقابتی شدید به نمایش بگذارند.

در اینجا تحولات کلیدی فعالیت Auto China آمده است:

شیائومی

این غول فناوری مصرف‌کننده جدیدترین شرکت کننده در بازار پرطرفدار خودروهای برقی چین است که مدل جدید SU7 آن ستاره نمایشگاه است.شیائومی گفت، کمتر از یک ماه پس از عرضه، تقریباً 76000 پیش‌سفارش انجام شده است، انباشته‌ای از سفارش‌ها که با توجه به ظرفیت تولید فعلی‌اش ماه‌ها طول خواهد کشید.

رئیس شیائومی، لی جون،  در Auto China توسط لشکر وفادار طرفدارانی که مشتاق بودند هر حرکت کارآفرین را در مجموعه همایش دنبال کنند، غرق شد.

XPeng

از جمله رقبای اصلی غول خودروسازی تسلا در بازار چین، XPeng است که اعلام کرد قصد دارد در ماه مه استقرار گسترده رانندگی با کمک هوش مصنوعی را در خودروهای خود آغاز کند.

رئیس شرکت، هی شیائوپنگ، هنگام ارائه X9، یک خودروی هفت نفره، به حضار گفت: “هوش مصنوعی عادات راننده را می آموزد و سپس می تواند رانندگی آنها را تقلید کند” و امنیت را افزایش می دهد.

CATL

غول باتری چینی CATL نیز در این نمایشگاه حضور داشت که در سال 2011 در شهر شرقی Ningde تأسیس شد و اکنون رهبر جهانی بی چون و چرا در باتری های EV است.

کارخانه‌های آن بیش از یک سوم باتری‌های خودروهای فروخته شده در سراسر جهان را تولید می‌کنند و به مدل‌هایی از صف طولانی تولیدکنندگان خارجی از جمله مرسدس بنز، بی‌ام‌و، فولکس‌واگن، تسلا، تویوتا، هوندا و هیوندای مجهز هستند.

در پاسخ به یکی از انتقادات اصلی خودروهای برقی – زمان شارژ طولانی که تحرک را محدود می کند – CATL یک راه حل را اعلام کرد: “Shenxing Plus”، یک بسته باتری فوق سریع که به گفته این شرکت، در هر ثانیه یک کیلومتر (0.62 مایل) برد دارد.

نیو

برخلاف بسیاری از فعالان صنعت خودروهای برقی، خودروساز چینی Nio به جای شارژ مجدد خودروهای فردی، بر فناوری تعویض باتری تمرکز دارد.این شرکت مستقر در شانگهای که 10 سال پیش تأسیس شد،اعلام کرد که نزدیک به 2500 نقطه تعویض باتری در سراسر چین جمع آوری کرده است.

نیو همچنین مدل ET7 خود را معرفی کرد که یک مدل سدان است که طبق ادعای شرکت دارای برد 1000 کیلومتر است.

اتحاد Tencent-Toyota

خودروساز ژاپنی تویوتا نیز اعلام کرد که با غول فناوری و بازی چینی Tencent در زمینه هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد تا از تمایل روزافزون مصرف‌کنندگان محلی به ویژگی‌های پیشرفته خودروهای هوشمند استفاده کند.

تویوتا گفت که این همکاری در مورد خودروهای تویوتا فروخته شده در چین اعمال خواهد شد، تویوتا که مانند سایر تولیدکنندگان خارجی، با تغییر صنعت به سمت الکتریکی تلاش کرده تا در بازار فوق رقابتی باقی بماند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود رزومه موسسه بر روی عکس کلیک کنید