نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 10:34 ق.ظ

بیانیه حریم خصوصی

به سایت رسانه دیجیتال کل نگار خوش آمدید.

 این سایت بخشی از خدمات مجموعه فعالیت هایی است که در رابطه با ترویج ونشر دانش بکار گرفته شده است.فعالیت ما بر اساس اخذ مجوز های قانونی در کشور انجام می شود . این مجوز ها عبارتند از :

مجوز مجله روش به شماره و تاریخ

مجوز رسانه دیجیتال بشماره و تاریخ

 بنابر این ما به حریم خصوصی بازدیدکنندگان این وبسایت احترام می گذاریم . لطفا بیانیه حریم خصوصی حاضر را به دقت بخوانید تا دریابید که ما چه نوع اطلاعاتی را از طریق وبسایتمان جمع آوری می کنیم و با آن ها چه می کنیم. بیانیه حریم خصوصی حاضر، تنها در مورد اطلاعاتی صدق می کند که آنلاین و از طریق وبسایت کل نگار kolnegar.ir جمع آوری شده باشد و شامل هیچ گونه اطلاعاتی که شما در اختیار ما گذاشته اید، یا ما به نوعی جمع آوری کرده ایم -چه آفلاین و چه از طریق راه های دیگر مثلا تلفن، ایمیل، و یا ملاقات شخصی نمی شود. در صورتی که درباره بیانیه حریم خصوصی حاضر پرسشی دارید، به ما به این آدرس ایمیل بزنید.

اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم

ما دو دسته اطلاعات را جمع آوری می کنیم:‌(۱) اطلاعاتی که بازدیدکنندگان وبسایت هنگام ثبت نام، درخواست دریافت خبرنامه از طریق ایمیل، نظر دادن در بخش کامنت گذاری عمومی روی هر کدام از مطالب وبسایت، پاسخ به نظرسنجی ها، و لایک زدن روی مطالب، به شکل داوطلبانه ارائه می دهند،

 (۲) اطلاعاتی که بدون تعیین هویت فرد، به شکل خودکار هنگام گردش بازدیدکنندگان از وبسایت و همچنین مشاهده خبرنامه ایمیلی ما و دیگر مراودات ایمیلی جمع آوری می شود. این اطلاعات را یا خودمان مستقیما جمع آوری می کنیم، یا طرف سومی که از طرف ما عمل می کند، این کار را به جای ما انجام می دهد. این احتمال وجود دارد که طرف های سومی که در وبسایت ما لینکشان را به عنوان آگهی مشاهده می کنید یا از طرق دیگر آن ها را در وبسایتمان تبلیغ کرده ایم و یا این که محصولات و خدماتشان را از طریق ما ارائه می دهند (آگهی تبلیغاتی)، با روندی که زیر کنترل ما نیست، اطلاعات شما را جمع آوری کنند.

اطلاعاتی که شما داوطلبانه در اختیار ما می گذارید

ما اطلاعاتی که شما هنگام بازدید از وبسایت ما داوطلبانه ارائه می دهید جمع آوری و ذخیره می کنیم. ممکن است این اطلاعات که شما شخصا تصمیم می گیرید ارائه دهید، مشخصات هویتی شما باشد. هنگام استفاده از وبسایت کل نگار، شما امکان ارائه اختیاری بخشی از اطلاعات زیر یا تمامی آن  را دارید:‌

    اطلاعات تماس، مثل نام و آدرس ایمیل

    اطلاعات دموگرافیک، مانند جنسیت، کشور (و در صورت لزوم کد پستی)

    اطلاعات وارد شدن به سیستم، مانند شناسه کاربری و رمز عبور

    بهترین راه ارتباطی، مثلا این که ترجیح می دهید از طریق کدام آدرس ایمیل مایلید با شما تماس بگیریم

    اطلاعات مربوط به پرداخت پول (مانند شماره کارت اعتباری) که برای به جریان افتادن مراودات مورد درخواست الزامی است

    اطلاعات پست شده در مکان های مربوط به کامنت گذاری عمومی و دیگر بخش های اینتراکتیو وبسایت، و

    سوالات یا نکاتی که شما از طریق بخش «نظرات خود را برای ما بفرستید» در وبسایت، برای ما ارسال می کنید.

شما لازم نیست که برای بازدید و دسترسی به وبسایت اطلاعاتتان را با ما در میان بگذارید. اما در صورتی که مایل به دریافت خبرنامه های ما باشید، باید آدرس ایمیل خود را بدهید تا خبرنامه را به آن آدرس برایتان ارسال کنیم. ما همچنین جنسیت، کشور محل اقامت و در صورت نیاز، کدپستی شما را نیز مطالبه میکنیم. اگر بخواهید در بخش عمومی کامنت گذاری در وبسایت ما، نظرتان را پست کنید، باید در وبسایت ما ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام، ما آدرس ایمیل، جنسیت، کشور محل اقامت، و در صورت نیاز کدپستی شما را می پرسیم. علاوه بر این، شما باید یک شناسه کاربری و رمز عبور تعبیه کنید.

اطلاعاتی که به شکل خودکار جمع آوری می شود

این امکان وجود دارد که ما و یا خدمات دهندگان به ما، اطلاعاتی که به هویت شما ربطی ندارد و به شکل خودکار هنگام بازدید و گردش شما در وبسایت به دست می آید، را جمع آوری و ذخیره کنیم. به عنوان مثال، ما و خدمات دهندگان به ما، اطلاعات محدودی درباره کامپوتر شما یا ابزار دیگری که از طریق آن سایت ما را می بینید گردآوری می کنیم، از جمله درباره نرم افزار مرورگری که استفاده می کنید، سیستم اوپراتوری که به کار می گیرید، رزولوشن صفحه کامپیوترتان، وبسایتی که شما را ارجاع داده، نوع موبایلی که برای وصل شدن به سایت ما استفاده می کنید (از جمله آی فون، بلک بری، اندروید، تبلت، و غیره)، و همچنین «آی پی» شما. (آدرس آی پی شما، یک آدرس رقمی است که کامپیوترهای متصل به اینترنت از طریق آن کامپیوتر شما را شناسایی می کنند تا به این ترتیب، دیتا – مانند صفحاتی که مایل به بازکردنشان هستید- به شما انتقال یابد. همچنین ما از اطلاعات مربوط به آدرس های آی پی، برای مدیریت سیستم و رفع اشکالات استفاده می کنیم.) ما از این اطلاعات برای هر چه مفیدتر ساختن وبسایتمان برای کاربران هرچه بیشتر بهره می گیریم.

کوکی ها و پیکسل تگ ها

ما از کوکی ها  برای بهتر کردن تجربه شما از وبسایت بهره می گیریم. کوکی ها، فایل های کوچکی هستند که مرورگر شما برای حفظ سابقه، روی هارد درایوتان قرار می دهد. این امکان نیز هست که ما از  پیکسل تگ ها (که “clear GIFs” یا “web beacons” نیز خوانده می شوند) برای جمع آوری اطلاعات غیرشخصی و این که بازدیدکنندگان ما چطور از وبسایتمان استفاده می کنند، بهره گیریم. کوکی ها و پیکسل تگ ها، با نشان دادن این که کاربران ثبت شده ما، چطور و چه زمانی از وبسایت استفاده می کنند، به ما کمک می کند تا محتوای مناسب تری را برای آنان تهیه کنیم، مشخص کنیم که چه تعدادی کاربر خاص از وبسایت ما و صفحات متعدد آن بازدید می کنند، و بدون آن که هویتشان را بدانیم، علاقمندی ها، الگوها و تمایلاتشان را تعقیب کنیم. مثلا، از این تکنولوژی ها برای جمع آوری اطلاعات درباره زمان بازدید آنان از سایت و مدت زمانی که روی هر صفحه صرف می کنند، شمار بازدیدها از هر صفحه یا بخش، و محتوایی که انتخاب، و با استفاده از ابزار مرورگرشان کپی و پیست می کنند را جمع آوری می کنیم. تحلیلگران شبکه، با استفاده از کوکی ها و پیکسل تگ ها برای کسب این دست اطلاعات، از جانب ما وارد عمل می شوند. آگهی دهندگانی که روی وبسایت ما تبلیغات می کنند (و یا جاهایی که به آنان خدمات می دهند) ممکن است که در ارتباط با کارهای تبلیغاتی خود در وبسایت ما، همانطوری که در زیر، تحت عنوان «جمع آوری دیتا در ارتباط با تبلیغات توضیح داده شده» از کوکی ها و پیکسل تگ ها استفاده کنند.

ما همچنین می توانیم از کوکی ها برای ضبط مشخصات خاصی که شما هنگام استفاده از سایت ما وارد یا تنظیم کرده اید استفاده کنیم. مثلا، اگر شما یک کاربر ثبت شده هستید و فعالیتتان را طوری تنظیم کرده اید که سامانه، مشخصات شما را «به خاطر آورد»، از کوکی ها به شکلی استفاده می کنیم تا اطلاعات ورود شما را ذخیره کند تا شما مجبور نباشید هر بار برای ورود به سایت، مشخصاتتان را وارد کنید.

بخش کمک، در اغلب مرورگرهای اینترنتی دربرگیرنده اطلاعات محتوایی درباره نحوه تنظیم مرورگر است تا پیش از آن که شما یک کوکی را بپذیرید یا آن را به شکل کامل غیرفعال کنید، به شما خبر دهد. هرچند، اگر دستگاهتان را طوری تنظیم کنید که کوکی دریافت نکنید، نخواهید توانست از بسیاری از بخش های سایت که برای دیگران قابل استفاده است، بهره گیرید. مثلا، ما نخواهیم توانست اطلاعات ورود شما را ثبت کنیم، تا هر بار که از سایت بازدید می کنید مجبور به وارد کردن شناسه کاربری و رمز نباشید، مگر آن که کوکی مربوطه را قبول کنید.

نحوه استفاده ما از اطلاعات جمع آوری شده

به طور کلی

ما اطلاعات مربوط شما را هنگامی که مشغول بازدید از سایت هستید به اشکال مختلفی جمع آوری می کنیم، از جمله برای طی روند مراحل ثبت نام، ارائه خدمات و ارتباطات مورد درخواست شما، ارسال بروز کردن ها از طریق ایمیل، ارسال خبرنامه، و دیگر اخبار، تحویل محتوای وبسایت به شما، اندازه گیری ترافیک وبسایت، سنجش و مطالعه علاقمندی ها و الگوهای مربوط به بازدید مخاطبان، و بهبود سایت و خدماتی که وبسایت ارائه می دهد.

آدرس ایمیل شما

ما ممکن است که از آدرس ایمیل شما استفاده کنیم و برای اهداف مربوط به خدمات با شما تماس بگیریم، تغییرات مهم یا بخش های جدید وبسایت یا خدمات ارائه شده در آن را به اطلاعتان برسانیم، هشدارهای اداری یا دیگر اطلاعات درباره سایت را برایتان بفرستیم، و شما را از محصولات یا خدمات دیگر ارائه شده در کل نگار یا دیگر شرکت هایی که گمان می کنیم برای شما جذاب هستند، مطلع می سازیم. اگر آدرس ایمیل خود را برای دریافت خبرنامه های ما ثبت کنید، از آدرس شما برای ارسال خبرنامه برایتان استفاده می کنیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما آموزنده و مفید باشد، در غیر این صورت، همواره می توانید از طریق انجام دستورالعملی که در هر ایمیل گنجانده شده، درخواست خود برای دریافت خبرنامه و اخبار بروز رسانی را پس بگیرید.

اطلاعاتی که شما هنگام خرید آنلاین ارائه می کنید

هنگامی که از سایت ما چیزی خریداری می کنید، ما اطلاعات لازم برای انجام فرایند مورد درخواست، مانند نام شما، آدرس ایمیل، آدرس پستی، آدرسی که صورتحساب به آن صادر می شود، و اطلاعات  کارت اعتباری را جمع آوری می کنیم. کل نگار اطلاعات کارت اعتباری شما را ذخیره نمی کند، این اطلاعات مستقیما به طرف قرارداد ما که کارت اعتباری را به جریان می اندازد، فرستاده می شود و طی نقل و انتقال اینترنتی، با استفاده از پروسه ای امن و رمزگذاری شده موسوم به لایه سوکت های امن (SSL)، ایمنی اش تامین می شود. شرکتی که مسئول انجام فعالیت های مربوط به کارت اعتباری است، این اختیار را دارد تا از اطلاعات شما تنها برای پیشبرد فرایند پرداخت پول و نه هیچ هدف دیگری استفاده کند.

اطلاعاتی که از طریق آگهی های تبلیغاتی جمع آوری می شود

شرکت هایی که روی وبسایت ما آگهی می دهند (و سفارش دهندگان تبلیغات به آنها و دیگر خدمات تبلیغاتی) از کوکی ها و پیکسل تگ های خودشان برای ذخیره فعالیت های مرورگر شما در ارتباط با آگهی ها استفاده میکنند. این تکنیک به تبلیغات چی ها (و شرکت های آگهی دهنده و دیگر خدمات آگهی) اجازه می دهد تا بفهمند کدام آگهی نمایش داده شده و همچنین ردیابی کنند که کدام آگهی رویش کلیک بیشتری شده، تا به این ترتیب دفعاتی که یک آگهی خاص روی کامپیوتر شما ظاهر می شود را محدود کنند و به این ترتیب آگهی های متنوع تری را ببینید. استفاده از کوکی ها و پیکسل تگ ها همچنین به شرکت های تبلیغاتی امکان می دهد تا بر اساس علاقمندی های شما- بر اساس نوع رفتارتان در این سایت و سایت های دیگر- آگهی های مناسب حالتان را برایتان نمایش دهند. مثلا، DoubleClick که یک شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی است ممکن است از طریق روابط ما با گوگل، کوکی هایی مرتبط با آگهی های نمایش داده شده بر وبسایت ما را تنظیم کند. برای جزئیات بیشتر درباره برنامه تبلیغاتی مبتنی بر علاقمندی گوگل، و یا دریافت آگهی های مبتنی بر خواسته هایتان از گوگل، اینجا را کلیک کنید.

افشای طرف های سوم

ما برای آن که به صاحبان کالاها و خدمات (و آژانس های تبلیغاتی شان) کمک کنیم مخاطب ما را بشناسند و ارزش تبلیغات در کل نگار را دریابند، اطلاعات مخاطبان و نحوه رفتار و فعالیت های آنان روی وبسایتمان را در اختیار آنان می گذاریم (مثلا اطلاعات درباره ترافیک صفحات مختلف وبسایت). این دست اطلاعات هویت شما را تعیین نمی کند.

این امکان وجود دارد که ما اطلاعات جمع آوری شده از وبسایت توسط طرف های سوم را با اهداف مرتبط با سازماندهی و راهبرد سایت، با شرکت های تبلیغاتی در میان بگذاریم. در برخی موارد، ما به شرکت های خدماتی که با آنان همکاری می کنیم اجازه می دهیم تا این اطلاعات را خودشان مستقیما، از طرف ما، جمع آوری کنند. مثلا، این وبسایت ممکن است با استفاده از خدمات تحلیل شبکه متعلق به طرف سوم، به تحلیل این نکته کمک کند که کاربران از وبسایت حاضر چگونه استفاده کرده اند. در این جور خدمات از کوکی ها و پیکسل تگ ها برای جمع آوری مستقیم داده های ردیابی غیرشخصی از وبسایت ما، و از جانب ما استفاده می شود. ما سپس گزارش هایی تحلیلی را دریافت می کنیم که با استفاده از این داده ها، درباره مسائلی چون رفتار و فعالیت های کاربران روی وبسایتمان تهیه می شوند. اگر شما برای خرید آنلاین از کارت اعتباری یا دبیت (که مستقیما به حساب جاری بانکی شما متصل است) استفاده می کنید، اطلاعات شخصی و شماره کارت اعتباری تان مستقیما به مرکز خدمات پردازش کارت اعتباری که با ما همکاری می کند، فرستاده می شود تا خرید شما تکمیل شود. این امکان نیز هست که ما آدرس ایمیل و نام شما را با خدمات دهندگان ایمیل طرف سوم خودمان در میان بگذاریم که از طرف ما خبرنامه و دیگر اخبار ارتباطی را ارسال می کنند.

ما همچنین می توانیم اطلاعات بازدیدکنندگان و کاربران ثبت شده مان را در این شرایط با دیگران قسمت کنیم: در صورتی که قانون ایجاب کند و یا به صلاحدید خودمان اگر تشخیص دهیم که چنین کاری برای اطاعت از روند قضایی لازم است،  در راستای اجرای توافقتامه بازدید وبسایتمان است،و یا در جهت حمایت از حقوق، مال، یا امنیت بازدیدکنندگان، کارمندان، حامیان مالی، سرمایه گذاران، آگهی دهندگان، یا دیگران است. در شرایط بعیدی که ما مبادرت به فروش تمامی یا برخی از دارایی هایمان کنیم، و یا وبسایت ما به یک شرکت دیگر تفویض شود، این احتمال وجود دارد که  اطلاعات بازدیدکنندگان سایت نیز در میان اموالی باشد که منتقل می شود.

تعامل با سایت ما

شما می توانید از طریق بخش نظردهی مرتبط با کل نگارروی مطالب ما کامنت بگذارید. آن بخش طبق تنظیمات اولیه طوری طراحی شده که نظر شما در پای مطلبی در وبسایت،درج شود .

ذخیره اطلاعات

اطلاعاتی که ما ازطریق وبسایت کل نگار جمع آوری می کنیم در دیتابیسی تحت کنترل ما (یا دیتابیسی که به نیابت از ما میزبانی می شود) و روی سرورهایی که  فضایی حفاظت شده در کشور های دیگر قرار دارند، ذخیره می شود. با استفاده از «لایه سوکت های امن‌»

(SSL)، هر گونه اطلاعات مربوط به کارت اعتباری که روی وبسایت ما در اختیارمان می گذارید برای پیشبرد کار انتقال پول در اینترنت محفوظ می ماند. هرچند، هیچ سیستم فیزیکی یا الکترونیکی نیست که غیرقابل نفوذ باشد. ما نمی توانیم امنیت سرورها یا دیتابیس هایمان را تضمین کنیم. این که اطلاعات ارائه شده از سوی شما، در میانه راه ارتباط  با ما یا شرکای طرف سوم ما در اینترنت مورد دستبرد قرار نگیرد نیز، چیزی نیست که ما بتوانیم تضمین کنیم.

تغییرات در بیانیه حریم خصوصی حاضر

شبکه اینترنت یک مدیوم در حال تکامل است. اگر لازم باشد که ما در آینده بیانیه حاضر را تغییر دهیم، متن تغییر یافته را روی وبسایتمان قرار داده و «تاریخ بروز شدن» در بالای صفحه را برای نشان دادن زمان اعمال تغییرات بروز رسانی می کنیم. شما با تداوم استفاده از وبسایت کل نگار پس از اعمال چنین تغییراتی، با شرایط قید شده در بیانیه جدید حریم خصوصی، موافقت می کنید.

کارکرد ویژه سایت

اصولا سایت کل نگار یک سایت اطلاع رسانی در زمینه های مدیریت است و در آن افراد نظرات خاص خود را در بخشهای مختلف از قبیل پروفایل هایشان و یا در نظر سنجی ها و یا مصاحبه ها ارایه می نمایند . تمامی این موارد بایستی مطابق قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ تعارضی با آنها نداشته باشد .

چنانچه مدیران و مسئولان سایت خلاف این موارد را ملاحظه نمایند مجاز به اصلاح و تغییر آن هستند .چنانچه افرادی غیر از این تمایل داشته باشند می توانند بدون هیچگونه اعتراض یا اعلام شکایتی از سایت خارج و ارتباط خود را قطع نمایند .

حفظ حقوق  کاربران و مراجعه کنندگان به سایت

سایت کل نگار یک سایت تعاملی برای ایجاد فضای بحث و تبادل نظر می باشد و یک اتاق فکر است . تمامی مطالبی که در آن درج می شود متعلق به سایت بوده و درج کنندگان  ادعای حقوقی مرتبط با آن را نخواهند داشت . البته طبق قانون رعایت حقوق مولفان و مصنفان به شماره و تاریخ                     سایت ملزم به حفظ حقوق آن دسته از موارد که در این قانون درج شده خواهد بود .