نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 9:47 ب.ظ

هوش مصنوعی BioticsAI برنده Startup Battlefield است

 Romain Dillet–22 سپتامبر 2023-اعتبار تصویر: Haje Kamps  

در طول سه روز 20 استارت آپ در رقابت فوق العاده Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt شرکت کردند. این 20 شرکت به عنوان بهترین های Startup Battlefield 200 انتخاب شدند و برای شانس بردن استارتاپ Battlefield Cup و 100000 دلار با یکدیگر رقابت کردند. پس از سه روز بازی شدید، ما یک برنده داریم.

استارتاپ‌هایی که در Startup Battlefield شرکت می‌کنند، همگی برای شرکت در مسابقه استارت‌آپ ما انتخاب شده بودند. همه شرکت‌ها یک دمو زنده را در مقابل گروه‌های مختلف VC و رهبران فناوری ارائه کردند که به عنوان قاضی برای شانس برنده شدن 100000 دلار و جام پرطرفدار Disrupt Cup خدمت می‌کردند.

پس از ساعت‌ها بحث، ویراستاران TechCrunch یادداشت‌های داوران را بررسی کردند و فهرست را به شش فینالیست کاهش دادند: Parallel Health، Magnestar، Electrified Thermal Solutions، BioticsAI، Allie Systems و Agri-Trak.

این استارت‌آپ‌ها در مقابل هیئت داوران نهایی ما که شامل مامون حمید (کلینر پرکینز)، مار هرشنسون (Pear VC)، چارلز هادسون (پیش‌کار)، ماریسا مایر (Sunshine)، متیو پانزارینو (متیو پانزارینو) و دانا ستل بودند، به فینال راه یافتند تا به‌صورت نمایشی نمایش داده شوند

اکنون آماده هستیم تا اعلام کنیم که برنده TechCrunch Startup Battlefield 2023 است.

برنده: BioticsAI

BioticsAI یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته است که به دستگاه سونوگرافی متصل می شود تا از تشخیص نادرست ناهنجاری جنین جلوگیری کند. این استارت آپ قادر است ناهنجاری های جنین را با دقت بالایی شناسایی کند، کیفیت و کامل بودن غربالگری را تایید کند و سپس تمام اطلاعات را برای تولید خودکار گزارش استخراج کند.

در حال حاضر بر غربالگری ناهنجاری های سه ماهه دوم تمرکز دارد، اما به زودی می تواند در زمینه های مجاور مانند زنان، اورولوژی و نوزادان گسترش یابد. این می تواند به پلت فرم تشخیص هوش مصنوعی برای سلامت باروری و فراتر از آن تبدیل شود.

نفر دوم: راه حل های حرارتی الکتریکی

Electrified Thermal Solutions یک استارتاپ جدید است که در حال ساخت چیزی به نام باتری های حرارتی است. همانطور که از نامش پیداست، مانند باتری های معمولی کار می کند، اما برای گرما. در طول روز، باتری های حرارتی را می توان با استفاده از انرژی پاک توربین های بادی یا پنل های خورشیدی شارژ کرد. وقتی به دلیل نور ناکافی یا شرایط بد آب و هوایی نمی‌توانید انرژی پاک دریافت کنید، آجرهای Electrified Thermal Solutions می‌توانند گرما را آزاد کنند.

https://techcrunch.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *