نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

23 اردیبهشت 1403 1:08 ق.ظ

راه اندازی ابتکار آموزش بازیافت باتری  

راه اندازی ابتکار آموزش بازیافت باتری

19 آوریل 2024-© shutterstock/Artem Oleshko

Cirba Solutions از “SustainABILITY 10,000″، یک سرمایه گذاری قابل توجه در بازیافت باتری پایدار، رونمایی کرد.

هدف SustainABILITY 10000 توانمندسازی جوامع در سراسر آمریکای شمالی با تخصص زیست محیطی است. این ابتکار بازیافت باتری بر تعهد Cirba Solutions به مراقبت از محیط زیست و آموزش مصرف کنندگان تأکید می کند.

دیوید کلانکی، مدیر عامل و رئیس شرکت Cirba Solutions، اهمیت این ابتکار را برجسته کرد: «در بازیافت باتری، ما هر روز شکاف بین تمایل و آموزش را تجربه می کنیم. علیرغم اینکه اکثر مصرف کنندگان می خواهند باتری ها را بازیافت کنند، بسیاری نمی دانند چگونه یا کجا این کار را انجام دهند.نتیجه این است که اکثریت باتری ها در سطل زباله یا محل دفن زباله قرار می گیرند و پس از پایان عمر باتری به درستی بازیابی نمی شوند.

اما ما همچنین می دانیم که بازیافت باتری به تنهایی کار نمی کند. بسیاری از انتخاب‌های دوستدار محیط‌زیست که ما به‌عنوان مصرف‌کننده می‌خواهیم انجام دهیم، صرفاً به دلیل فقدان آموزش در مورد چگونگی تبدیل آن میل به عمل اتفاق نمی‌افتد.

“با اختصاص 10000 ساعت آموزش به جوامع و محله هایمان، ماموریت ما این است که این موضوع را به حرکت درآوریم و مردم را برای اقدام و زندگی پایدارتر توانمند کنیم.”

رسیدگی به شکاف آموزشی در پایداری

با وجود علاقه روزافزون به زندگی دوستدار محیط زیست، بسیاری از افراد فاقد دانش لازم برای ایجاد تغییرات تاثیرگذار هستند.

طبق مطالعه اخیر Nielsen IQ، 78 درصد از مصرف کنندگان پایداری را در اولویت قرار می دهند، اما شکاف های قابل توجهی در درک مراحل عملی برای دستیابی به آن وجود دارد. Cirba Solutions اهمیت پل زدن بر این کسری آموزشی را برای ایجاد تغییرات معنادار تشخیص می دهد.

افزایش دانش بازیافت باتری

SustainABILITY 10,000 تلاش های خود را در سه زمینه کلیدی متمرکز خواهد کرد:

     آموزش جامعه: Cirba Solutions با جوامع محلی برای ادغام آموزش بازیافت باتری در برنامه های موجود و توسعه ابتکارات جدید همکاری خواهد کرد. هدف این رویکرد افزایش آگاهی در مورد فرصت های بازیافت باتری و تشویق شیوه های پایدار است.

     ارتقاء جامعه: راهکارهای Cirba با استفاده از ارتباطات اجتماعی، رویدادهای جمع آوری باتری، کارگاه های آموزشی و پشتیبانی از فعالیت های STEM را تسهیل می کند. هدف این ابتکارات پرورش احساس مسئولیت زیست محیطی در سطح محلی است.

     حمایت دیجیتال: این شرکت منابع آنلاین قابل دسترسی برای همه جوامع را فراهم می کند و سواد سبز را ترویج می کند و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد شیوه های پایدار را تسهیل می کند.

دستیابی به پایداری 10000

این ابتکار در ابتدا مناطقی را هدف قرار خواهد داد که Cirba Solutions در آنها فعالیت می کند، از جمله کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، آریزونا، کالیفرنیا، میشیگان، اوهایو و بریتیش کلمبیا، کانادا.

کارن گی، مدیر مشارکت اجتماعی در Cirba Solutions، افزود: “این ابتکار کاری را که ما در Cirba Solutions انجام می دهیم هر روز انجام می دهیم و سطح را بالا می برد، بنابراین ما بر ارائه ارزش عملی به جوامع متمرکز شده ایم.

“تیم ما مشتاق ایجاد تفاوت است و ما نمی توانیم منتظر ادامه کار بزرگی که در کنار رهبران جامعه انجام داده ایم و همچنین ایجاد مشارکت های جدید با سازمان هایی باشیم که در ماموریت ما مشترک هستند.”

رویداد آغازین

SustainABILITY 10,000 در هفته زمین 2024 با یک رویداد جمع آوری در باغ وحش دیترویت، به عنوان بخشی از رویداد بازیافت الکترونیکی GreenFest 2024 راه اندازی خواهد شد.

Cirba Solutions تلاش‌هایی را برای منحرف کردن باتری‌ها از محل‌های دفن زباله محلی در 20 تا 21 آوریل انجام خواهد داد و جامعه را در شیوه‌های پایدار درگیر می‌کند.

این ابتکار بر پایبندی مداوم Cirba Solutions به مشارکت جامعه و مسئولیت زیست محیطی استوار است.

در سال 2023، این شرکت با سازمان های منطقه ای همکاری کرد و در ابتکارات مختلف اجتماعی شرکت کرد.

نکته قابل توجه، Cirba Solutions در مورد شیوه‌های پایداری با جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، در مراسم افتتاحیه توسعه تأسیسات بازیافت باتری این شرکت در لنکستر، اوهایو، بحث کرد و تعهد خود را به حمایت از محیط‌زیست برجسته کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *