نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 1:12 ق.ظ

فورد به دلیل کمبود تراشه، تولید 8 کارخانه خود را متوقف یا کاهش می دهد

5 فوریه 2022

مردی در نزدیکی لوگوی فورد در یک روز رسانه ای برای نمایشگاه خودرو شانگهای در شانگهای، چین در 19 آوریل 2021 ایستاده است. رویترز/آهنگ علی/عکس فایل/عکس فایل

سان فرانسیسکو، 4 فوریه (رویترز) – سخنگوی فورد موتور (F.N) قصد دارد تولید 8 کارخانه خود در ایالات متحده، مکزیک و کانادا را در طول هفته آینده به دلیل محدودیت های عرضه تراشه متوقف یا کاهش دهد.

این تغییرات یک روز پس از آن اتفاق افتاد که خودروساز دیترویت هشدار داد کمبود تراشه منجر به کاهش حجم خودرو در سه ماهه جاری خواهد شد.

تولید در کارخانه‌های میشیگان، شیکاگو و کواتیتلان، مکزیک به حالت تعلیق در خواهد آمد. در کانزاس سیتی، تولید پیکاپ‌های F-150 تعطیل خواهد بود و یک شیفت برای تولید وانت‌های ترانزیت آن انجام می‌شود.

خودروساز دیترویت همچنین یک شیفت یا برنامه کاهش یافته را در کارخانه های خود در دیربورن، کنتاکی و لوئیزویل اجرا خواهد کرد، در حالی که اضافه کاری را در کارخانه Oakville خود در کانادا حذف خواهد کرد.همه تغییرات برای هفته ای که از 7 فوریه شروع می شود اعمال خواهد شد.

سهام فورد روز جمعه پس از اینکه این خودروساز درآمد سه ماهه کمتر از حد انتظار را منتشر کرد و پیش‌بینی کرد که روند بهبود تولید خودرو در سال 2022 نسبت به رقیب جنرال موتورز کندتر است، سقوط کرد.

https://www.reuters.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *