نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 6:20 ب.ظ

فناوری رانندگی فورد تنها با اشتراک در دسترس است

Harri Weber 14 آگوست 2023 -اعتبار تصویر: فورد

فورد به اشتراک گذاشت که با استاندارد کردن سخت افزار رانندگی هندزفری  – BlueCruise – در بسیاری از وسایل نقلیه آینده خود، عمیق تر به سمت بازی نرم افزاری می رود. به عبارت دیگر، تسلا سازی خودروساز دیترویت ادامه دارد.

به غیر از موستانگ Mach-E، فورد قبلا فقط به مردم این امکان را داده بود که با خرید یک وسیله نقلیه جدید، ویژگی رانندگی دست‌آف را زودتر از موعد خریداری کنند.

فورد می‌گوید که فناوری هندزفری مورد نیاز را در «500000 وسیله نقلیه برای مدل سال 2024 در آمریکای شمالی در سراسر فورد و لینکلن» از جمله F-150 Lightning، F-150، Expedition، Lincoln Navigator و Nautilus خواهد ساخت. فورد برای اولین بار در ماه مه به این موضوع اشاره کرد.

نکته مثبت این است که خریداران خودرو در صورتی که می‌خواهند BlueCruise را امتحان کنند، نیازی به تصمیم گیری از قبل ندارند. این می تواند به ویژه برای خریداران خودروهای دست دوم مفید باشد، کسانی که ممکن است بخواهند برای ویژگی هایی که مالکان قبلی به آن علاقه ای نداشتند هزینه کنند. نقطه ضعف این است که این ویژگی خاص ارزان نیست.

اگر با یک وسیله نقلیه جدید هزینه دسترسی را از قبل پرداخت کنید، فورد می‌گوید در زمان سفارش، «2100 دلار برای سه سال» از شما دریافت می‌کند. در غیر این صورت، این شرکت قبل از پرداخت 800 دلار در سال یا 75 دلار در ماه، آزمایشات رایگان ارائه می دهد. این پیشنهاد بسیار شبیه به اشتراک های کمک راننده تسلا است.

با این حال، در حالی که فورد به بازی دیر رسیده است، اشتراک آن حداقل کمی ارزان تر است.

https://techcrunch.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *