نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 7:55 ب.ظ

پوشش خبری مراسم افتتاحیه المپیک NBC و جذب 14 میلیون بیننده تلویزیونی در ایالات متحده

6 فوریه 2022   نوشته هلن کاستر

المپیک 2022 پکن – مراسم افتتاحیه – استادیوم ملی، پکن، چین – 4 فوریه 2022. نمای کلی از داخل استادیوم در طول مراسم افتتاحیه. رویترز/ توبی ملویل

طبق داده های اولیه ارائه شده توسط NBCUniversal ، پوشش NBC از مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پکن به طور متوسط ​​نزدیک به 14 میلیون بیننده تلویزیونی آمریکایی بوده است که حدود نیمی از مخاطبان تلویزیون برای آخرین مراسم افتتاحیه بازی های زمستانی در چهار سال گذشته است.

این شرکت در ایمیلی اعلام کرد که در تمام پلتفرم‌ها، از جمله شبکه USA، برنامه NBC Sports و سرویس استریم Peacock، میانگین مخاطبان NBC به نزدیک به 16 میلیون نفر رسیده است.

مراسم افتتاحیه بازی‌های تابستانی 2021 توکیو که از نظر تاریخی مخاطبان بیشتری نسبت به بازی‌های زمستانی جذب می‌کند، 16.7 میلیون بیننده تلویزیونی را به خود جلب کرد. در تمام پلتفرمها، 17 میلیون نفر این مراسم را تماشا کردند.تماشای سنتی تلویزیون در سال های اخیر کاهش یافته است زیرا بینندگان از پخش جریانی استقبال کرده اند و مقایسه را دشوار می کند.

رقم 14 میلیونی شامل تماشاگران تلویزیون برای پخش زنده NBC است که در ساعت 6:30 صبح به وقت شرقی (1130 به وقت گرینویچ) جمعه آغاز شد، و همچنین پخش پربیننده که از ساعت 8 بعد از ظهر آغاز شد. ET. مراسم افتتاحیه پیونگ چانگ در سال 2018، در کره جنوبی، 27.9 میلیون بیننده تلویزیونی را فقط برای یک پخش اولیه به خود جلب کرد.

بازی‌ها جمعه شب در مراسمی با مضمون برف و یخ در استادیوم آشیانه پرنده در پکن آغاز شد که با روشن شدن مشعل توسط دو المپیکی جوان چینی، که یکی از آنها عضو اقلیت اویغور چین بود، به پایان رسید.

رئیس جمهور شی جین پینگ در جریان اجرای برنامه ای که در یک شب سرد در پایتخت چین بیش از زمان برنامه ریزی شده بود، افتتاحیه المپیکی را اعلام کرد که مقدمات آن تحت تأثیر همه گیری و انتقاد از حقوق بشر در چین بود.

بازی‌های پکن، دومین بازی‌های المپیک که توسط NBC در طول همه‌گیری ویروس کرونا پخش می‌شود، فرصتی را برای شبکه تحت مالکیت Comcast Corp فراهم می‌کند تا استراتژی خود را بر اساس آنچه در تابستان گذشته آموخته اصلاح کند. پخش بازی‌های توکیو که به دلیل همه‌گیری یک سال به تعویق افتاد، از زمانی که NBC شروع به پخش آن‌ها در سال 1988 کرد، کمترین مخاطب را برای بازی‌های تابستانی جذب کرد. آنها ویترین های جذابی برای تبلیغ کنندگان هستند.

ان‌بی‌سی همه رویدادهای پکن را به‌طور زنده در سطح برتر Peacock پخش می‌کند، علاوه بر پوشش پخش در سراسر شبکه پخش NBC، شبکه‌های کابلی شبکه ایالات متحده آمریکا و شبکه‌های کابلی CNBC، وب‌سایت NBCOlympics.com و برنامه ورزشی NBC. همچنین یک برنامه زمانی قابل تنظیم در NBCOlympics.com ارائه می‌کند و نشانه‌هایی روی صفحه نمایش در طول بخش‌های استودیویی ارائه می‌کند که به بینندگان یادآوری می‌کند که چه چیزی در راه است.

NBCUniversal میزان ۶۵/۷ میلیارد دلار برای تمدید حق پخش خود در ایالات متحده برای بازی های المپیک تا سال 2032 پرداخت کرد. https://www.reuters.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *