نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 6:48 ق.ظ

فورد با افزایش تولید خودروهای الکتریکی و آماده شدن برای موستانگ جدید، بیش از 6000 شغل در ایالات متحده ایجاد می کند.

ژوئن 2، 2022 -جان روزویر

فورد موتور اعلام کرد که حدود 6200 شغل در اتحادیه های غرب میانه ایجاد خواهد کرد زیرا سه کارخانه را برای ساخت مدل های جدید برقی و گازی از جمله نسخه جدید نسل هفتم موستانگ کوپه بازسازی می کند.

سرمایه‌گذاری‌های کارخانه که انتظار می‌رود 3.7 میلیارد دلار هزینه داشته باشد، به سمت تجهیز ابزارآلات  کارخانه‌ها برای ساخت یک خودروی الکتریکی تجاری جدید و نسخه‌های کاملاً جدید فورد موستانگ و فورد رنجر گازسوز اختصاص خواهد یافت. فورد همچنین کارگرانی را برای افزایش تولید ون های تجاری فورد ترانزیت و پیکاپ های برقی فورد F-150 لایتنینگ اضافه خواهد کرد.

این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد خودروی تجاری الکتریکی جدید ارائه نکرد، به جز اینکه گفت که تولید آن در یک کارخانه موجود در اوهایو آغاز خواهد شد.موستانگ‌های فورد در 20 اوت 2015 در کارخانه مونتاژ راک تخت فورد در فلت راک، میشیگان مونتاژ می‌شوند.

در نتیجه مذاکرات با UAW، فورد اعلام کرد همچنین طی پنج سال آینده یک میلیارد دلار برای بهبود محل کار در کارخانه‌های ایالات متحده از جمله روشنایی بهتر در پارکینگ‌ها و گزینه‌های غذایی بیشتر در کافه تریاها هزینه خواهد کرد.پیروزی های اتحادیه در حالی حاصل می شود که بسیاری از شرکت های آمریکایی در تلاش برای استخدام کارگران هستند و تورم به عدم اطمینان آمریکایی ها در مورد امور مالی آنها دامن می زند.

برای یک خودروساز دیترویتی غیرمعمول است که امتیازات قابل توجهی را به کارگران دارای نمایندگی UAW در خارج از فرآیند تمدید قرارداد، که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، اعطا کند. قرارداد فعلی نیروی کار بین فورد و UAW تا سپتامبر 2023 تمدید نمی شود.

این اقدامات ممکن است به منظور کاهش نگرانی اتحادیه در مورد دو پردیس عظیم کارخانه خودروهای الکتریکی فورد در کنتاکی و تنسی باشد که ممکن است نمایندگی UAW را نداشته باشند. هر دو ایالت به اصطلاح ایالت های حق کار هستند و فورد گفته است که به کارگران ساعتی خود در این ایالت ها اجازه می دهد انتخاب کنند که آیا می خواهند توسط اتحادیه نمایندگی شوند یا خیر.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *