نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 8:40 ب.ظ

تعطیلی موقت شرکت موتور رولز رویس هواپیما برای مقابله با کرونا

    خبرگزاری فرانسه08 فوریه 2021

رولزرویس ، تولید کننده موتور هواپیماهای انگلیس ، اعلام نموده که برای مقابله با ویروس کرونا ، کارخانه های موتور جت خود را به مدت دو هفته به طور موقت تعطیل می کند.

رولز در بیانیه ای افزود كه این اقدام بخشی از تلاش مداوم آن برای مقابله با عواقب مزمن ناشی  از بیماری همه گیر COVID-19 است كه سفرهای هوایی جهانی را تعطیل كرده است.

این شرکت گفت: “همچنان که ما در پاسخ به تأثیر مداوم همه گیر Covid-19 بر کل بخش حمل و نقل هوایی تجاری به مدیریت پایه هزینه های خود ادامه می دهیم ، ما در حال پیشنهاد توقف عملیاتی دو هفته ای هوا فضا در طول تابستان هستیم”.

“ما درک می کنیم که این امر برای همکاران ما ناامید کننده خواهد بود و قصد داریم با پخش آن در سال ، تأثیر آن را کاهش دهیم.”

رولزرویس ، که درآمد سالانه خود را در ماه مارس منتشر خواهد کرد ، افزود که در حال مذاکره با اتحادیه های کارگری در این مورد است.

در این بیانیه آمده است: “به عنوان بخشی از توافقنامه حاصل شده با اتحادیه در تابستان گذشته ، ما در اصل توافق کردیم که در مورد ارائه 10 درصد بهبود  بهره وری در سراسر عملیات هوافضای داخلی در انگلیس مذاکره کنیم.””ما اکنون بحث های پیچیده و سازنده ای را با اتحادیه در مورد چگونگی دستیابی به این هدف آغاز کرده ایم.”

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *