نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:25 ق.ظ

FAA از بوئینگ برای از سرگیری تحویل 787 دریم لاینرز پس از توقف چند هفته‌ای موافقت می‌کند

10 مارس 2023- لزلی جوزف -یک هواپیمای بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم لاینر خطوط هوایی آمریکا برای فرود در فرودگاه بین‌المللی میامی در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ در میامی، فلوریدا نزدیک می‌شود. -جو رادل | گتی ایماژ

اداره هوانوردی فدرال اعلام کرد که می تواند تحویل 787 دریم لاینرز خود را از سر بگیرد، پس از یک مشکل تجزیه و تحلیل داده ها که تحویل هواپیماهای جت پهن پیکر را متوقف کرد.

این آژانس در بیانیه ای گفت: «بوئینگ به نگرانی های FAA رسیدگی کرد FAA ممکن است هفته آینده صدور گواهینامه های قابلیت پرواز را از سر بگیرد.

بوئینگ اعلام کرد که کار مورد نیاز برای از سرگیری تحویل هواپیماها به خطوط هوایی و سایر مشتریان را تکمیل کرده است.

سخنگوی بوئینگ گفت: ما تجزیه و تحلیل های لازم را تکمیل کرده ایم که تأیید می کند هواپیما همچنان تمام الزامات مربوطه را برآورده می کند و نیازی به تولید یا اقدام ناوگان ندارد. FAA زمان از سرگیری تحویل 787 را تعیین خواهد کرد و ما در حال کار با مشتریان خود در مورد زمان تحویل هستیم.

سهام بوئینگ با خبر حل شدن این مشکل و پایان معاملات نزدیک به 1 درصد افزایش یافت.

در 23 فوریه، بوئینگ تحویل هواپیماها را متوقف کرد، زیرا یک خطای تجزیه و تحلیل داده‌ها مربوط به دیواره فشار جلوی هواپیما تشخیص داده شد.

این آخرین مورد در یک رشته توقف های تحویل جت ها بود: مجموعه ای از نقص های تولیدی در هواپیماهای دو راهرو، بوئینگ را مجبور کرد که تحویل را برای بیشتر دو سال منتهی به آگوست گذشته متوقف کند.

مشتریان Dreamliner شامل شرکت های حمل و نقل بزرگ مانند American Airlines هستند.. این جت‌ها درست زمانی تحویل داده می‌شوند که شرکت‌های حمل و نقل خود را برای فصل شلوغ سفر بهار و تابستان آماده می‌کنند، زمانی که بخش بزرگی از درآمد خود را به دست می‌آورند.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *