نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 10:42 ق.ظ

شروع قوی سال برای بازار جهانی هواپیما

ارسال شده در 24 آوریل 2023 توسط The Manufacturer – ارابه فرود هواپیما. تصویر از شاتر استوک

بازار جهانی هواپیما با ثبت 276 سفارش در سه ماهه اول سال، شروعی قوی داشته است ،میزان سفارش 34 درصد کمتر از سه ماهه اول 2022 است، اما سفارشات برای هواپیماهای پهن پیکر به میزان قابل توجه 95 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده اعتماد قوی بازار به بازگشت سفرهای بین المللی است.

سازندگان هواپیما 257 هواپیما را در سه ماهه اول تحویل دادند که بزرگترین میزان سه ماهه اول تحویل از سال 2019 است، با تحویل هواپیماهای تک راهرو بر بهبود بازار. تحویل هواپیماهای تک راهرو در مقابل کاهش 10 درصدی تحویل پهن پیکر در سه ماهه اول 2023، 11 درصد افزایش یافته است. تحویل هواپیماهای جهانی برای سه ماهه اول 2023 ارزش قابل توجهی از 4 میلیارد پوند به بریتانیا را نشان می دهد، همانطور که بخش تولید هوافضای پیشرفته به سوی آسمان آبی به نظر می رسد.

به دنبال تجزیه و تحلیل روند تحویل فعلی و انتظارات تولید از سوی سازندگان، ADS رقم نهایی تحویل هواپیما در سال 2023 را 1190 هواپیما در سه ماهه اول 2023 پیش بینی می کند. به سمت سال 2024 حرکت کنید. طی ماه های آینده، ضروری است که زنجیره تامین و بازار کار افزایش تولید برنامه ریزی شده را جذب کنند.

تعداد هواپیماهای عقب مانده بالای 13000 با 13466 هواپیما باقی می ماند که یک شاخص مهم از سلامت مثبت این بخش است. پس از رشد سه درصدی در سه ماهه اول سال 2022، کارهای عقب افتاده نشان دهنده ارزش چندین سال کار به ارزش حدود 212 میلیارد پوند برای صنعت بریتانیا است.

آخرین داده‌های پرواز نشان می‌دهد که نشانه‌های ادامه بهبودی با ورود و خروج پروازهای بریتانیا در حال حاضر به کمتر از ۱۴ درصد کاهش نسبت به داده‌های مشابه در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

مدیر اجرایی ADS، کوین کریون، گفت: “در سه ماهه اول  تحویل هواپیما منجر به تولید جهانی به ویژه برای هواپیماهای پهن پیکر شده است که برای بریتانیا در مواجهه بیشتر با نیروی محرکه و بال ها مفید است.

میزان سفارش ثابت بوده اند، اما نسبت به سه ماهه قبلی پایین مانده اند که منعکس کننده محیط عملیاتی گسترده تر تولید و افزایش هزینه انجام تجارت است. افزایش سفارش برای هواپیماهای پهن پیکر دلگرم کننده است که نشان دهنده اعتماد قوی بازار به سفرهای بین المللی است.

با ورود به سه ماهه دوم سال 2023، امیدوارم شاهد ادامه افزایش تحویل در راستای انتظارات بهبود پس از همه گیری ADS در بخش دستیابی به سطوح قبل از کووید در سال 2024 باشیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *