نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 9:16 ب.ظ

BT با انتخاب SAP برای حرکت ERP ابری، 11 سیستم مالی قدیمی را بازنشسته می کند

سیستم منابع موسسه

نوشته متیو گودینگ -BT  سپ را برای تبدیل دیجیتالی عملیات ERP خود انتخاب کرده است. این شرکت در تلاش برای ساده‌سازی عملیات مالی خود به پلتفرم ابری S/4HANA این شرکت می‌رود.

عکس hrisdorney/Shutterstock

این مشارکت بخشی از همکاری طولانی مدت بین این دو شرکت است که شاهد حمایت SAP از مخابرات در سفر تحول دیجیتال آن است.

BT سیستم ERP را به S/4HANA منتقل می کند.

شرکت‌ها در بیانیه‌ای که منتشر کردند، اعلام کردند، با انتقال به S/4HANA، BT می‌تواند 11 پلتفرم مالی قدیمی را بازنشسته کند و از میلیون‌ها پوند پس‌انداز سالانه بهره مند شود. آنها از سال 2019 با هم کار می کنند و SAP عملیات مالی ساده ای را تحت ابتکار BT ‘Making Finance Brilliant’ ارائه می کند، که هدف آن متحد کردن داده های مالی، گزارش ها و حساب های شرکت، و همچنین تقویت عملیات مالی BT Business، Openreach و گروه BT در انگلستان است .

همچنین از پلتفرم همکاری شبکه تجاری SAP در توسعه یک پلتفرم جدید مدیریت افراد، MyHR استفاده کرده است، که بخشی از تحول استراتژیک قابلیت‌های منابع انسانی دیجیتال آن را تشکیل می‌دهد. BT امیدوار است که این امر باعث دگرگونی یادگیری، کسب استعداد و مدیریت کارگران، و همچنین جذب استعدادها و امکان توسعه شغلی و برنامه ریزی نیروی کار شود.

جی دوشی، مدیر عامل واحدهای شرکتی، دیجیتال در BT، گفت: «چند سال گذشته لزوم توانایی حرکت سریع و چابک بودن در شرایط متغیر را بدون ایجاد اختلال در تجربه مشتری یا همکار نشان داده است. با استقرار SAP جدید ما که به سبد موجود ما اضافه می‌کند، می‌توانیم پیچیدگی را از فرآیندهای مالی خود حذف کنیم، عملیات مالی را در سراسر گروه ساده کنیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم، بهره‌وری را افزایش دهیم و بینش‌هایی را که می‌توانیم برای اطلاع‌رسانی استراتژی تجاری گسترده‌تر به آن دسترسی پیدا کنیم، عمیق‌تر کنیم. تیم‌های ما اکنون پاداش‌ها را درو خواهند کرد، زیرا برنامه تحول استراتژیک ما تجربه جدیدی را به‌طور دیجیتالی ارتقا می‌دهد.»

فشار بر BT برای تحول دیجیتال

BT تحت فشار است تا تحول دیجیتال خود را به ثمر برساند، زیرا سود این شرکت در سال جاری 12 درصد کاهش یافته است. در ماه ژوئیه یک مدیر عامل جدید منصوب شد و آلیسون کربی برای پست اصلی انتخاب شد. او در ژانویه از فیلیپ یانسن، فیلیپ یانسن، ریاست فعلی را برعهده خواهد گرفت.

همچنین برای جبران بخشی از کسادی ناشی از کاهش برنامه ریزی شده 55000 شغل، که تا قبل از پایان دهه انجام خواهد شد، به سیستم های دیجیتال متکی خواهد بود. BT در ماه مه گفت که قصد دارد تا یک پنجم کارکنان در حال خروج را با هوش مصنوعی جایگزین کند.

برای SAP، ایجاد مشارکت با سازمان‌های بزرگ مانند BT بسیار مهم است زیرا به نظر می‌رسد با رقبای سنتی مانند اوراکل رقابت کند، همچنین راه‌حل‌های ERP ارائه‌شده توسط ابر مقیاس‌کننده‌های ابر عمومی و فروشندگان بومی ابری مانند Salesforce

https://techmonitor.ai

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *