نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 1:34 ق.ظ

شبکه نوآوری TWI پلتفرم آنلاین جدید، Orbit را راه اندازی کرد

شبکه نوآوری TWI پلتفرم آنلاین جدید، Orbit را راه اندازی کرد

24 ژانویه 2023

پیمایش در چشم انداز بودجه عمومی می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد، حتی اگر با آن آشنا نباشید، دلهره آور است. با این حال، همانطور که توسط جامعه فناوری مهندسی در بریتانیا، اروپا و سایر نقاط جهان تصدیق شده است، به دست آوردن درک درستی از فرصت‌های بودجه عمومی (کمک مالی) و مهمتر از همه، مواردی که می‌تواند برای کسب و کار مناسب باشد، یکی از محرک‌های کلیدی برای توانایی تسهیل نوآوری محصول، فرآیند یا خدمات جدید است..

با در نظر گرفتن این موضوع، شبکه نوآوری TWI (TWIIN) با خوشحالی اعلام می کند که یک پلتفرم آنلاین جدید به نام «Orbit» را راه اندازی کرده است، که به طور خاص برای TWI Industrial و اعضای TWIIN طراحی شده است تا در همه امور مربوط به تعامل و کار، با پیشنهادهای مالی عمومی و پیشنهادهای پروژه مشترک، یک شروع عالی داشته باشند..

با ورود به Orbit، کاربران شرکت‌ها و سازمان‌های TWI Industrial و TWIIN عضو اولین کسانی خواهند بود که در مورد فرصت‌های تامین مالی آینده برای پروژه‌های مهندسی و فناوری اطلاعات خواهند داشت. محتوای تنظیم‌شده در تماس‌های تأمین مالی، از جمله موارد Horizon Europe و Innovate UK، می‌تواند به سرعت و به آسانی قابل دسترسی باشد و اعضا را قادر می‌سازد تا اطلاعات مورد نیاز خود را برای شروع برنامه‌ریزی پیرامون یک مفهوم یا ایده خاص کسب کنند. اعضایی که در Orbit ثبت نام کرده‌اند، از تعامل شخصی با تیم مدیریت نوآوری فناوری TWI (TIM) نیز بهره‌مند خواهند شد، که در کمک به شرکای تأمین بودجه عمومی مؤثر است و پشتیبانی زیادی برای شتاب بخشیدن به تجارت ارائه می‌کند.

فعالیت های تامین مالی عمومی نیز متکی بر توانایی ایجاد روابط کاری موفق و شناسایی شرکای بالقوه کنسرسیوم با مهارت ها، دانش و تجربه مکمل در سایر شرکت ها و سازمان ها است. با توجه به اینکه جهان همیشه در حال تغییر و تحول است، می دانیم که ارتباط حضوری با افراد همفکر همیشه آسان نیست. بنابراین، Orbit همچنین به گونه ای طراحی شده است که شامل یک انجمن گفتگو باشد که در آن اعضا می توانند پیام ارسال کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند تا بدانند دیگران به چه چیزهایی علاقه دارند، تماس های جدید برقرار کنند و مشارکت ایجاد کنند. به‌عنوان یک عضو، تشویق می‌شوید برای شرکت/سازمان خود در Orbit یک نمایه ایجاد کنید، زیرا این کار به دیگران امکان می‌دهد تا اطلاعات بیشتری درباره کسب‌وکار شما پیدا کنند تا همکاری‌های جدیدی را آغاز کنند. این پلت فرم همچنین شامل اطلاعاتی در مورد رویدادهای آینده TWIIN و اخبار فعالیت های اخیر خواهد بود.

     Tat-Hean Gan، مدیر عضویت و نوآوری در TWI توضیح داد: «برای ما و شبکه نوآوری مهم است که بتوانیم یک پلتفرم آنلاین واقعاً تعاملی، معنادار و مرتبط را به اعضای خود ارائه دهیم – پلتفرمی که بتوانند تمام اطلاعات را در آن بیابند. آنها به یک مرکز نیاز دارند – و می‌دانند که می‌توانند برای درخواست‌ها و فعالیت‌های مربوط به بودجه عمومی خود به آنها مراجعه کنند.» وی ادامه می‌دهد: «ما همچنین اهمیت ایجاد روابط تجاری معنادار را در یک محیط پویا، اغلب مجازی، درک می‌کنیم، به همین دلیل است که انجمن گفتگو را در Orbit گنجانده‌ایم.»

https://www.twi-global.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *