نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 7:05 ب.ظ

چالش کشف داده‌های هوشمند و امکان دسترسی به اطلاعات و اشتراک‌گذاری آن با کسب‌وکارها

داده‌های هوشمند

27 اکتبر 2023-© shutterstock/DadBusiness

یک ائتلاف تحت رهبری دولت از کسب و کارها می خواهد که راه حل های بلندپروازانه و عملی را به کار گیرند که می تواند داده های هوشمند را در بخش های مختلف اقتصاد به نفع افراد و مشاغل کوچک در آینده به کار گیرد.

داده‌های هوشمند به افراد و کسب‌وکارهای کوچک امکان می‌دهد به داده‌های خود به‌طور ایمن با اشخاص ثالث مجاز دسترسی داشته باشند و به اشتراک بگذارند و خدمات نوآورانه را ممکن می‌سازد.

این امر ایده‌ها را تشویق می‌کند که خدمات مالی، انرژی، خرده‌فروشی، حمل‌ونقل و خرید خانه را پوشش دهد تا چالش‌هایی مانند هزینه زندگی، انتقال به صفر خالص و حمایت از افراد آسیب‌پذیر را پوشش دهد.

کوین هالین‌راک، وزیر سرمایه‌گذاری، بازارها و کسب‌وکارهای کوچک، گفت: «داده‌های هوشمند این پتانسیل را دارد که به ایجاد راه‌حل‌هایی برای مسائل زندگی واقعی که مصرف‌کنندگان روزانه با آن‌ها مواجه هستند، و همچنین حمایت از شرکت‌های کوچک در سراسر کشور و به رشد اقتصادی کمک نماید.

“این در حال حاضر از طریق بانکداری باز به مصرف کنندگان کمک می کند، و من هیجان زده هستم که ببینم سایر فناوری های تغییر دهنده بازی از نوآوران و کارآفرینان کشور ما چه چیزی تولید خواهد کرد.”

چالش کشف داده های هوشمند، رهبران فضای هوشمند داده را شناسایی می کند.فراخوان آزاد از مردم و شرکا می خواهد که تفکرات خود را برای ایده های فرابخشی به اشتراک بگذارند که می تواند به نفع افراد، مشاغل کوچک و جامعه گسترده تر باشد.این چالش همچنین داده‌های بالقوه دیگری را که ممکن است از بخش‌های دیگر، مانند مخابرات، باز شود، در نظر می‌گیرد.

چالش کشف داده‌های هوشمند، نوآوران و مشارکت‌های فردی را تشویق می‌کند تا ایده‌های اولیه خود را به مفاهیم عملی با پتانسیل حرکت به سمت توسعه توسعه دهند. هیجان انگیزترین مشارکت ها با راهنمایی و راهنمایی حمایت می شود و به بهترین ها جوایز نقدی اهدا می شود.

لوئیز بورک، مدیر عامل موسسه Open Data که یکی از همکاران چالش است، توضیح داد: «نوآورانی که در این چالش شرکت می‌کنند، به جامعه متفکران خلاق و پیشرو می‌پیوندند تا به ما کمک کنند مسیر یک جایزه بالقوه را در سال 2024 شکل دهیم.

ما از افراد خلاق از سراسر صنعت، دانشگاه و جامعه مدنی می‌خواهیم که به گفتگو درباره باز کردن خدمات با استفاده از داده‌های هوشمند برای بهبود زندگی مردم و غنی‌سازی زیرساخت داده ملی ما بپیوندند.»

چگونه کسب و کار شما می تواند درگیر شود؟

فراخوان آزاد ایده‌های چالش کشف داده هوشمند از 26 اکتبر تا 8 دسامبر 2023 برگزار می‌شود.

فهرست بلندبالایی از ایده ها بر اساس معیارهای ارزیابی منتشر شده انتخاب خواهد شد. امیدوارکننده‌ترین ایده‌ها برای اصلاح راه‌حل‌ها، از جمله ارائه مشاوره تخصصی، پشتیبانی خواهند شد.چالش کشف داده‌های هوشمند میزبان یک رویداد ترکیبی در مارس 2024 خواهد بود تا جامعه نوظهور داده‌های هوشمند را گرد هم بیاورد که در آن خلاقانه‌ترین ایده‌های مورد استفاده بین بخشی ارائه می‌شوند. پس از ارزیابی به برترین ها جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

کریس گورست، مدیر چالش‌ها در Challenge Works، نتیجه‌گیری کرد: «ما از متفکران نوآور از سراسر صنعت و جامعه می‌خواهیم راه‌حل‌های داده هوشمند جدیدی را توصیه کنند که می‌تواند برای مصرف‌کنندگان و SME‌ها تفاوت ایجاد کند، تا شناسایی کند که کجا موانع نیاز به برچیده شدن دارند و کجا خطرات نیاز به کاهش دارند.»

https://www.innovationnewsnetwork.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *