نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 4:05 ب.ظ

ایالات متحده راه را برای وسایل نقلیه واقعاً بدون راننده بدون فرمان باز می کند

مارس 11، 2022 -مایکل ویلند

    دیترویت – تنظیم کننده های فدرال ایمنی خودرو راه را برای تولید و استقرار وسایل نقلیه بدون راننده که شامل کنترل های دستی مانند فرمان یا پدال نمی شوند، باز کرده اند.اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های ایالات متحده  قوانین نهایی را صادر کرد که الزامی را که خودروهای دارای سیستم های رانندگی خودکار یا وسایل نقلیه خودران شامل این کنترل های متعارف هستند را حذف می کند.

حکم 155 صفحه‌ای «اولین در نوع خود» به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که سایر مقررات ایمنی را رعایت می‌کنند، خودروهای خودران بدون کنترل دستی بسازند و به کار گیرند. خودروهای خودران فعلی که امروزه در تعداد کمی در ایالات متحده کار می کنند، معمولاً شامل کنترل های دستی برای رانندگان ایمنی پشتیبان و مطابق با استانداردهای ایمنی فدرال هستند.

وزیر حمل و نقل پیت بوتیگیگ در بیانیه ای گفت: «در طول دهه 2020، بخش مهمی از ماموریت ایمنی USDOT این خواهد بود که اطمینان حاصل شود که استانداردهای ایمنی همگام با توسعه سیستم های رانندگی خودکار و کمک راننده است. این قانون جدید گام مهمی است، ایجاد استانداردهای ایمنی قوی برای وسایل نقلیه مجهز به ADS.”

قانون جدید تاکید می کند که خودروهای بدون راننده «باید به همان سطوح بالای حفاظت از سرنشینان مانند وسایل نقلیه مسافربری فعلی ادامه دهند». شرکت ها هنوز باید سایر استانداردهای ایمنی و همچنین مقررات فدرال، ایالتی و محلی را رعایت کنند تا در واقع وسایل نقلیه بدون راننده را در جاده های ایالات متحده راه اندازی و راه اندازی کنند.

در نسخه منتشر شده این قانون، که توسط استیون اس. کلیف، معاون NHTSA امضا شد، این آژانس نوشت که “به دنبال شفاف سازی این است که یک سازنده خودروهای مجهز به ADS باید همچنان استانداردهای حفاظت از سرنشینان را برای خودروهای خود اعمال کند، حتی اگر دستی باشد. کنترل فرمان در خودرو نصب نشده است.»

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *