نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 12:50 ق.ظ

بزرگترین پروژه ذخیره سازی انرژی خورشیدی ایالات متحده آنلاین می شود

بزرگترین پروژه ذخیره سازی انرژی خورشیدی ایالات متحده آنلاین می شود

اندی کوربلی -29 ژانویه 2024-پروژه ذخیره‌سازی خورشیدی Edwards Sanborn – اعتبار، مورتنسون

بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی و انرژی خورشیدی کشور در کالیفرنیا آنلاین شد و 875 مگاوات ساعت ظرفیت خورشیدی و 3 گیگاوات ساعت ذخیره‌سازی ارائه کرد.

پروژه ذخیره انرژی + انرژی خورشیدی ادواردز و سنبورن که تا حدی در پایگاه نیروی هوایی ادواردز در شهرستان کرن، کالیفرنیا واقع شده است، انتظار می‌رود که شبکه کالیفرنیا را با انرژی تجدیدپذیر کافی برای تامین برق 233000 خانه تامین کند.

بیش از 12 شرکت برای این پروژه با وزارت دفاع همکاری کردند، از جمله ال‌جی، سامسونگ، Terra-Gen، Mortenson و دیگران، و این شامل 1.9 میلیون پنل خورشیدی ساخت ایالات متحده است.

برایان گوردا، معاون مهندسی در Terra-Gen گفت: «اکنون این تأسیسات به طور کامل عملیاتی شده است، یک پروژه تحول‌آفرین در صنعت است و در حال ایجاد انعطاف‌پذیری برای شبکه است. تیم مورتنسون برای ساخت این پروژه یک هدف بسیار دشوار را برعهده داشت و آنها ثابت کردند که شریک مناسبی برای این کار هستند.

این مزرعه به وسعت 4600 هکتار از زمین های صاف بیابانی آفتابی است. ادواردز و سنبورن برق خود را به شهر سن خوزه، ادیسون کالیفرنیای جنوبی، شرکت‌های تاسیساتی اقیانوس آرام گاز و الکتریک و برق پاک، و مقر شرکت استارباکس ارسال خواهد کرد.

تقریباً 320000 تن دی‌اکسید کربن با گستره‌ی باورنکردنی این پروژه که با چندین دور سرمایه‌گذاری با پول کلان شامل JP Morgan Chase و Deutsche Bank به‌عنوان سرمایه‌گذار تأمین شد، کاهش خواهد یافت.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *