نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 6:13 ق.ظ

تحول چشم انداز حقوقی و سیاستی در ایالات متحده درخصوص روانگردان ها و سلامت روان جانبازان

توسط Bryce Pardo، Beau Kilmer، Rajeev Ramchand، Carrie M. Farmer

در طول 20 سال گذشته، علاقه مجدد به استفاده از ترکیباتی که اغلب به عنوان روانگردان نامیده می شوند، برای رسیدگی به شرایط سلامت روانی مانند افسردگی، اضطراب، اختلال استرس پس از سانحه و اختلالات مصرف مواد افزایش یافته است. احساسات عمومی در مورد روان درمانی نیز شروع به تغییر کرده است. چندین حوزه قضایی، از جمله حدود دوازده شهر، سه ایالت، و ناحیه کلمبیا، قبلا قوانین یا سیاست های مربوط به این مواد را کاهش داده اند. برخی از شرکت‌ها سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای در تحقیقات روان‌گردان انجام می‌دهند، حق ثبت اختراع برای درمان‌های آینده به دست می‌آورند و بحث عمومی جدیدی را پیرامون روان‌گردان‌ها شکل می‌دهند.

کهنه سربازان بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشت روان در ایالات متحده را نمایندگی می کنند و اداره امور کهنه سربازان ایالات متحده (VA) – بزرگترین ارائه دهنده مراقبت های بهداشت روان برای جانبازان – قبلاً تحقیقاتی را در مورد درمان های روانگردان انجام داده است.

 با توجه به چشم‌انداز حقوقی و سیاست‌گذاری به سرعت در حال تحول پیرامون استفاده و عرضه روان‌گردان‌ها، دولت فدرال باید بهترین نحوه حمایت از جانبازان و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی آنها را در نظر بگیرد. اگر VA روی دستورالعملی برای ارائه راهنمایی به بیماران و پزشکان خود کار نمی کند، عاقلانه است که این بحث ها را هم اکنون شروع کنیم.

https://www.rand.org/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *