نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 2:53 ب.ظ

VinFast ویتنام برای عرضه اولیه سهام ایالات متحده به عنوان بازار جهانی را هدف قرار می دهد

VinFast شش نمایشگاه در کالیفرنیا در ماه جولای افتتاح کرد. 7 دسامبر 2022

خودروساز داخلی ویتنام VinFast، که قصد دارد اولین خودروی ویتنامی را در ایالات متحده بفروشد، اعلام کرد که برای عرضه اولیه عمومی (IPO) در این کشور ثبت نام کرده است.

Vinfast، که بخشی از شرکت Vingroup، متعلق به ثروتمندترین مرد ویتنام، Pham Nhat Vuong است، اولین شاسی بلندهای الکتریکی خود را اواخر این ماه به آمریکایی ها تحویل خواهد داد.

این شرکت گفت که “در نظر دارد سهام عادی خود را در بازار انتخاب جهانی نزدک با نماد “VFS” عرضه کند.در مورد تعداد سهام و محدوده قیمت پیشنهادی پیشنهادی تصمیمی اتخاذ نشده است.

چرخش به ایالات متحده حرکتی جسورانه از سوی رئیس ووونگ است که فروش رشته فرنگی خشک را در اتحاد جماهیر شوروی سابق آغاز کرد و سپس ثروت 5 میلیارد دلاری خود را در طیف وسیعی از بخش‌ها از جمله املاک، گردشگری و آموزش به دست آورد.

VinFast در حال حاضر وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) در خیابان‌های هانوی دارد، اما از یک مدل اجاره باتری غیرمعمول برای جذب مشتریان در بازار شلوغ و دشوار ایالات متحده، که تحت لیسانس تسلای ایلان ماسک است، استفاده می‌کند.

پیش پرداخت برای VF8 و VF9 – دو مدل فروخته شده در ایالات متحده – به ترتیب 42000 و 57500 دلار خواهد بود. قیمت شاسی بلندهای تسلا حدود 65000 دلار است.

در ماه جولای، VinFast شش نمایشگاه در کالیفرنیا افتتاح کرد، از جمله یک فروشگاه شاخص در یکی از مدرن ترین مراکز خرید در سانتا مونیکا.

Vinfast همچنین نمایشگاه هایی را در اروپا افتتاح کرده است – یکی در کلن آلمان و دیگری در پاریس – و چندین شهر اروپایی دیگر را هدف قرار داده است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *