نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 2:05 ق.ظ

هیوندای موتورز دیگر موتورهای احتراق داخلی توسعه نخواهد داد

آمیا پالجا – 29 دسامبر 2021 – هیوندای آیونیک 5 در یک نقطه شارژ عمومی در یک خیابان. Tramino/iStock

کره اکونومیک دیلی (KED) به نقل از منابع صنعتی گزارش داد، در اقدامی که به وضوح نشان دهنده پایان راه برای موتورهای احتراق داخلی (ICE) است، شرکت خودروسازی کره جنوبی هیوندای بخش توسعه موتور خود را تعطیل کرده است.حتی وقتی به‌روزرسانی‌هایی را پوشش می‌دهیم که ما را به سمت یک روش حمل‌ونقل الکتریکی سوق می‌دهند، طرف مقابل نیز وجود دارد که فکر نمی‌کند خودروهای برقی با باتری تنها گزینه‌های ما هستند. حتی زمانی که کشورها و خودروسازان در حاشیه COP26 گرد هم آمدند تا خودروهای ICE را تا سال 2040 ممنوع کنند.

در چند ماه پس از آن، طبق اعلام اخیر، قطعاً در هیوندای موتورز تغییر رویکرد و استراتژی ایجاد شده است.

بر اساس گزارش KED، تعطیلی بخش توسعه موتور یک گام بزرگ برای این شرکت کره جنوبی است که توسعه موتورهای خود را در سال 1983 آغاز کرد. هشت سال طول کشید تا این شرکت موتور آلفا خود را راه اندازی کند در حالی که جانشینان آن این موتور را فعال کرده اند. این شرکت به یکی از پنج برند محبوب در مقیاس جهانی تبدیل شود.

مرکز تحقیق و توسعه (R&D) نامیانگ با تمرکز بر توسعه موتور، حدود 12000 مهندس را استخدام می کند که اکنون تغییری در مسئولیت های خود دریافت کرده اند. پارک چونگ کوک، رئیس جدید تحقیق و توسعه، در ایمیلی به کارمندان، توسعه موتور خود را “یک دستاورد بزرگ” خواند، اما خواستار “تغییر در سیستم برای ایجاد نوآوری در آینده” شد، زیرا تبدیل آن به برقی اجتناب‌ناپذیر بود.

تغییرات سیستمی شامل تغییر تمرکز تیم‌هایی است که روی پیشرانه‌ها متمرکز شده‌اند تا توسعه برقی‌سازی، واحد طراحی موتور به مرکز طراحی برق‌رسانی به‌عنوان  و تغییر مرکز توسعه پیشرانه به مرکز آزمایش برق‌رسانی.

از نظر مهندسی خودرو، یک وسیله نقلیه برقی دارای پیشرانه نیست، زیرا موتورها از سوخت نیرو تولید نمی کنند. در عوض، یک پیشرانه دارد که نیروی ذخیره شده را برای به حرکت درآوردن چرخ ها ارائه می کند.

پارک اضافه کرد که سازماندهی مجدد با هدف کمک به شرکت در انجام وظیفه فوری نوآوری برای توسعه خودروهایی که بر بازار آینده تسلط دارند، کمک می کند. KED گزارش داد که خودروهای برقی احتمالاً تا سال 2030 برخلاف جدول زمانی تخمین زده شده قبلی در سال 2040 بر بازار خودرو تسلط خواهند یافت.

به گزارش KED، هیوندای همچنین بر مواد خام برای باتری ها و نیمه هادی ها تمرکز خواهد کرد زیرا آنها همچنین جایگاه مهمی در زنجیره تامین خودرو دارند، چیزی که در طول همه گیری همه گیر آشکار شد.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *