نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 7:47 ب.ظ

روترهام برای مرکز جدید تولید باتری 500 شغلی انتخاب شد

14 فوریه 2023-برداشت هنرمند از تاسیسات بازسازی شده UBC در شهرک صنعتی Thurcroft

شرکت Ultimate Battery (UBC) سایتی در روترهام را به عنوان خانه اولین کارخانه تولید باتری و مرکز نوآوری خود انتخاب کرده است که تا اوایل سال 2026 تعداد 500 شغل مهارت بالا را ایجاد خواهد کرد.

سایت جدید تولید باتری در Thurcroft یکی از اولین سایت‌های جدید تولید باتری در بریتانیا خواهد بود و نسل بعدی باتری‌های روشنایی استارت و احتراق را برای وسایل نقلیه و راه‌حل‌های ذخیره انرژی با استفاده از فناوری Duophasic ثبت شده UBC تولید خواهد کرد. تلاش برای استخدام برای نقش‌های مختلف در اولین گروه از یک سری تیم‌های تولید در حال انجام است، و جذب نیرو در ماه‌های آینده با افزایش تولید ادامه خواهد یافت.

تولید ماژول های باتری اختراع شده و پیشرفته UBC آغاز شده است و اولین سفارش در مارس 2023 ارسال شد. در حال حاضر، این شرکت سرمایه گذاری قابل توجهی را در سایت انجام می دهد تا یک مرکز پیشرفته را ایجاد کند. این شامل ارزیابی و نصب راه حل های انرژی تجدید پذیر است. علاوه بر این، UBC دور بعدی بودجه خود را آغاز کرده است.

فناوری Duophasic این شرکت تقطیر اخلاق و فلسفه Ultimate Battery Co است. این یک فناوری سفارشی توسعه یافته و ثبت شده است که از طراحی پیشرفته و مرتبط با مهندسی مواد نوآورانه برای مواد فعال و الکترودها استفاده می کند. این فناوری انقلابی تولید باتری، توسعه سیستم‌های باتری را امکان‌پذیر کرده است که عملکرد بالایی را ارائه می‌دهند.

در مقایسه با فن‌آوری‌های باتری سنتی، فناوری UBC Duophasic با دوبرابر کردن چگالی انرژی برای یک وزن معین، یا نصف کردن وزن با حفظ همان ظرفیت انرژی، ذخیره‌سازی انرژی کارآمدتری را ممکن می‌سازد. علاوه بر این، تنظیمات ترکیب و تطبیق را با استفاده از ترکیبی از هر سه عنصر فعال می‌کند و به مشتریان امکان مهندسی معماری باتری سفارشی را می‌دهد.

این شرکت همچنین یک مدل مجوز ارائه می دهد تا سایر تولیدکنندگان را قادر سازد به فناوری های ثبت شده آن دسترسی داشته باشند و پذیرش جهانی را تسریع بخشند.

فناوری ساخت باتری DuophasicCOR UBC برای رفع نیازهای صنعت حمل و نقل مسافری برای کاهش وزن و انتشار CO2 توسعه یافته است. طراحی ماژولار باتری را برای وسایل نقلیه در هر اندازه، از اسکوتر برقی گرفته تا قطار و هواپیما، مناسب می کند.

ماژول‌های DuophasicCOR مشتریانی را که به راه‌حل‌های باتری‌دار نیاز دارند، قادر می‌سازند تا میزان انتشار CO2 را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، هزینه‌ها را کاهش دهند و عملکرد را افزایش دهند. همه باتری های UBC نصب آسان، ایمن، مقرون به صرفه و بدون تراشه هستند. آنها برای نصب اولیه یا به عنوان جایگزینی مناسب هستند. فناوری پیشگام UBC باعث می‌شود این باتری‌های جایگزین بسیار سبک‌تر از محصولات سنتی باشند، در نتیجه وزن و انتشار CO2 را تا 15 کیلوگرم کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، UBC MotoFLO، با فناوری Duophasic، یک واحد قدرت جدید انقلابی برای وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) است که با استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد و ثبت شده تولید باتری EV، شارژ سریع و برد طولانی‌تر را امکان‌پذیر می‌سازد. واحدهای باتری MotoFLO از جایگاه های سوخت موجود و زیرساخت های شارژ برای کاهش اختلال و اطمینان از شارژ سریع استفاده خواهند کرد. UBC به انجام پروژه های تحقیقاتی با AMRC دانشگاه شفیلد و دانشگاه برادفورد ادامه می دهد.

محصولات باتری نوآورانه UBC برای اقتصاد پایدار طراحی شده اند. مواد محلی با محتوای بازیافتی بالا مورد استفاده قرار می گیرند و در پایان عمر، تا 95 درصد مواد برای استفاده مجدد بازیافت می شوند. فرآیند تولید بسیار کارآمد است و از تکنیک های نوآورانه برای اطمینان از کیفیت و به حداقل رساندن ضایعات استفاده می کند UBC از تولید انرژی تجدیدپذیر در سراسر عملیات برای به حداقل رساندن ردپای کربن استفاده خواهد کرد.

UBC برای رفع کمبود ذخیره انرژی تجدیدپذیر موثر، DuophasicSTOR را توسعه داده است. این فناوری به گونه ای طراحی شده است که انرژی تجدیدپذیر تولید شده را تا زمانی که مورد نیاز باشد ذخیره می کند و در عین حال میزان ضایعات قابل استفاده را افزایش می دهد.

سایت جدید Thurcroft همچنین میزبان تیم مرکز نوآوری UBC از دانشمندان و مهندسان خواهد بود که بر روی آوردن مزایای فناوری انقلابی UBC در توسعه نسل بعدی قطارهای قدرت برای وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز خواهند کرد. بخش کلیدی مرکز نوآوری، مرکز نمونه اولیه سریع خواهد بود که زمان توسعه محصول را از سال ها به هفته ها برای کاربردهای باتری جدید کاهش می دهد.

Maurizio Cunningham Brown، بنیانگذار و مدیر عامل جهانی UBC، گفت: “سایت در Thurcroft مکان ایده آل برای اولین تاسیسات ما است. این ترکیبی از مزایای دانش صنعت محلی، ارتباطات حمل و نقل خوب، و اخلاق قوی نیروی کار است. این نزدیک به مشارکت تحقیقاتی ما با AMRC و دانشگاه برادفورد است، و همچنین به شدت از تعهد MCA یورکشایر جنوبی به تولید خالص صفر حمایت می کند. یک qu است برای این شرکت جهش می کند و از اهداف دولت برای دستیابی به صفر خالص و کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی حمایت می کند.

سازمانی مسئولیت‌پذیر در قلب ارزش‌های اصلی The Ultimate Battery Co قرار دارد و به همین دلیل، این شرکت بخشی از تولید سالانه خود را برای کمک به جوامع در اقتصادهای نوظهور متعهد کرده است.

UBC معتقد است که فناوری های نوآورانه انرژی نباید تنها متعلق به ثروتمندترین کشورها باشد. این شرکت به دموکراتیک کردن انرژی معتقد است و انرژی را می‌بیند که به مردم کمک می‌کند تا به دستاوردهای بیشتری برسند. BrightSpark که یکی از ستون های اصلی UBC است، برای توسعه همکاری ها و ابتکارات برای تحقق این هدف ایجاد شده است.

https://www.innovationnewsnetwork.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *