نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

15 اردیبهشت 1403 12:52 ق.ظ

چشم انداز 2022 BMW برای وسایل نقلیه الکتریکی

هلن آدامز

یک میلیونمین وسیله نقلیه برقی BMW به تازگی وارد جاده شده است. پیتر نوتا به معنای این موضوع برای BMW، صنعت تولید و رانندگان است .برای بیش از ده سال، گروه BMW به پیشرفت خودروهای الکتریکی و پشتیبانی از زیرساخت های لازم برای تبدیل شدن به جریان اصلی آن اختصاص داده است.

تمرکز این شرکت بر روی موارد زیر است:

  • راحت‌تر کردن شارژ EV نسبت به پر کردن مخزن
  • فعال کردن آن در همه جا
  • پشتیبانی از شفافیت هزینه برای شارژ EV

پیتر نوتا از BMW که مسئول مشتری، برندها و فروش است، نظرات خود را در مورد نقش راه حل های شارژ دیجیتال و آرزوهای خود برای BMW در سال 2022 به اشتراک می گذارد.

 گروه BMW به تازگی یک میلیونمین خودروی برقی خود را به مالک جدیدش تحویل داده است. یکی از جنبه هایی که به طور جدایی ناپذیری با افزایش حرکت الکتریکی مرتبط است، زیرساخت شارژ است.

در حال حاضر، زیرساخت های شارژ نمی تواند با فروش خودروهای برقی همگام شود. به همین دلیل است که ما نیاز فوری به توسعه زیرساخت‌های سریع داریم – به ویژه در مناطق شهری، پرجمعیت و در فواصل طولانی‌تر.

این نیز به سیاست گذاران بستگی دارد: عملیات اقتصادی باید تضمین شود – و در صورت امکان ارتقاء یابد – به ویژه زمانی که زیرساخت ها هنوز در مرحله توسعه هستند. اگر پست اول نتواند هزینه های خود را پوشش دهد، چه کسی می خواهد یک پست شارژ دوم را بسازد؟ اما، در دراز مدت، بازار باید بتواند خود را در راستای منافع مشتری تنظیم کند. آنچه ما برای این امر نیاز داریم، اهداف روشن و سیستم های تشویقی است. همین امر در مورد اپراتورهای ناوگان نیز صدق می کند تا از انتقال آنها به حرکت الکتریکی حمایت شود.

یکی از جنبه های شارژ که اغلب مورد انتقاد قرار می گیرد این است که بیشتر از پر کردن مخزن طول می کشد.

شارژ کردن در حال حاضر بسیار راحت تر است – زمانی که مشتریان ما می توانند در خانه شارژ کنند. من می توانم این را از تجربه خودم تأیید کنم. من چندین سال است که یک BMW i3 را که در خانه به تابلوی دیواری خود وصل می کنم رانده ام. هر روز صبح سوار یک وسیله نقلیه با شارژ کامل می شوم. به همین دلیل است که ما به مشتریان خود انواع راه حل های شارژ خانگی و همچنین خدمات نصب و راه اندازی و تعرفه برق سبز را ارائه می دهیم.

مسافت‌های کوتاه و متوسط ​​مشکلی به نظر نمی‌رسند، اما در مورد سفرهای طولانی‌تر چطور، که در مقایسه، شارژ به وضوح یک نقطه ضعف است؟

شبکه شارژ پرقدرت IONITY ما – که در سال 2017 به همراه سایر سازندگان تأسیس کردیم – حرکت الکتریکی راحت را در فواصل طولانی‌تر تضمین می‌کند. ما اخیراً تعهد خود را به IONITY افزایش دادیم و 700 میلیون یورو همراه با سهامداران فعلی و سرمایه گذار جدید بلک راک سرمایه گذاری کردیم. این امر گسترش شبکه شارژ پرقدرت را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشد.تا سال 2025، شبکه IONITY حدود 7000 نقطه شارژ خواهد داشت.

نقش راهکارهای شارژ دیجیتال چیست؟

DCS در رابط مشتری عمل می کند. نقاط شارژ اپراتورهای مختلف پست شارژ را جمع‌آوری می‌کند و به مشتریان B2C و دیگران به عنوان راه‌حلی با برچسب سفید دسترسی به آن‌ها را فراهم می‌کند. این اساس خدمات BMW Charging و MINI Charging ما است. سایر خودروسازان نیز می توانند این راه حل را با نام تجاری خود در دسترس مشتریان خود قرار دهند.

DCS تقریباً همزمان با عرضه BMW i3 به بازار در گروه BMW راه اندازی شد. ما متوجه شدیم که در حال انجام کارهای پیشگامانه هستیم و تصمیم گرفتیم این خدمات را به شرکت های دیگر نیز ارائه دهیم. امروزه، DCS به‌عنوان یک توان‌بخش مطلق عمل می‌کند: چندین تولیدکننده معروف از پیشنهاد برنده جایزه DCS استفاده می‌کنند. مدل کسب و کار نیز بسیار جذاب است: در سال 2021، bp به عنوان شریک سوم به گروه BMW و دایملر پیوست و حدود 9000 نقطه شارژ سریع دیگر را در سراسر اروپا به ارمغان آورد که راحتی و پوشش را افزایش می‌دهد و مزایای مشتری را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

آیا در آینده شبکه شارژ عمومی انحصاری خود را برای مشتریان خود خواهید ساخت؟ سایر سازندگان قبلاً برنامه هایی را برای این کار اعلام کرده اند.

ما متعهد به باز کردن شبکه‌ها هستیم. این موثرترین راه برای حمایت از افزایش و در دسترس بودن زیرساخت برای مشتریان ما است. این همچنین به درک استفاده از ظرفیت بالای مورد نیاز برای سودآوری شبکه ها کمک می کند. از طریق سرمایه گذاری خود در IONITY، ما به شدت درگیر ایجاد یک شبکه شارژ عمومی هستیم.

 چه انتظاری از گروه BMW در زمینه شارژ در سال 2022 داریم؟

ما می‌خواهیم سال آینده استفاده روزمره از e-mobility را آسان‌تر کنیم – زیرا برای رشد پذیرش خودروهای الکتریکی به آن نیاز داریم. خودروهای برقی با کیفیت بالا برای خود صحبت می کنند – با عملکرد چشمگیر، دینامیک رانندگی و برد. زیرساخت شارژ کافی گلوگاه است. هنگامی که این در دسترس باشد، انتقال به تحرک الکترونیکی حتی پویاتر خواهد شد.

https://manufacturingglobal.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *