نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 8:44 ق.ظ

کسب رتبه برتر در جشنواره پژوهش و نوآوری

کسب رتبه برتر در جشنواره پژوهش و نوآوری

۹-۱۰-۱۴۰۰-مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از کسب عنوان برتر مقاله و عنوان شایسته تقدیر در بخش طرح، توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، خبر داد.

غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر افزود: سیزدهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری، همانند دوره قبل با عنوان مجمع شهری تهران در پنج قالب کتاب، پایان نامه، مقاله، طرح نوآورانه و طرح پژوهشی برگزار شد که در این رویداد 2029 اثر در سایت جشنواره ثبت نام کردند و طی فرایند داوری، 4 اثر به عنوان رتبه برتر، 13 اثر به عنوان رتبه برگزیده و 29 اثر شایسته تقدیر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

وی با اشاره به حضور سازمان مدیریت پسماند در این رویداد علمی، افزود: کارشناسان و پژوهشگران این سازمان با ارسال چندین اثر در قالب مقاله های علمی، طرح و فناوری در این رویداد شرکت کردند که یکی از مقاله های ارسالی در محور خدمات شهری با عنوان آناليز جامع ريجكت پسماند شهري، به عنوان منبع توليد سوخت مشتق از پسماند در کشورهای در حال توسعه توانست رتبه برتر را از آن خود کند.

ساکتی در خصوص این مقاله که در جامع ترین رویداد علمی-تخصصی مدیریت شهری در کشور حائز رتبه برتر شده، توضیح داد: این مقاله به زبان انگلیسی بوده و در سال 2020در نشریه معتبر Renewable Energy با ضریب تاثیر 8 منتشر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در مورد جزییات پژوهش برگزیده سازمان در این جشنواره توضیح داد: مقاله مذکور گزیده ای از اقدامات فنی این سازمان در راستای پروژه تولید RDF و مصرف آن به عنوان سوخت کمکی در صنایع سیمان بوده که در سالیان گذشته پیگیری شده و نشان دهنده اقدامات دقیق علمی و فنی سازمان در جهت مدیریت اصولی پسماند شهری و تبدیل آن به انرژی در مسیر توسعه پایدار شهری است.

وی اضافه کرد: در بخش طرح نوآورانه با محور نوآوري و هوشمندسازي شهري نیز طرح دستگاه مکانیزه خوددریافت جهت راه اندازی ایستگاه هوشمند دریافت پسماند خشک حائز رتبه شایسته تقدیر شد که این طرح نیز خروجی پروژه تعریف شده در سازمان به منظور ساخت یک دستگاه خود دریافت پسماند خشک شهری است که هم اکنون در دانشگاه اصفهان نصب شده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *