نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 9:23 ق.ظ

جنرال موتورز پس از مشکلات اولیه نرم افزاری، فروش Chevy Blazer EV را متوقف کرد

جنرال موتورز

Sean O’Kane@sokane  23 دسامبر 2023-نمای جانبی chevy blazer EV RS

اعتبار تصویر Kirsten Korosec

جنرال موتورز به طور موقت فروش Chevy Blazer EV با نام تجاری جدید را پس از اینکه برخی از اولین خودروهای عرضه شده با تعدادی مشکلات نرم افزاری مواجه شدند، متوقف کرد.

این خودروساز به TechCrunch گفت که مالکان با صفحه نمایش‌های SUV و شارژ در ایستگاه‌های DC Fast مشکل دارند و گزارش‌های قبلی روزنامه‌نگارانی که به بررسی خودروها دسترسی داشتند را تأیید کرد. جنرال موتورز گفت که تیم های مهندسی آن “شور و شوق” برای یافتن راه حلی دارند و زمانی که یک راه حل آماده کرد، مالکان Blazer EV باید خودروهای خود را برای به روز رسانی نرم افزاری به نمایندگی بیاورند.

جنرال موتورز همچنین ادعا کرد «تعداد محدودی» از خودروها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، اما رقمی ارائه نکرد، و این مشکلات «به ایمنی و نه مربوط به Ultium یا Google Built-In مربوط می‌شوند».

بلیزر EV چند هفته پیش عرضه رسمی خود را آغاز کرد، اما به سرعت، با مشکلات بزرگی با خودروهای آزمایشی طولانی‌مدت خود مواجه شدند. کوین ویلیامز در InsideEVs دید که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی Blazer خود کاملاً خالی و غیر قابل استفاده است. سپس او در شارژ کردن ماشین با مشکل مواجه شد، از جمله هشدار برای تعمیر فوری وسیله نقلیه، و در نهایت در میانه جاده سرگردان شد.

در همین حال، ادموندز لیست گسترده‌ای از پیام‌های هشداردهنده را بر روی خودروی آزمایشی بلندمدت خود جمع‌آوری کرد، قبل از اینکه آن را به یک فروشنده Chevy، جایی که باقی می‌ماند، تحویل دهد.

این یک شروع بد برای خودرویی است که قرار است در آینده یک مورد حیاتی از خط تولید Chevy باشد. این خودرو بالاتر از بولت سطح پایه قرار دارد اما پایین تر از خودروهای برقی گران قیمت جنرال موتورز مانند کادیلاک لیریک قرار دارد. این همچنین یکی از اولین خودروهای بازار انبوه است که از پلتفرم جدید Ultium جنرال موتورز استفاده می‌کند، که قرار است زیربنای مجموعه کاملی از خودروهای الکتریکی با معماری الکتریکی، باتری‌ها و نرم‌افزار جدید باشد.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *