نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 5:36 ب.ظ

همکاری بازیافت باتری بین Cirba Solutions و Toyota ایجاد شد

بازیافت باتری

8 دسامبر 2023-بازیافت باتری-© shutterstock/Zigmunds Dizgalvis

تویوتا و Cirba Solutions همکاری بازیافت باتری را برای حرکت به سمت اهداف کربن خنثی اعلام کردند.

تویوتا موتور آمریکای شمالی یک همکاری جدید بازیافت باتری با Cirba Solutions را برای پیشبرد ماموریت خود برای ایجاد یک اکوسیستم باتری حلقه بسته اعلام کرده است.این قرارداد با تقویت شبکه بازیافت باتری تویوتا و بهینه‌سازی لجستیک آن برای جمع‌آوری باتری خودروهای برقی شده، رابطه بین تویوتا و سیربا سولوشنز را تقویت می‌کند.

کریستوفر یانگ، معاون توسعه بازرگانی گروه تویوتا موتور آمریکای شمالی، گفت: «شبکه حمل و نقل و بازیافت بزرگ و جاافتاده Cirba Solutions تضمین می‌کند که تویوتا جمع‌آوری و بازیافت باتری در سراسر کشور را برای کاهش هزینه‌های ما و همچنین ردپای کربن عملیاتی ما دارد .

این ما را به هدف نهایی ما برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار و حلقه بسته برای باتری‌های خودرو نزدیک‌تر می‌کند.

Cirba Solutions، یکی از بزرگترین شرکت های بازیافت باتری در آمریکای شمالی، شبکه گسترده بازیافت باتری را ارائه می دهد.همکاری بازیافت باتری بر جمع‌آوری، حمل و نقل، برچیدن و پردازش باتری‌های لیتیوم یونی از مناطق غرب میانه و ساحل شرقی متمرکز خواهد بود.

پردازش در تاسیسات Cirba Solutions در لنکستر، اوهایو، که کمک مالی 82 میلیون دلاری را به عنوان بخشی از قانون زیرساخت دو حزبی دریافت کرد، انجام خواهد شد. در اینجا، از فناوری پیشرفته برای استخراج مواد معدنی استفاده خواهد شد و فلزات پس از آن دوباره در زنجیره تامین ادغام خواهند شد. این فناوری تا 95 درصد نرخ بازیابی دارد.

“همکاری ما با تویوتا به حرکت به سمت چشم انداز بلندمدت زنجیره تامین باتری حلقه بسته پایدار کمک می کند. جی واگو، مدیر ارشد بازرگانی در Cirba Solutions گفت: با هدف همسو، و خط تولید خودروهای الکتریکی رو به رشد تویوتا در آمریکای شمالی، ما مفتخریم که یک شریک هستیم.

تعهدات فعلی تویوتا بازیافت باتری

در حال حاضر، تویوتا سالانه حدود 25000 باتری خودروهای مستعمل موجود در خودروهای الکتریکی هیبریدی را از شبکه نمایندگی های خود جمع آوری می کند. این شرکت انتظار دارد که با افزایش تعداد خودروهای الکتریکی فروخته شده در آینده، تعداد باتری های پایان عمر افزایش یابد.

از طریق همکاری بازیافت باتری، تویوتا پیش‌بینی می‌کند که با کاهش میانگین مایل‌های طی شده برای جمع‌آوری و بازیافت، هزینه‌های حمل‌ونقل و لجستیک کلی خود را حدود 70 درصد کاهش خواهد داد.

در برخی موارد، مانند منطقه سینسیناتی، همکاری جدید بازیافت باتری کل مسافت پیموده شده برای این فعالیت ها را تقریباً 94 درصد کاهش می دهد.تویوتا معتقد است که کاهش مایل ها تفاوت قابل توجهی در آلایندگی های مرتبط با حمل و نقل نیز ایجاد خواهد کرد.

فروشنده شماره یک خودروهای برقی

تویوتا بیش از 25 سال است که فروشنده شماره یک خودروهای برقی در سراسر جهان بوده است. در آمریکای شمالی، این شرکت از سال 2000 تاکنون بیش از 6.2 میلیون دستگاه PHEV و HEV ترکیبی فروخته است.

تویوتا اکنون بر توانایی خود در بازیافت، ساخت مجدد و تغییر کاربری باتری های مورد استفاده در خودروهای برقی خود که عمرشان به پایان رسیده است تمرکز کرده است.این شرکت همچنین در حال توسعه کارخانه تولید باتری تویوتا در کارولینای شمالی است که پیش بینی می شود در سال 2025 به صورت آنلاین راه اندازی شود. کارخانه باتری های خودرو مجموعاً نزدیک به 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است.

تاسیسات کارولینای شمالی که در سال 2021 اعلام شد، از ایجاد بیش از 5000 شغل جدید برای پشتیبانی از وسایل نقلیه مونتاژ شده در آمریکای شمالی پشتیبانی می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *