نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 9:37 ب.ظ

زیرساخت‌های سوخت جایگزین اروپا با حمایت جدید EIB و کمیسیون اروپا افزایش می‌یابد

19 اکتبر 2021

بانک سرمایه گذاری اروپایی (EIB) و کمیسیون اروپا توافقنامه‌ای را امضا کردند که امکان ترکیب کمک‌های بلاعوض اتحادیه اروپا و تامین مالی بلند مدت EIB برای پروژه‌های زیرساختی سوخت‌های جایگزین را فراهم می‌آورد. این توافقنامه تحت تسهیلات زیرساخت سوخت‌های جایگزین (AFIF) انجام می‌شود و بخشی از برنامه حمل و نقل تسهیلات متصل کننده اروپا (CEF) اتحادیه اروپا است. این اتحادیه بیش از 1.5 میلیارد یورو کمک‌های مالی اتحادیه اروپا تا پایان سال 2023 برای زیرساخت‌های سوخت‌های جایگزین، از جمله ایستگاه‌های شارژ سریع الکتریکی و سوخت‌گیری هیدروژن در شبکه جاده TEN-T، در اختیار قرار می‌دهد. علاوه بر EIB، سایر بانک‌های خصوصی و دولتی نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

کریس پیترز، نایب رئیس EIB، مسئول عملیات حمل و نقل گفت: «ما بسیار مفتخریم که با شرکای خود از کمیسیون اروپا، می‌توانیم به شرکت‌ها و پروژه‌های اروپایی حمایت جدیدی از توسعه زیرساخت سوخت‌های جایگزین ارائه دهیم. توسعه زیرساخت‌های سوخت‌های جایگزین برای قرار دادن اتحادیه اروپا در راستای تحقق هدف قرارداد سبز اروپا در کاهش 90 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2050 بسیار مهم است. ما می‌توانیم با ارائه راهی هوشمند برای ترکیب اتحادیه اروپا موجود، هر یورو را تاثیرگذارتر کنیم. حمایت مالی و جذب سرمایه گذاران خصوصی بیشتر. در نهایت، این امر توسعه و استقرار نوآوری حمل و نقل و زیرساخت‌های جدید و پایدار را تسریع می‌کند.»

کمیسر حمل و نقل اتحادیه اروپا آدینا وولان گفت: «تسهیلات زیرساخت سوخت‌های جایگزین ما را به مرحله‌ای نزدیک می‌کند تا اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنیم – 1 میلیون نقطه شارژ تا سال 2025 و 3.5 میلیون تا سال 2030. برای رسیدن به هدف، به سرمایه گذاری تقریبا 1.5 میلیارد یورو سالانه نیاز داریم. AFIF یک مورد جدید به طیف وسیعی از گزینه‌های پشتیبانی مالی ما است، که بودجه اتحادیه اروپا، از سرمایه گذاران نهادی و وام دهندگان خصوصی را برای دستیابی به تأثیر بیشتر جمع آوری می‌کند. ما اکنون به دنبال همکاری با بانک‌ها برای افزایش سرمایه گذاری در انتقال به حمل و نقل پایدار هستیم و من از توافق امروز با بانک سرمایه گذاری اروپا، اولین شریک ما استقبال می‌کنم.»

فراخوان پیشنهادات در وب سایت آژانس اجرایی آب و هوا، زیرساخت و محیط زیست اروپا (CINEA) در 16 سپتامبر 2021 منتشر شد.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *