نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:18 ب.ظ

Uber دفتر جدیدی در اداره پست قدیمی شیکاگو را به مرکز برنامه‌های توسعه تجاری خود تبدیل می‌کند

نویسنده: رابرت چانیک، 19 اکتبر 2021 دفتر جدید Uber در شیکاگو در 19 اکتبر 2021. (Jose M. Osorio / Chicago Tribune)

اوبر با تاخیر و کاهش بیماری همه گیر، فضای اداری وسیع خود را در اداره پست قدیمی بازسازی شده باز کرد، که به عنوان مقر اصلی تجارت Uber Freight و عملیات شیکاگو عمل می‌کند.

شرکت سهامی حمل و نقل مستقر در سانفرانسیسکو دفتر خود را تعطیل کرد و دارا خسروشاهی مدیرعامل Uber و سایر مدیران ارشد از خانه جدید و آینده‌ای این شرکت در شیکاگو حمایت کردند.

خسروشاهی گفت: «باربری اوبر در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه‌های حمل و نقل دیجیتالی با پتانسیل عظیم در جهان است و هیچ مکانی بهتر از این در شیکاگو برای رشد این پلتفرم وجود ندارد.»

اداره پست قدیمی مقر اصلی Uber Freight خواهد بود، بخش لجستیکی آن که به سرعت در حال رشد است و در سال 2017 برای اتصال رانندگان کامیون با حمل کننده کشتی راه اندازی شد. این فضا همچنین شامل کارکنان فروش، حقوقی، بازاریابی و سایر کارکنان Uber Eats و عملیات اشتراک گذاری سواری در شیکاگو است.

به گفته این شرکت، اداره پست قدیمی شیکاگو، که فهرست فزاینده‌ای از شرکت‌های فناوری را به خود جلب کرده است، در حال حاضر دومین محل اداری بزرگ Uber، چه از نظر فضا و چه از نظر نیروی انسانی، در پشت مقر اصلی شرکت است.

Uber بزرگترین مستأجر در ساختمان بازسازی شده است، اما برنامه‌های اولیه آن را بزرگ‌تر می‌دانست.

در سال 2019، Uber اعلام کرد که یک قرارداد اجاره 10 ساله به مساحت 463،000 فوت مربع امضا کرده است و قصد دارد عملیات شیکاگو خود را یکپارچه کند و نیروی کار خود را در مدت سه سال به حدود 3000 کارمند برساند. از آن زمان تا کنون برنامه‌های استخدام را حدود یک سوم کاهش داده است.

اوبر در حال حاضر حدود 1500 کارمند در دفتر شیکاگو دارد که حدود نیمی از آن‌ها در باربری اوبر مشغول به کار هستند. این شرکت قصد دارد تا  کار را با بیش از 2000 کارمند در شیکاگو گسترش دهد.

دفتر جدید دارای آشپزخانه کامل و سرویس، سوئیت اجرایی، سالن بزرگ، سرویس‌های بهداشتی، فضاهای کتابخانه و سایر امکانات است. سقف آن شامل فضای رویداد و زمین های ورزشی است. اما بزرگترین ویژگی فقط اندازه بزرگ دفتر مجاور است.

بر اساس گزارش سالانه این شرکت، اوبر در پایان سال 2020 نزدیک به 23000 کارمند در 71 کشور جهان داشت. در ماه مه سال 2020، Uber کاهش 6700 کارمند تمام وقت را در سراسر شرکت اعلام کرد زیرا درآمد در طول همه گیری کاهش یافته است.

با این حال، باربری اوبر یک موتور رشد بوده است. این پلتفرم دارای بیش از 1 میلیون راننده کامیون است که برای 9000 باربر از جمله Anheuser-Busch InBev ، Niagara ، Ocean Spray ، Land O’Lakes و Nestle حمل بار برای حدود 9000 بار را انجام می‌دهند.

https://www.chicagotribune.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *