نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 9:27 ق.ظ

افزایش سرعت تحول دیجیتال را در Pratt & Whitney

20 سپتامبر 2021 پیتر فرتی

هنگامی که پرات و ویتنی درصد قابل توجهی از کارگران خود را به وضعیت کار از راه دور منتقل کرد، بلافاصله اهمیت آغاز یک تحول دیجیتالی سریع را برای همسویی فرآیندهای روزانه خود با واقعیت جدید تشخیص داد.

کلید موفقیت تحول دیجیتال برای تولیدکننده موتورهای هواپیما و هلیکوپتر و قدرت کمکی؟

 Jocelyn Brulé، مدیر فناوری دیجیتال پرات و ویتنی توضیح می‌دهد که این شرکت همچنان چابک است. «هنگامی که شروع می‌شود، تحول دیجیتالی به طور مداوم اتفاق می‌افتد و شرکتی مانند P&W دائما در حال پیشرفت است. وقتی این سرعت را با بودجه و چالش‌های دائمی منابع ترکیب کنید، ما به ابزارهایی نیاز داریم که به ما در ارائه راه حل‌های ساده، قوی و ایمن سریع و مقرون به صرفه کمک کنند. و ما باید بتوانیم این راه حل‌ها را در طول زمان تنظیم و مقیاس بندی کنیم. این ترکیبی از بسیاری از تغییرات افزایشی است که منجر به تغییر واقعی می‌شود و ما باید چابک بمانیم تا بتوانیم به طور مداوم با نیازها و انتظارات متغیر سازگار شویم.»

همانطور که بسیاری از شرکت‌ها برای یافتن راه خود در دنیای دیجیتالی جدید تلاش می‌کردند، تیم توسعه با همگام شدن با سرعت تحول مورد نیاز شرکت مشکل داشت. «توسعه چیزی نیست که یک بار انجام دهید و سپس به پایان برسد. Brulé می‌گوید تا زمانی که شما چند پروژه را تحویل دهید، پروژه‌های بیشتری مورد نیاز خواهد بود زیرا دنیای دیجیتال در حال تکامل مداوم است. «بودجه و یا منابع همیشه بسیار ناچیز به نظر می‌رسد تا همه پروژه‌های درخواست شده و همچنین حمایت از دیدگاه‌های موجود ارائه شود.»

بروله توضیح می‌دهد که حتی با افزایش بودجه و منابع، ایجاد سطح مناسب از ظرفیت تحول دیجیتال مقرون به صرفه همچنان یک چالش است. علاوه بر این، راه حل‌های ارائه شده توسط تیم توسعه اغلب کسب و کارها را منطقی نمی‌کند. «بین راه حل‌های توسعه یافته توسط کاربر Excel و پروژه توسعه معمولی، تفاوت هزینه‌ها بسیار زیاد است به طوری که پروژه‌های بسیار کمی انجام می‌شود. افزودن پول و منابع بیشتر تنها راه نیست. سازمان توسعه باید متفاوت فکر کند تا بتواند راه حل‌های ساده، قوی و ایمن را 10 تا 100 برابر سریع‌تر و ارزان‌تر ارائه دهد. فقط مجموع بسیاری از ابتکارات واقعاً یک شرکت را متحول می‌کند. راه حل‌های کد پایین یکی از عناصر پازل برای تسریع سرعت تبدیل و ایجاد ظرفیت کافی برای حفظ سرعت است.

اینکه کدام فناوری در فرآیند تحول دیجیتالی به عنوان معنادارترین مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند به طور قابل توجهی در کسب و کار متفاوت باشد. برای P&W، تمرکز بر فناوری‌هایی است که مهندسی مجدد سریع‌تر فرآیند، ارائه راه حل ساده‌تر، تکرارهای سریع‌تر، کاهش زمان، افراد، نقش‌های عملکردی در ارائه راه حل را ممکن می‌سازد.

به گفته Brulé، کد رده پایین در P&W، به ویژه WEBCON، اثرگذار بوده است. ما روش‌های مشابه زیادی را باDocumentum ، SharePoint و سایر موارداز طریق شخص ثالث امتحان کردیم. برای فرایندهای ساده تجاری، می‌توانیم راه حل‌های خوبی را با آن فناوری‌ها ارائه دهیم. اما به محض پیچیده شدن الزامات، هزینه‌ها و زمان سررسید به دلیل کد سفارشی مورد نیاز برای ارائه راه حل‌های مناسب، افزایش می‌یابد. با جعبه ابزار مناسب ارائه شده توسط چارچوب، ما می‌توانیم بدون نیاز به کد نویسی به بسیاری از این الزامات پیچیده دست یابیم. این به ما این امکان را داد که زمان تحویل پروژه و هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهیم. با افزایش تخصص تیم تحول دیجیتال و استفاده مجدد از راه حل‌های قبلی، مشتریان داخلی ما خوشحال می‌شوند و توان تولید همچنان ادامه دارد.»

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *