نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 8:03 ق.ظ

انگلستان برنامه‌ای پنج‌محوری برای تجارت دیجیتال ارائه می‌دهد

نویسنده: بابی هلارد، 20 سپتامبر -2021، وزیر تجارت بین المللی انگلستان، آن ماری تریولیان

انتظار می‌رود که انگلستان موانع تجارت دیجیتال را برای کمک به کسب و کارها در زمینه صادرات خدمات از بین ببرد. ترولیان قرار است از اولین سخنرانی خود پس از ایفای این نقش در هفته گذشته برای ارائه یک برنامه پنج محوری برای تجارت دیجیتال استفاده کند.

این شامل برنامه‌هایی برای تسهیل بازارهای دیجیتالی به صورت بازتر، حمایت از جریان داده‌های فرامرزی رایگان و مورد اعتماد، حمایت از مصرف کنندگان و کسب و کارها از طریق حمایت از مالکیت معنوی، توسعه و اتخاذ سیستم‌های تجارت دیجیتال و همچنین ایجاد همکاری جهانی در تجارت دیجیتال از طریق توافق‌نامه‌های تجاری از طریق G7 رایگان خواهد بود.

او در این‌باره بیان کرد: «همه ما به تجارت دیجیتالی وابسته هستیم، اما کسب وکارهای انگلیسی با موانع دیجیتالی در کشورهایی که رویکرد حمایت گرایانه دارند روبرو هستند. من می‌خواهم که انگلستان این موانع را برداشته و فرصت‌های جدید و هیجان انگیزی را برای آن‌ها و مصرف کنندگان باز کند تا بتوانیم بهره‌وری را بهبود ببخشیم.

برنامه پنج‌محوری ما اولین گام در شکل‌دهی سیاست تجارت بین المللی دیجیتال در دهه‌های آینده است. از طریق شبکه توافق‌نامه‌های بین المللی، ما درحال کشف زمینه‌های جدید هستیم، ایده‌های نوآورانه را پیش می‌بریم و یک استاندارد طلایی جدید برای تجارت دیجیتال تعیین می‌کنیم.»

معاملات تجاری اغلب بر رفع موانع متمرکز است، اما از زمان خروج از اتحادیه اروپا، بریتانیا به دنبال توافقات مربوط به تجارت دیجیتال و استانداردهای مشترک در خدمات حرفه‌ای برای افزایش رشد بخش خدمات است.

هفته گذشته، دپارتمان تجارت بین الملل گزارشی را منتشر کرد که در آن پیش بینی روند تجارت جهانی تا سال 2050 انجام شده بود و پیش‌بینی می‌شد تقاضا برای خدمات دیجیتال در دهه آینده دو برابر شود.

طی چند ماه آینده، دولت اعلام کرده که به دنبال به پایان رساندن مذاکرات با دیگر شرکای کلیدی، مانند استرالیا و نیوزلند است تا شراکت جامع و مترقی فرا اقیانوسیه خود را تسریع کند.

https://www.itpro.co.uk/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *