نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 2:16 ب.ظ

حمایت دولت انگلیس برای حفظ کارخانجات در بحبوحه افزایش هزینه های انرژی

12 آوریل 2022 توسط James Devonshire

دولت بریتانیا اعلام کرده است که از کسب و کارهای انرژی بر که برای کارکرد کارخانه ها در بحبوحه افزایش هزینه های انرژی طراحی شده اند، حمایت بیشتری می کند.

به عنوان بخشی از استراتژی امنیت انرژی، طرح جبران خسارت صنایع فشرده انرژی به مدت سه سال تمدید خواهد شد، در حالی که سطح حمایتی که ارائه می کند نیز افزایش خواهد یافت. با توجه به وزارت تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS)، این طرح اکنون حداقل تا پایان مارس 2025 اجرا خواهد شد و بودجه آن بیش از دو برابر خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که بریتانیا “مکانی مطلوب برای صنایع انرژی بر” باقی خواهد ماند.

از سال 2013، طرح غرامت صنایع فشرده انرژی بیش از 2 میلیارد پوند به کسب و کارها برای کاهش هزینه های طرح تجارت انتشار گازهای گلخانه ای بریتانیا و مکانیسم حمایت از قیمت کربن (CPS) در قبوض برق آنها ارائه کرده است.رهبران صنعت از اکتبر سال گذشته هشدار داده اند که کارخانه ها در سراسر کشور ممکن است تولید خود را به دلیل افزایش هزینه های انرژی متوقف کنند.

با ادامه تهاجم روسیه به اوکراین، قیمت گاز عمده فروشی بیش از 200 درصد نسبت به 12 ماه قبل افزایش یافته است که دلیل آن اختلافات عرضه و تقاضای جهانی است. در حال حاضر حدود 40 درصد از برق بریتانیا توسط نیروگاه های گازی تولید می شود. در اکتبر سال گذشته، نخست‌وزیر بوریس جانسون برنامه‌هایی را برای حذف سوخت‌های فسیلی از تولید برق بریتانیا تا سال 2035 تایید کرد.

کواسی کوارتنگ، وزیر بازرگانی، گفت: «بریتانیا با افتخار میزبان یک بخش تولید رقابتی است که از کسب و کارهای با درآمد خوب حمایت می‌کند و رشد اقتصادی را پیش می‌برد. با این حال، ما می دانیم که قیمت های بالای جهانی انرژی برای بخش های انرژی بر ما یک نگرانی است.برای اطمینان از اینکه صنایع انرژی بر ما در صحنه جهانی رقابتی باقی می مانند، ما در حال گسترش و افزایش بودجه طرح جبران خسارت صنایع انرژی بر خود هستیم.این بسته تضمین می‌کند که کاهش بسیار مورد نیاز برای هزینه‌های برق برای کمک به حفاظت از صنعت بریتانیا در برابر بازارهای بی‌ثبات جهانی گاز باقی می‌ماند.»

گرت استیس، مدیر کل فولاد بریتانیا گفت: «ما به گرمی از تعهدات اخیر نخست‌وزیر برای رسیدگی به موضوع هزینه‌های انرژی صنعتی استقبال کردیم و این شروعی برای تبدیل این تعهدات به اقدام عملی است.

تمدید سه ساله طرح غرامت صنایع مصرف کننده انرژی و افزایش سطح تسهیلات ارائه شده توسط آن، یک درخواست دیرینه صنعت را برآورده می کند و کاهش بسیار مورد نیاز در هزینه های برق را فراهم می کند.

دولت گفته است جزییات کامل طرح غرامت صنایع مصرف کننده انرژی به زودی منتشر خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *