نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:29 ب.ظ

سیسکو از راهنمای تلاش برای تحول دیجیتال در تجارت رونمایی کرد

ادوارد گیتلی 29 سپتامبر 2021

Cisco استاندارد اعتماد جدید خود را منتشر کرده است که راهنمای ابتکارات تحول دیجیتالی کسب و کارها را ارائه می‌دهد.

استاندارد جدید سیسکو معیاری برای ارزیابی قابلیت اعتماد سازمان‌ها در هنگام پذیرش تحول دیجیتال ارائه می‌دهد. این امر برای ایجاد اعتماد با مشتریان با ترکیبی شدن نحوه کار، جمع آوری داده‌های بیشتر به صورت آنلاین و افزایش تهدیدات سایبری را بالا می‌برد.

با پشتیبانی از اطلاعات آماری از Cisco 2021 Consumer Privacy Survey، استاندارد عناصر زیر را برای سازمان‌ها برای به دست آوردن، حفظ و افزایش اعتماد مشتری تعیین می‌کند:

  • معماری صفر اعتماد شرکت‌هایی که با به چالش‌کشیدن مفروضات و تأیید هر اتصال، از هر دستگاه، در هر زمان، مهاجمان را دور نگه می‌دارند.
  • زنجیره تامین معتبر شرکت‌ها از همه اجزاء، نحوه تولید و محل کار خود آگاه هستند، در حالی که برای کاهش ریسک با تامین کنندگان همکاری نزدیک دارند.
  • حقوق داده. شرکت‌هایی که پیش از تکامل انتظارات مشتری و مقررات دولتی جلوتر هستند.
  • شفافیت. شرکت‌هایی که اطلاعات خود را جمع آوری می‌کنند و نحوه استفاده از آن‌ها را فاش می‌کنند. علاوه بر این، باز بودن در مورد حوادث و مسائل به محض وقوع آن‌ها و اعلام آن‌چه برای اصلاح آن انجام می‌شود.
  • گواهینامه‌ها و رعایت مقررات. شرکت‌هایی که با دریافت گواهینامه از حساب‌رسان مستقل شخص ثالث نسبت به مشتریان تعهد نشان می‌دهند.

اعتماد بیش از یک احساس است. «کسب و کارها دیجیتالی به قابلیت اطمینان از اعتماد و انعطاف‌پذیری راه حل‌ها، عملیات و اقدامات خود نیاز دارند. این چارچوب به ما کمک می‌کند تا ستون‌های اصلی را در فرآیندی که اعتماد را قابل سنجش است درک کنیم.»

به گفته Cisco، عناصر استاندارد برای تقویت اعتماد مصرف‌کننده بسیار مهم هستند. بر اساس نظرسنجی مربوط به حریم خصوصی مصرف کنندگان، آن‌ها تمایل واضح به شفافیت و کنترل نسبت به شیوه داده‌های یک کسب و کار دارند.

سیسکو از 2600 شرکت کننده در 12 کشور نظرسنجی کرده است. سایر نکات مهم نظرسنجی عبارت‌اند از:

  • تقریباً یک سوم مصرف کنندگان در حفاظت از حریم خصوصی خود نقش فعال‌تری ایفا کرده‌اند. این شامل ترک سازمان‌ها به دلیل شیوه‌ها یا خط مشی‌های داده آن‌ها می‌شود.
  • قوانین حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان بسیار مثبت تلقی می‌شود. با این حال، آگاهی در بسیاری از کشورها نسبتاً پایین است.
  • اکثر مردم خواهان کاهش اندک یا بدون حفاظت از حریم خصوصی هستند در حالی که از اقدامات گسترده سلامت عمومی حمایت می‌کنند.
  • مصرف کنندگان نگران استفاده از داده‌های شخصی خود در تصمیم گیری‌های هوش مصنوعی (AI) هستند. علاوه بر این، اعتماد آن‌ها در خطر است.

هاروی جانگ، مدیر ارشد حفظ حریم خصوصی سیسکو است. وی گفت: «حریم خصوصی سنگ بنای اعتماد است. شفافیت، وضوح و کنترل برای ایجاد و حفظ اعتماد مصرف کننده ضروری است.»

https://www.channelfutures.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *