نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 6:31 ق.ظ

بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی تایوان اولین برق خود را تولید می کند

یوان

21 آوریل 2022 -انمار فرنگول -یک توربین بادی دریایی که توسط شرکت سوانکور هولدینگ اداره می‌شود، در تنگه تایوان در سواحل شهرستان میائولی، تایوان، قرار دارد. ) دورتر، تایوان برنامه های انرژی خود را بازنویسی کرده است. رئیس جمهور تسای اینگ ون دستور داد تا سال 2025 همه راکتورهای هسته ای کشور تعطیل شوند. عکاس: Billy H.C. Kwok/Bloomberg از طریق Getty Images

وزارت امور اقتصادی تایوان می گوید که تا اواسط این دهه 20 درصد تولید انرژی های تجدیدپذیر را هدف قرار داده است.

یک مزرعه بادی فراساحلی در مقیاس بزرگ در آب‌های سواحل تایوان اولین نیروی برق خود را تولید کرده است و دست اندرکاران این پروژه این خبر را «نقطه عطف بزرگ» توصیف می‌کنند.

شرکت انرژی دانمارکی Orsted گفت اولین نیرو در تاسیسات Changhua 1 & 2a طبق برنامه پس از نصب مجموعه اولیه توربین های بادی تحویل داده شد.

به گفته این سازمان، برق «از طریق کابل‌های آرایه‌ای، پست‌های فراساحلی و کابل‌های صادراتی به پست‌های خشکی ارستد منتقل شده است. انرژی‌های تجدیدپذیر از طریق پست تای‌پاور به شبکه ملی تغذیه می‌شد. Taipower یک شرکت دولتی است.

در فاصله 35 تا 60 کیلومتری سواحل غربی تایوان، مقیاس Changhua 1 و 2a قابل توجه است و اوستد آن را به عنوان “بزرگترین مزرعه بادی فراساحلی تایوان” توصیف می کند.

ظرفیت آن تقریباً 900 مگاوات خواهد بود و از 111 توربین زیمنس گیمسا انرژی تجدیدپذیر استفاده می کند. ظرفیت به حداکثر مقدار برقی که تاسیسات برق می توانند تولید کنند، اشاره دارد، نه آنچه که لزوماً تولید می کنند.امید است ساخت این پروژه در سال جاری به پایان برسد. به گفته Orsted، این تاسیسات در نهایت انرژی کافی برای رفع نیازهای یک میلیون خانوار در تایوان تولید خواهد کرد.

کریستی وانگ، مدیر کل Orsted تایوان، گفت: «ارائه اولین نیرو طبق برنامه زمان‌بندی یک نقطه عطف مهم برای Orsted و تایوان است. وانگ بعداً اضافه کرد: “این کار آسانی نبوده است، به خصوص با چالش های همه گیر COVID-19 در دو سال گذشته.”

اعلامیه نشان‌دهنده گامی رو به جلو برای بخش بادی فراساحلی تایوان است، اما گزارش شورای جهانی انرژی بادی که در آوریل منتشر شد، نشان می‌دهد که چگونه همه چیز ساده نبوده است.

در آسیا، گزارش GWEC، تایوان را پس از چین در رتبه دوم از نظر تاسیسات بادی دور از ساحل در کوتاه مدت تا میان مدت قرار می دهد.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *