نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 8:07 ب.ظ

قابلیت‌های صنعت فضایی تجاری و نمای کلی بازار در آمریکا

رابطه بین توسعه فضای تجاری و وزارت دفاع ایالات متحده

توسط امی یونکورا، برایان دولان، مون کیم، کریستا رومیتا گروچولسکی، رازا خان، یول کیم

سوالات تحقیق

  نیروی فضایی ایالات متحده  USSF و وزارت دفاع می توانند از چه قابلیت های فضای تجاری برای دستیابی به اهداف سیاست خود استفاده کنند؟

    آنها می توانند برای کدام کاربردهای نظامی از قابلیت های فضایی تجاری استفاده کنند؟

    روند توسعه فعلی و آینده در صنعت فضایی تجاری چیست؟

    USSF و وزارت دفاع در هنگام استفاده از قابلیت‌های فضایی تجاری برای مقاصد نظامی باید به چه نگرانی‌هایی توجه کنند؟

نیروی فضایی ایالات متحده (USSF) و وزارت دفاع ایالات متحده (DoD) در حال بررسی و پیگیری راه های مختلف برای استفاده از قابلیت های فضای تجاری به عنوان بخشی از هدف سیاست خود برای ارتقای صنعت فضایی ایالات متحده و استراتژی خود برای بهبود معماری فضایی امنیت ملی هستند. از آنجایی که صنعت فضای تجاری در قابلیت، ظرفیت و تنوع به رشد خود ادامه می دهد، فرصت هایی برای USSF و وزارت دفاع برای استفاده از قابلیت های تجاری در حال گسترش است. به طور خاص، USSF در حال بررسی نقش صنعت فضایی تجاری در معماری فضایی آینده و اکوسیستم نوآوری است. این کشور با انتخاب های زیادی مواجه است، از جمله اینکه از کدام گزینه قابلیت تجاری استفاده کند یا برای کدام کاربرد نظامی باید از قابلیت های فضایی تجاری به جای سازمانی استفاده کند.

در این گزارش، نویسندگان بررسی گسترده‌ای از هفت بخش فضای تجاری – ارتباطات ماهواره‌ای، پرتاب فضایی، سنجش از راه دور، نظارت بر محیط‌زیست، آگاهی از حوزه فضایی، شبکه‌های انتقال/دریافت داده، و تدارکات فضایی- انجام می‌دهند و قابلیت‌ها و روندهای هر یک را مشخص می‌کنند. از آنها اطلاعات جمع‌آوری‌شده و گنجانده شده در این گزارش در تاریخ 15 ژوئن 2020 جاری است و به دلیل تغییرات سریع در صنعت فضای تجاری، نویسندگان همچنین شاخص‌های خاص بخش را برای پیگیری تحولات بازار در آینده توصیه می‌کنند.

یافته های کلیدی

    صنعت فضایی تجاری به سرعت در حال رشد و تغییر است.

    بخش‌های تجاری تثبیت‌شده‌تر فضایی (مانند ارتباطات ماهواره‌ای و پرتاب فضایی) از نظر ظرفیت و قابلیت در حال رشد هستند.

    رشد و تکامل شرکت‌های جدید در بازار توسط فناوری‌های ماهواره‌ای کوچک و مدل صورت فلکی تکثیر شده، تولید پیشرفته، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، و سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز هدایت شده است.

    در میان بخش‌های فضای تجاری جدید، برخی از آنها به سایر اپراتورهای فضایی تجاری خدمت خواهند کرد، در حالی که سایر بخش‌های جدید فضایی در درجه اول مشتریان دولتی را هدف قرار خواهند داد.

توصیه ها

    برای وزارت دفاع و سایر ذینفعان مهم است که اطلاعات خود را در مورد صنعت فضایی حداقل سالانه به روز کنند.

    وزارت دفاع و سایر ذینفعان باید چندین عامل توسعه فناوری و قابلیت تجاری را در آینده دنبال کنند، زیرا این عوامل تأثیرات قابل توجهی بر مزایای مرتبط با مشارکت های آینده خواهند داشت.

www.rand.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *