نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 5:29 ق.ظ

ارزش بازار کریپتو برای اولین بار به بالای 3 تریلیون دلار رسید

8 نوامبر 2021

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، ماه گذشته پس از برداشتن یک گام دیگر به سمت جایگاه اصلی، به رکورد بالای 66000 دلار رسید.بر اساس محاسبات روز دوشنبه، در حالی که سرمایه‌گذاران اصلی به طور فزاینده‌ای در حال افزایش هستند، بازار جهانی ارزهای دیجیتال برای اولین بار بیش از 3 تریلیون دلار ارزش دارد.

CoinGecko که قیمت بیش از 10000 ارز دیجیتال را دنبال می کند، گفت: ارزش به 3.007 تریلیون دلار (2.6 تریلیون یورو) رسیده است.ایپک اوزکاردسکایا، تحلیلگر SwissQuote، خاطرنشان کرد: بازار ارزهای دیجیتال با سرعت شگفت انگیزی در حال رشد است.

او به خبرگزاری فرانسه گفت: «البته بخشی از آن حدس و گمان است، اما بخشی از آن واقعی است.کریپتو اکنون راه خود را به سمت امور مالی سنتی باز می کند و همه در آن هستند.بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، ماه گذشته پس از برداشتن یک گام دیگر به سمت جایگاه اصلی، به رکورد بالای 66000 دلار رسید.

پس از جهش پنج درصدی، روز دوشنبه به بالای 66000 دلار نزدیک شد و به اوج خود رسید.اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، روز دوشنبه به رکورد ۴۷۶۸ دلار رسید.صندوق معامله آتی بیت کوین، نوعی ابزار مالی است که در ماه اکتبر در بورس نیویورک راه اندازی شد.

ETF وسیله ای در دسترس تر است که بیت کوین را در اختیار سرمایه گذاران بیشتری قرار می دهد.برخی از سرمایه گذاران، ارزهای دیجیتال را به عنوان یک محافظ در برابر تورم می بینند، تورمی که با بازگشایی اقتصادها پس از قرنطینه های همه گیر در سراسر جهان در حال افزایش است.

سوزانا استریتر، تحلیلگر بازار Hargreaves Lansdown، دوشنبه گفت: بیت کوین دوباره به بالاترین سطح خود نزدیک شده است.استریتر افزود: به نظر می‌رسد افزایش اخیر کریپتو تا حدودی ناشی از انباشته شدن سرمایه‌گذاران بوده است و آن را به عنوان محافظی در برابر تورم می‌دانند.

نمی توان بیش از 21 میلیون بیت کوین ایجاد کرد که به قیمت آن کمک می کند تا بسیار بالاتر از رقبای خود معامله شود، اما تجارت ارزهای رمزپایه به طور کلی بسیار پرنوسان بوده و نوسانات قیمتی زیاد یک اتفاق رایج است. https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *