نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 3:47 ق.ظ

چگونه بهترین راه حل محتوایی اطلاعات محصول را انتخاب کنیم

2 ژوئیه 2021 توسط سازنده

تولیدکنندگان ، توزیع کنندگان و عمده فروشان صنعتی با فشار فزاینده ای برای دیجیتالی شدن روبرو هستند ، زیرا خریداران B2B هنگام تحقیق و خرید محصولات به دنبال تجاربی بیشتر مشابه و مانند D2C هستند. دیجیتالی کردن نحوه ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای محصول ، مهمترین دستور کار تحول دیجیتال است.

در گذشته ، ارسال داده های محصول توسط سیستم های PIM ، بخش های IT ، ابزارهای کاملاً فنی و تعداد زیادی کار دستی اداره می شد. همه اینها منجر به چرخش کند کالا و محتوی ، عدم چابکی ، مشکل در  ارسال یا انواع جدید محصول و هزینه های بزرگ و غیر قابل پیش بینی پروژه ITمی شد. این امر همچنین باعث ایجاد اصطکاک بین تیم هایی که به ارسال داده نیاز دارند و تیم هایی که آنها را تولید می کنند ، می شود.

تولیدکنندگان صنعتی دیگر فقط نمی توانند از طریق چند توزیع کننده کالا بصورت عمده فروشی داشته باشند. چشم انداز به مراتب پیچیده تر است و بازار نیازمند چند کاناله تر شدن توزیع و فروش است. تولیدکنندگان باید روابط فروش با تعداد روزافزون کانال های دیجیتالی را مدیریت کرده و داده های محصول را – به سرعت ، با دقت و به گونه ای که با مشخصات منحصر به فرد و قابل تغییر آنها سازگار باشد ، ارائه دهند.

چندین راه حل وجود دارد که به شرکت ها کمک می کند تا داده های محصول خود را سازماندهی کنند. اما همه آنها برای سفارشی سازی و تجمیع محتوایی کانالهای خارجی ، از عمده فروشان گرفته تا بازارها ، بهینه نشده اند.

اگر محتوای اطلاعات محصول را به توزیع کنندگان ، پایگاه های داده خارجی ، خرده فروشان یا حتی به کانال های مستقیم به مصرف کننده (D2C) صادر می کنید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که توانایی تطبیق کارآمد داده های خود را برای نیازهای هر گیرنده دارید.در هنگام انتخاب نرم افزار برای تجمیع امورتبلیغاتی کارآمد و چابک ، باید ملاحظات زیادی را در نظر داشته باشید. در اینجا مهمترین موارد ذکر شده است:

تولید – محصول

آیا این راه حل ،  شامل همه یا اکثر قریب به اتفاق داده ها و کانال های مورد نیاز شما است؟

برای اینکه سازمان شما توانایی های شما را متمرکز کند و روند خرید را برای محصول ساده کند ، در حالت ایده آل ابزار شما از کانال های مورد نیاز پشتیبانی می کند. به دنبال الگوهای کانال های استاندارد مانند آمازون و رکسل و همچنین نقشه برداری ، شخصی سازی و توزیع محتوای محصول در طیف گسترده ای از قالب ها باشید.

آیا این یک ابزار سلف سرویس متمرکز بر کاربران تجاری است؟

از ارائه دهندگان احتمالی خود بخواهید تا نسخه آزمایشی نرم افزار را به شما ارائه دهند. بررسی کنید که آنقدر آسان و انعطاف پذیر باشد که به شما امکان می دهد کاربران در عرض چند دقیقه صدور داده ساده را انجام دهند ، زیرا این همان چیزی است که تیم های شما را قادر می کند هنگام ارسال داده های محصول بدون خطا زمان را کوتاه کنند. همچنین بدانید که آیا این مورد برای کاربران بدون تجربه کدگذاری مناسب بوده و قادر به پشتیبانی از چندین کاربر در مکان های مختلف است ، دراین صورت همان چیزی است که شما نیاز دارید.

آیا می تواند خواسته های ناشناخته آینده شما در مورد کانال های جدید را برآورده کند؟

پیش بینی انواع جدید ارسال اطلاعاتی که ممکن است در آینده انجام دهید ، همیشه امکان پذیر نیست. شما باید به دنبال یک راه حل مجتمع  محصول باشید که بتواند خواسته های شما در جهت پیشرفت را برآورده کند. بررسی کنید که آیا آن سازه های اساسی لازم برای ساخت هر نوع ارسال داده را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، آیا می توانید مجموعه خاصی از محصولات را انتخاب کنید ، دسته ای از ویژگی ها را تغییر نام دهید ، مقادیری را ترسیم کرده و همه موارد را در BMEcat ارسال کنید؟ یا همان داده ها را در یک صفحه اکسل جمع کنید؟ شما می خواهید بتوانید داده هایی را که ارسال می کنید و در چه قالبی انتخاب کنید – این بدان معنی است که شما می توانید هر نوع ارسالی را که ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید ایجاد کنید.

آیا گزینه های اتصال خوبی به همه سیستم هایی که داده های محصول شما را نگه می دارند ، ارائه می دهد؟

قابلیت همکاری یک راه حل واقعاً مهم است. دریابید که آیا و چگونه با PIM شما و هر سیستم دیگری که داده های اصلی محصول شما را نگه می دارد مانند ERP متصل می شود. ابزار شما در حالت ایده آل باید ارتباط خوبی با سایر نرم افزارهای شما داشته باشد.

https://www.themanufacturer.com/articles/how-to-choose

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *