نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 12:26 ق.ظ

شبکه اجتماعی Nextdoor با تمرکز محلی درجهت عمومی شدن

Nextdoor, the neighborhood social app which operates in 11 countries, will go public in a deal valuing the company at $4.3 billi

6 جولای 2021

Nextdoor ، برنامه اجتماعی محله که در 11 کشور جهان فعالیت می کند ، در معامله ای با ارزش 4.3 میلیارد دلار برای شرکت ،  بصورت عمومی ارایه خواهد شد.

Nextdoor ، که به عنوان یک شبکه اجتماعی محلی برای حدود 275،000 محله در 11 کشور جهان فعالیت می کند ، گفت که در ادغام با “شرکت خرید هدف ویژه” Khosla Ventures که 686 میلیون دلار درآمد دارد ، به صورت عمومی معامله می شود.

Nextdoor که در سال 2011 راه اندازی شد ، به افراد در محله ها اجازه می دهد تا برای پیدا کردن واگ های سگ ، پرستار بچه ها یا به اشتراک گذاشتن اخبار متصل شوند  و در هنگام همه گیری ویروس کرونا ، هنگامی که مردم به دنبال منابع کمیاب ، آزمایش و مکان های واکسیناسیون می روند ، علایق  بین آنها را افزایش می دهد.

سارا فریار ، مدیر ارشد اجرایی گفت: از ابتدای تاسیس خود در پرورش جوامع و محله های”  محله برتر “پیشگام بوده و به همسایگان این امکان را می دهد تا ارتباطات معناداری – چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین – ایجاد كنند.

“ما با مقیاس گذاری ، از تأثیرات قوی شبکه بهره مند می شویم و ما معتقدیم که معامله پیشنهادی … سرعت رشد پلتفرم ما را تسریع می کند.”

Nextdoor مستقر در کالیفرنیا ادعا می کند تقریباً از هر سه خانوار آمریکایی یک نفر از این سیستم عامل استفاده می کند . این شرکت در کشورهای دیگر از جمله استرالیا ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، کانادا ، سوئد ، دانمارک ، آلمان و هلند فعالیت می کند.

Nextdoor خود را بعنوان یک شبکه اجتماعی “مهربان” در عصری معرفی می کند که برخی افراد  با محتوای توهین آمیز و نفرت انگیز را در سایر رسانه های اجتماعی مواجه می شوند ، اما این شبکه همچنین با محتوای نامناسب و اطلاعات غلط مبارزه کرده است.

این معامله خواستار ادغام شرکت Khosla Ventures Acquisition در فهرست Nasdaq و ایجاد یک شرکت ترکیبی است که در زیر نماد KIND ذکر شده است.

این شرکت توسط Khosla Ventures ، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر که به طور خاص برای این خرید توسط کارآفرین Vinod Khosla تاسیس شد ، ایجاد شده است.

سرمایه گذاران جدید حدود 270 میلیون دلار به این شركت ارایه می کنند كه توسط T. Rowe Price ، Baron Capital Group ، Dragoneer ، Soroban Capital ، ARK Invest و ION Asset Management هدایت می شوند.

بر اساس بیانیه ، این موضوع کمک می کند تا سرمایه گذاری در بازارهای جدید افزایش یابد و بستر تبلیغاتی Nextdoor افزایش یابد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *