نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 9:09 ق.ظ

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت تحول دیجیتال در دانشگاه اصفهان

https://pr.ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub36/IMG_20201021_122740_141.jpg

دکتر طالبی رییس دانشگاه اصفهان در نخستین دوره آموزشی مدیریت تحول دیجیتال در دانشگاه اصفهان، این دوره  را بر مبنای تلفیق و هم‌سازی دانشگاه و مجتمع فولاد مبارکه در راستای تحول نسل ۴ دانشگاهی و صنایع قلمداد نمود.

 به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان، در مراسم افتتاحیه نخستین دوره آموزشی مدیریت تحول دیجیتال اظهار داشت: امروز یک رویداد سرنوشت ساز رقم می‌خورد؛ رویدادی که بر مبنای تلفیق و هم‌سازی دانشگاه و مجتمع فولاد مبارکه در راستای تحول نسل ۴ دانشگاهی و صنایع تشکیل شده است.

رییس دانشگاه اصفهان تصریح نمود: تحول در هر زمینه‌ای یک امر طبیعی است. امروز رقابت‌های دنیا تکنولوژیک و مبتنی بر دانش است که توسط ذهن‌ها، عقل‌ها و استعدادهای انسانی ساخته می‌شود. بنابراین وجود نیروی انسانی در جهت توسعه پایدار الزامی است.

وی در ادامه افزود: لازمه دست‌یابی به موفقیت، شناخت مدیران و کاربران بوده و زیربنای آن آموزش است. آموزش باید به شناسایی بهتر مسیر توسط مدیر و سیاست‌گذاری در جهت آن منجر شود و در مرحله بعد نیز سایر مدیران باید نسبت به مسیر توسعه شناخت پیدا کنند تا بتوانند آن را بهتر پیش ببرند.

دکتر طالبی افزود: دانشگاه اصفهان از زیربنای علمی و دانشی خوبی برخوردار است. اعضای این دانشگاه ظرفیت‌های کشور و جهان را به خوبی می‌شناسند و امید است با این همکاری بتوانیم ثابت کنیم، کشور ما می‌تواند در شرایط سخت تحریم و رقابت جهانی موفق باشد.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر یوسف شاقول معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان اظهار داشت: اقدامات اولیه این دوره در شرایط غیر قابل پیش بینی انجام شد. کمیته راهبری این دوره و کارگروه اجرایی و علمی آن از خردادماه شکل گرفت.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت:. این دوره می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها و صنایع باشد و امید است آثار آن در کمیت و کیفیت فعالیت‌های شرکت‌کنندگان مشاهده شود.

دکتر شاقول افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه‌ها نقش آفرینی در جامعه است. محصولات دانشگاهی (دانش آموختگان و تولیدات علمی) با ارزان‌ترین قیمت تولید شده و هر دو این محصولات در نظام بین‌المللی به خوبی مشاهده و پذیرفته می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاه اصفهان به خوبی توانسته‌اند در دانشگاه‌های بین‌المللی پذیرش گرفته و با آن‌ها همکاری کنند و جامع بودن این دانشگاه جایگاه به خصوصی برای اجرای چنین دوره‌هایی ایجاد کرده است.

گفتنی است مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «مدیریت ارشد تحول دیجیتال» روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه به همت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان  و دانشگاه اصفهان در تالار رویش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. همچنین در این مراسم علاوه بر سخنرانی دکتر طالبی رییس دانشگاه اصفهان و دکتر شاقول معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان، دکتر بت شکن عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه اصفهان و مدیر دوره آموزشی تحول دیجیتال، مهندس نقوی معاون تکنولوژی مجتمع فولاد، دکتر سرائیان مدیر عامل ایریسا، مهندس عظیمیان مدیر عامل مجتمع فولاد نیز به ایراد سخن پرداختند و اهمیت مدیریت ارشد تحول دیجیتال را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

https://pr.ui.ac.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *