نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 10:20 ب.ظ

وضعیت استعدادها برای تولید واقعاً چگونه است؟

وضعیت استعدادها برای تولید

27 سپتامبر 2023

رهبران تولیدی دیدگاه خود را در مورد استخدام و حفظ کارکنان با کیفیت بالا به اشتراک می گذارند.

هیئت مشاوران استعدادهای IndustryWeek به طور ماهانه توصیه هایی در مورد چگونگی رسیدن اعضای خود به جایگاه خود در دنیای تولید و دیدگاه های آنها در مورد مسائل پیش روی صنعت ارائه می دهد.

سؤال هیئت استعدادهای درخشان هفته صنعت در ماه سپتامبر این بود: چندین گزارش اشتغال نشان می‌دهد که بازار کار در ماه‌های اخیر کمی سرد شده است و از تعداد انبوه افرادی که سال گذشته داوطلبانه شغل خود را ترک کردند، به حالت قبل بازگشت. نظر شما در مورد کیفیت و در دسترس بودن استعدادها در بازار امروز چیست؟

ارزش یک شغل تولیدی را برجسته کنید

 بیل گود، معاون زنجیره تامین، لوازم خانگی جنرال الکتریک

شرکت هایی که بیشترین موفقیت را در تامین استعدادها دارند، همچنان بر روی یک رویکرد چند وجهی برای بهبود ارزش پیشنهادی کارکنان متمرکز هستند. میل به انعطاف پذیری و یک محیط کار کلی بهبود یافته به تمایزات کلیدی برای جویندگان کار تبدیل شده است و همه چیز برابر است.برای شرکت ها هرگز مهم نبوده است که فرصت های شغلی تولیدی را برجسته کنند و در برنامه های توسعه نیروی کار مشارکت خارجی داشته باشند.

به عنوان یک شرکت، ما در حال تشدید تلاش های خود برای حفظ استعدادهای موجود، بهبود آموزش و توسعه، پرورش روابط با شرکای نیروی کار فعلی خود، گسترش به استخرهای استعداد جدید و برجسته کردن مسیرهای شغلی هستیم. برای همکاران تولیدی، ما در حال اصلاح تجربه جدید استخدامی خود هستیم. در جنگ استعدادهای امروزی، اگر می خواهید موفق باشید، نمی توانید سنگ تمام بگذارید.

کار با استخدام‌کنندگان

 آدری ون د کسل، مدیر تحول دیجیتال – تعالی عملیات،  شرکت استنلی بلک اند دکر.

من متوجه شده ام که کیفیت نیروی کار در بازار حتی با سرد شدن آن در ماه های اخیر عالی است. من همچنین فکر می کنم همه چیز به این امر وصل است که چگونه نقش های باز خود را تبلیغ می کنید و با استخدام کنندگان کار می کنید! شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که برای هر نقشی مناسب باشید، اگر تلاش نکنید تا اطمینان حاصل کنید که شرح شغلی با کیفیت دریافت می‌کنید و با استخدام‌کنندگانی کار می‌کنید که واقعاً صنعت و نیازهای تیم شما را می‌شناسند.

آسیب‌پذیری‌های شما در حال افزایش است زیرا راه‌حل‌های IIoT شامل نرم‌افزار، دستگاه‌ها و کارمندان بیشتری می‌شود. شرکت ها خواستار شفافیت بیشتر در قابلیت اطمینان تامین کنندگان خود هستند تا خطرات را کاهش دهند. در اینجا چیزی است که باید بدانید.

قدرت بازگشت به استخدام است، اما جابجایی پرهزینه باقی می‌ماند

 تیم نوبل، رئیس و استخدام‌کننده برای عملیات Lean-Six Sigma-Industry 4.0، The Avery Point Group Inc.

به‌عنوان یک استخدام‌کننده اجرایی، مطمئناً شاهد بوده‌ایم که بازار استخدام از سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی سرد شده است و با تقاضای استثنایی بازار استعدادهایی که در سال 2021 پس از کووید برای ما رخ داد، فاصله زیادی دارد. سال به سال، استخدام، طبق برخی گزارش های صنعت، تقریباً 25٪ کاهش یافته است. شرکت ما شاهد شروع این روند در اواخر سه ماهه چهارم سال گذشته بود که ناشی از ترس از رکود، تداوم نرخ های بهره بالا و ترس از تعطیلی دولت به دلیل بن بست کنگره بود. ما شاهد بودیم که بسیاری از مشتریان شرکتی ما از فرصت استفاده می‌کنند تا کارکردهای شرکتی خود را کاهش داده و ساده‌سازی کنند، نقش‌های باز را به تعویق انداختند و سرعت استخدام‌شان را به‌طور چشمگیری کاهش دادند. اینها حرکات شرکتی معمولی هستند که می توانید ببینید در کجا عدم اطمینان در بازار وجود دارد. اکنون که این شرایط بازار تا حدودی کاهش یافته است، ما شاهد بازگشت قدرت به روند استخدام هستیم، اما هنوز با سرعت سال گذشته و سال 2021 فاصله زیادی دارد.

صرف نظر از شرایط بازار، استعدادهای خوب هنوز به سختی به دست می آیند. این وضعیت ممکن است تا حدودی کاهش یافته باشد، اما برخی شرایط در بازار بیشتر مانع تحرک و انعطاف پذیری نامزدها می شود. نرخ های بهره بالای فعلی در بازار واقعاً تمایل یک نامزد برای جابجایی برای یک نقش جدید را مختل کرده است. بله، آنها ممکن است بتوانند خانه خود را برای یک سود خوب بفروشند، اما به نوبه خود، برای خانه جدیدی که قیمت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، هزینه خواهند کرد. در نتیجه، بسیاری از کاندیداها با توجه به اینکه مجبورند یک وام جدید با نرخ بهره بسیار بالاتر را تضمین کنند، در عوض تصمیم می‌گیرند که منتظر تغییر شغل یا ملاحظات تغییر مکان باشند. این بیشتر بازار استعداد را برای استعدادهای خوب محدود می کند.

نامزدهای خوب، شرکت‌هایی با فرهنگ خوب را انتخاب می‌کنند

 بکی مورگان، رئیس، Fulcrum ConsultingWorks Inc.

بازار کار در چند ماه اخیر سرد شده است. زمانی که کووید-19 شیوع پیدا کرد، بسیاری از شرکت‌ها اخراج‌های گسترده‌ای را، حتی برای دوره‌های کوتاه، اجرا کردند و مطمئناً محیط فیزیکی تغییر کرد. همراه با کار از خانه، بسیاری از کارمندان برای ارزیابی نحوه گذراندن زندگی خود دقت می کردند.

بسیاری تصمیم گرفتند که خوداشتغال شوند، برخی دیگر تصمیم گرفتند شغل خود را تغییر دهند، و بیشتر آنها در معرض فرصت های متعددی بودند که می توانستند ببینند. ترک شغل، رئیس، شرکت یا محل ناخوشایند تصمیمی کم خطر و با پاداش بالا بود.اکنون بسیاری فکر می کنند که زندگی کاری خود بهبود یافته است و نیاز به ترک کار را کاهش می دهد. عدم اطمینان اقتصادی و دولت‌های ناکارآمد به احتمال ترک سیگار می‌افزاید.

هنوز تعداد زیادی افراد عالی وجود دارد. بسیاری از آنها به سادگی کمتر احتمال دارد که داوطلبانه بیکار شوند یا رزومه خود را در سایت های شغلی قرار دهند که ناامیدانه به دنبال فرصتی بهتر هستند. در حالی که برای گوش دادن به فرصت ها باز هستند، اما خود را «در بازار» نمی بینند.

کسب و کارهای قابل اعتماد با فرهنگ کارمند پسند هنوز گزینه های جذابی برای نامزدها هستند. شرکت هایی که کاندیداها را انتخاب می کنند و تاریخ شروع کار را برای استخدام های جدید به تاخیر می اندازند، کمتر مورد توجه نامزدهای عالی قرار می گیرند.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *