نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 5:43 ق.ظ

وضعیت استعدادها برای تولید  چگونه است؟

وضعیت استعدادها

3 اکتبر 2023

هیئت مشاوران استعدادهای IndustryWeek به طور ماهانه توصیه هایی در مورد چگونگی رسیدن اعضای خود به جایگاه خود در دنیای تولید و دیدگاه های آنها در مورد مسائل پیش روی صنعت ارائه می دهد.

سؤال هیئت استعدادهای درخشان هفته صنعت در ماه سپتامبر این بود: چندین گزارش اشتغال نشان می‌دهد که بازار کار در ماه‌های اخیر کمی سرد شده است و از تعداد انبوه افرادی که سال گذشته داوطلبانه شغل خود را ترک کردند، بازگشت. نظر شما در مورد کیفیت و در دسترس بودن استعدادها در بازار امروز چیست؟

با دستمزدهای بازار منصفانه تیم بسازید و برای بلندمدت برنامه ریزی کنید

 Carl Livesay، مدیر کل، Mercury Plastics، Inc.

در بالتیمور جنوبی، ما شاهد کاهش مستمر تمایل به اشتغال تمام وقت هستیم. این امر با انبوه یارانه های دولتی و عدم حمایت از افرادی که مستحق هستند و در عین حال ناخواسته تقلب را ترویج می کنند، تشدید می شود. به ویژه غم انگیز است که بدانیم برخی از افراد از 40 ساعت کار خودداری می کنند تا بتوانند تحت پوشش یک یا چند یارانه دولتی باقی بمانند. انگیزه های مالی قوی برای مردم وجود دارد که در خانه بمانند و کار نکنند.

به نظر می رسد فقدان علاقه ناشی از کسب یک زندگی صادقانه در مردان بالغ مجرد زیر 35 سال شایع تر است. در مقابل، زنان مجرد و والدین مجردی که از یک خانواده حمایت می کنند حتی به عنوان یک منبع نیروی کار قوی تر از قبل ظاهر شده اند. اخیراً جهش کسب و کار فرصتی برای مقدار قابل توجهی اضافه کاری ایجاد کرده است. ما دوباره از تعداد افرادی که می گفتند به نرخ اضافه کاری علاقه ای ندارند شگفت زده شدیم.

با پایان یافتن بسیاری از برنامه‌های اعطای ویژه دولت اخیر، قیمت‌های ساختگی بالا احتمالاً شروع به عادی شدن خواهند کرد. خریدهای فوری کند خواهد شد. قیمت مسکن و نرخ سود به حالت عادی باز می گردد. ما امیدواریم که مردم دوباره انگیزه کسب دستمزد قابل زندگی با ارزش بازار منصفانه باشند.

برای بسیاری از شرکت ها، فروش بیش از 20 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. آنهایی که بیش از حد اهرم دارند، برای پرداخت وام و حفظ شرایط بانکی با مشکل مواجه هستند. جریان نقدینگی ضعیف است و پرداخت ها به تامین کنندگان به طور مزمن با تاخیر انجام می شود. قیمت های مصنوعی بالای نیروی کار منجر به اخراج دائمی کارکنان می شود.

در مقابل، شرکت‌هایی مانند ما که در برابر وسوسه پرداخت دستمزدهای غیرواقعی مقاومت کردند، با نیروی کار خود در وضعیت بهتری هستند. آن‌ها به ساخت تیم‌هایی ادامه می‌دهند که دستمزدهای قابل زندگی در بازار را با مزایای عالی کسب می‌کنند. این شرکت‌ها برای آینده بلندمدت اعضای تیم برنامه‌ریزی می‌کنند، بنابراین به طور طبیعی هنگام استخدام و آموزش افراد جدید گزینشی هستند.

با شروع پیدایش نسل بعدی استعدادهای فنی ارشد و رهبران سطح متوسط، ما به سمت آینده متمایل هستیم. از روی تجربه، پیدا کردن افراد حرفه ای و علاقه مند به آینده بسیار دشوار است. خوشبختانه، سرمایه گذاری ما در تولید ناب از نظر عملیاتی و مالی مزایای فوق العاده ای به همراه داشته است. Lean به شرکت و نیروی کار ما امکان داده است که مقیاس پذیر و پایدار باشند. ما در موقعیت مناسبی قرار داریم تا کسب و کار را در صورت نیاز گسترش دهیم، و آماده هستیم تا در یک لحظه از افزایش موقت و دائمی تجارت سرمایه گذاری کنیم.

لازم به ذکر است که کیفیت نیروی کار موجود به طور فزاینده ای ناامید کننده است. به نظر می رسد که این منبع کارگری بی کیفیت با عدم مسئولیت کارگر چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی سازگار است. تعداد زیادی با زمان یا پول روی خود و مشاغل خود سرمایه گذاری نمی کنند. در صورتی که کارگر از نظر حرفه ای بهتر شود، در معرض خطر جایگزینی با کسی است که چنین است. تأکید و تقریباً وسواس بر رضایت و خودخواهی آنی وجود دارد. افراد به راحتی پیدا می شوند، با این حال اعضای خوب تیم گریزان هستند.

ما بسیار خوش شانس بوده ایم که تیمی قدرتمند را جذب کرده و حفظ کرده ایم. افرادی که به آنها اهمیت می دهند و افرادی که قدردان این هستند که ما به آنها اهمیت می دهیم. وقتی بازار و اقتصاد مانند یک دوخت زیگ زاگ از یک چرخ خیاطی خواننده به نظر می رسد، عاقلانه است که روی اعضای تیم که به عنوان یک تیم کار می کنند تمرکز کنید. در این سناریو فرهنگ شرکتی بیشترین اهمیت را دارد. آیا اعضای تیم احساس قدردانی می کنند؟ آیا اعتماد وجود دارد؟ آیا شرکتی که در حال برقراری ارتباط است تیم را در جریان قرار می دهد؟ آیا تیم شما را باور می کند؟

اگر تیم خود را بر اساس یک پایه محکم اعتماد بسازید، اینجاست که به بازگشت سرمایه خود پی می برید. همین امر در مورد شرکای شما (مشتریان و تامین کنندگان) صادق است. اگر همه با هم کار کنند، ارتباط صریح

و صادقانه، پس از آن نتایج مثبت تر خواهد بود. تولید یک ورزش گروهی است.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *