نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 5:02 ب.ظ

شناسایی ارزش در استخدام استعدادهای مرتبط با تولید

ارسال شده در 28 مارس 2023 توسط The Manufacturer

جذب استعدادهای برتر در بخش تولید هرگز مهم نبوده است، و پیشنهاد ارزش کارمند شما (EVP) می تواند شانس شما را برای تضمین بهترین نامزدها ایجاد کند یا از بین ببرد.

چه یک رهبر، یک مدیر استخدام یا یک متخصص منابع انسانی در فضای تولید باشید، اگر می‌خواهید نیروی کار پر رونق و مولد ایجاد کنید، باید اولویت‌های در حال تغییر مجموعه استعدادها را درک کنید و یک EVP قانع‌کننده ایجاد کنید.

به عنوان یک استخدام کننده متخصص در فضای تولید، من به طور مرتب می بینم که یک EVP قوی برای موفقیت چقدر مهم است. در اینجا، من در مورد اینکه چه چیزی یک پیشنهاد ارزش کارمند قوی را در تولید ایجاد می کند و چگونه می توان در سازمان خود یک پیشنهاد ایجاد کرد بحث خواهم کرد.

برجسته کردن EVP خود در یک بازار شلوغ

کاندیداهای امروزی به دنبال چیزی بیشتر از آنچه که به طور سنتی پیشنهاد می شد، هستند. در حالی که خوردن ناهار رایگان و نوشیدنی های گروهی مطمئناً خوب است، اما داوطلبان اگر با انعطاف پذیری، تعادل بین کار و زندگی، کار ترکیبی و پاداش های با ارزش بالاتر همراه نباشند، آنها را صرفاً یک حقه می بینند.

دورانی که دستمزد متوسط برای جذب استعدادهای برتر کافی بود، گذشته است. وقتی صحبت از ساخت یک EVP پیشرو می شود، این فقط نوک کوه یخ است. شما همچنین باید امتیازات مطلوب را ادغام کنید و ارزش های مناسب را در خود جای دهید. در حالی که این ملاحظات ممکن است به طور برجسته در شرح شغل مشخص نباشند، آنها چیزی را به شما می دهند که برای کمک به تامین امنیت متقاضی مورد نظر خود، وارد مذاکره شوید.

در نهایت، متخصصان تولید در سال 2023 به دنبال چیزی بیشتر از یک فیش حقوقی هستند. آنها می خواهند برای شرکتی کار کنند که با ارزش ها و هدف آنها همسو باشد. طرح شما نباید فقط در مورد مزایا باشد، بلکه باید ارزش‌های اجتماعی، زیست محیطی و فرهنگی که سازمان شما از آن حمایت می‌کند – و نحوه مشارکت کارکنان در این برنامه‌ها باشد.

استقبال از کار هیبریدی در تولید

ما شاهد تعداد فزاینده ای از مشاغل در فضای تولید هستیم که کار هیبریدی و از راه دور را به عنوان روشهای دائمی معرفی می کنند. کارفرمایانی که نتوانند این استاندارد جدید بازار را برآورده کنند، برای جذب استعدادهای برتر مورد نیاز خود تلاش  بیهوده ای خواهند کرد.

نامزدها اکنون به زمان و تعادل کار و زندگی خود به اندازه حقوق رقابتی ارزش قائل هستند و این در حال حاضر پیامدهای مهمی برای جذب استعداد در تولید دارد. من دیده ام که نامزدها حقوق کمتری را برای نقش هایی می پذیرند که تعادل بین کار و زندگی را به آنها ارائه می دهد – در بسیاری از موارد، این منجر به عملکرد بهتر می شود.

پایداری: کلید بازار استعداد

در کنار کار هیبریدی و از راه دور، یکی دیگر از عوامل مهم نگرش سازمان به پایداری است. در طول فرآیند استخدام، اگر بهترین متخصصانی که با آنها کار می کنید بخواهند بدانند کسب و کار شما چقدر پایدار است و برای به حداکثر رساندن تأثیر اجتماعی و زیست محیطی مثبت خود چه می کنید، تعجب نکنید.

جذب استعدادهای برتر: اولویت های برتر برای استعدادهای تولیدی

برای کمک به کارفرمایان برای بهینه‌سازی بهتر پیشنهادات ارزش کارکنان خود، اخیراً صدها متخصص زنجیره تأمین و تولید بریتانیا را بررسی کردیم و از آنها پرسیدیم که از کارفرمایان جدید چه می‌خواهند.

سه ارزش به عنوان اولویت های اصلی برای کارگران تولیدی ظاهر شد:

     تعادل زندگی کاری

     امنیت شغلی

     روابط خوب همکاران

گنجاندن موضوعات گسترده مانند موارد بالا در شرح شغل دشوار است، اما مهم است که به یاد داشته باشید که چقدر می توانند در طول فرآیند استخدام تأثیرگذار باشند. برای یک تفکیک جامع از نتایج نظرسنجی ما، امروز مقاله کامل را بررسی کنید.

یک مرحله ضروری: برقراری ارتباط با EVP شما

البته، اگر بهترین نامزدها در مجموعه استعدادهای تولیدی از آن آگاه نباشند، حتی یک پیشنهاد ارزش کارمند پیشرو نیز کاربرد محدودی دارد. به همین دلیل است که آخرین مرحله حیاتی ساخت EVP شما، برقراری ارتباط و ترویج آن است.

هنگامی که در مورد EVP خود – چه در شرح شغل، در رسانه های اجتماعی یا در گفتگو با نامزدها – بحث می کنید، باید صداقت را در اولویت قرار دهید، که نشان دهنده کل تجربه کار در سازمان شما است. این باعث جذب افرادی می شود که در واقعیت روزمره محل کار شما پیشرفت می کنند.

در عین حال، باید از ارسال پیام های متناقض در مورد ارزش های شرکت و تجربه کار در آنجا اجتناب شود. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سازمان شما برای آنها مناسب است یا خیر و برای شما جذب افراد مناسب را برای کارمندان بالقوه دشوارتر می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *