نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 1:54 ب.ظ

بی‌ام‌و بیشتر از میزان برنامه‌ریزی شده خرج خودروهای الکتریکی می‌کند

Harri Weber@harriblogs – 4 آگوست 2023—NPS i3 Charging 2927اعتبار تصویر: گروه BMW

بر اساس مواردی که فروش می رود، ب ام و همچنان در بخش خودروهای الکتریکی از تسلا عقب است، اما این خودروساز آلمانی مسلماً در حال پیشرفت است.

بی ام و اخیرا به سرمایه گذاران گفت که خودروهای برقی 12.6 درصد از کل تحویل این شرکت را در نیمه اول سال 2023 تشکیل می دهند، از 10 درصد برای کل سال 2022. ب ام و قصد دارد سهم خود از فروش الکتریکی را تا پایان سال به 15 درصد برساند.

به گزارش بلومبرگ، با افزایش تقاضا برای خودروهای باتری‌دار، مدیر ارشد مالی بی‌ام‌و گفت که این شرکت اکنون بیش از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود در افزایش جهانی حمل و نقل الکتریکی سرمایه‌گذاری می‌کند. درآمد سه ماهه دوم بی ام و در سال 2023 منعکس کننده این تغییر است. این خودروساز اعلام کرد که هزینه های تحقیق و توسعه خود را تقریباً 19 درصد از سه ماهه دوم 2022 افزایش داده است که در سه ماهه دوم 2023 به حدود 2 میلیارد دلار رسیده است.

ب‌ام‌و هنوز نمی‌گوید چه زمانی فروش دستگاه‌های گازسوز را متوقف می‌کند. مدیرعامل الیور زیپس از تعیین تاریخ پایانی در جریان تماس درآمد شرکت خودداری کرد و استدلال کرد که “هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه جهان از خودروهای موتور احتراقی چشم پوشی می کند” وجود ندارد.

این نگرش در تضاد با خودروسازانی مانند مرسدس بنز، فورد و جنرال موتورز است – همه شرکت‌هایی که برنامه‌های مشترکی برای حذف تدریجی فروش موتورهای احتراقی تا سال 2040 دارند.

https://techcrunch.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *