نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 4:36 ب.ظ

تویوتا 1.3 میلیارد دلار در خودروهای برقی در کنتاکی آمریکا سرمایه گذاری می کند

تویوتا 1.3 میلیارد دلار در خودروهای برقی در کنتاکی آمریکا سرمایه گذاری می کند

7 فوریه 2024-لورا پوتر

تویوتا موتور آمریکای شمالی اعلام کرد که 1.3 میلیارد دلار در کارخانه جورج تاون، کنتاکی، برای تولید خودروهای الکتریکی و باتری سرمایه گذاری خواهد کرد.

این سرمایه گذاری به سمت مونتاژ یک مدل جدید SUV الکتریکی برای بازار ایالات متحده و یک خط مونتاژ بسته باتری برای قطعات تولید شده در کارخانه باتری تویوتا در گرینزبورو، کارولینای شمالی انجام می شود. مدل جدید EV دارای سه ردیف صندلی خواهد بود.

تویوتا کنتاکی با نزدیک به 9400 شاغل، بزرگترین سایت تولیدی این خودروساز است. این کارخانه که در سال 1988 افتتاح شد، اولین کارخانه خودروسازی ایالات متحده بود که خودروهای هیبریدی تولید می‌کرد و در سال 2006 شروع به کار کرد. در حال حاضر ظرفیت تولید حداکثر 550000 خودرو در سال از جمله آوالون، آوالون هیبریدی، کمری، کمری هیبرید و مدل‌های لکسوس ES 350 را دارد. . نسل بعدی کمری، مدل 2025 که در بهار امسال تولید می شود، تنها به صورت هیبریدی عرضه خواهد شد.

کری کریچ، رئیس تویوتا کنتاکی در بیانیه‌ای گفت: «اعلام امروز نشان‌دهنده تعهد ما به برقی‌سازی خودرو و سرمایه‌گذاری مجدد بیشتر در عملیات‌های ما در ایالات متحده است.»

تویوتا از سال 2021 تاکنون نزدیک به 10 میلیارد دلار در عملیات کنتاکی خود سرمایه گذاری کرده است. این خودروساز در حال حاضر دو مدل EV در بازار ایالات متحده دارد – تویوتا bZ4X و لکسوس RZ 4503 – هر دو در ژاپن تولید می شوند.

تویوتا 13 کارخانه تولیدی در ایالات متحده و یک کارخانه سرمایه گذاری مشترک اضافی با مزدا در آلاباما دارد.

https://www.industryweek.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *