نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 4:38 ب.ظ

آیا ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی قابل حمل می توانند پاسخ دهند؟

آیا ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی قابل حمل می توانند پاسخ دهند؟

13 مارس 2024 -© Beam Global

نیروهای بریتانیایی قبرس (BFC) قراردادی به ارزش 820000 پوند برای ارائه راه‌حل‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی با Beam Global منعقد کرده است که انتظار می‌رود تا تابستان 2024 تحویل داده شود.

این قرارداد به نیروهای بریتانیایی قبرس ده نقطه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی قابل حمل و یک تریلر همراه را برای حرکت شارژرها ارائه می دهد.کارشناسان بیم نیز پس از تحویل تجهیزات، در محل آموزش خواهند داد.

تیم نوآوری فرماندهی استراتژیک، jHub، با تیم‌های تغییر اقلیم و پایداری کار می‌کند تا راه‌حل‌های نوآورانه شارژ EV را ارائه دهد تا انعطاف‌پذیرتر و سازگارتر شود، همگی در عین حال که برای اهداف زیست‌محیطی خود تلاش می‌کنند.

سرتیپ تام هارپر، وابسته فرماندهی استراتژیک بریتانیا در ایالات متحده، گفت: «این امر مستلزم همکاری نزدیک بین متحدان بین‌المللی است.این پروژه فوق العاده قدرت و سود مشارکت صنعت بریتانیا و ایالات متحده را نشان می دهد.”

شارژرهای EV جدید کاملاً مستقل از شبکه هستند و در عرض چند دقیقه بدون نیاز به ساخت و ساز یا کار الکتریکی قابل استفاده هستند.با توجه به این انعطاف‌پذیری، آنها به سرعت به مکان‌های جدید برای رویدادها، شرایط اضطراری یا صرفاً برای انتقال به مکان بهینه‌تر منتقل می‌شوند. این یک جهش بزرگ برای راه حل های شارژ خودروهای الکتریکی است.

هر سیستم EV ARC™ با قرار گرفتن در داخل یک پارکینگ استاندارد، تا 12 وسیله نقلیه و شارژ هر نوع شارژر خودروی الکتریکی، برق خود را تولید و ذخیره می کند.آن‌ها از فناوری خورشید استفاده می‌کنند که امکان جذب انرژی خورشیدی و ذخیره باتری، شارژ در طول شب، آب‌وهوای نامناسب و حتی قطع برق را تا ۲۵ درصد بیشتر می‌کند.

علاوه بر ارائه راه‌حل‌های کارآمد شارژ خودروهای الکتریکی، این قرارداد به دور کردن انتقال مداوم از منابع سوخت فسیلی کمک می‌کند.این به محافظت از ما در برابر قیمت‌های بی‌ثبات سوخت و اختلال در عرضه کمک می‌کند و در عین حال کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد و برای کل منطقه مفید است.علاوه بر مزایای کلیدی برای محیط زیست، این توسعه جدید هیجان انگیز مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و انعطاف پذیر خواهد بود.

سرتیپ تام توضیح داد:

Beam Global و EV ARC با انرژی خورشیدی ثبت شده آن نه تنها انرژی پاک را برای وسایل نقلیه الکتریکی نظامی بریتانیایی در قبرس فراهم می کند، بلکه این محصول چندکاربردی است و برای ارائه انرژی سبز و تجهیزات دفاعی کلیدی نیرو در نقاط دورافتاده و خارج از کشور آزمایش خواهد شد.

زوئی کوپر، از دفتر نمونه کارها نیروهای بریتانیایی قبرس، این احساس را تکرار کرد و افزود: «فناوری وسایل نقلیه با انتشار بسیار کم (ULEV) به سرعت در حال پیشرفت است و ما از آینده ای پاک تر و سبزتر حمایت کامل می کنیم.بهبود انعطاف پذیری ما با این راه حل شارژ EV به کاهش هزینه های کلی و در عین حال پایداری طولانی مدت کمک می کند.

او در پایان گفت: «فرصت فراتر از شارژ وسایل نقلیه الکتریکی با پتانسیل عمل به عنوان ژنراتورهای سیار، بیمارستان‌های پاپ آپ، پشتیبانی از تمرین‌های نظامی در مناطق دورافتاده، و همچنین استفاده‌ها و فرصت‌های تجاری و عملیاتی بسیار زیاد است.»

https://www.innovationnewsnetwork.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *