نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 5:29 ق.ظ

U!REKA برای تبدیل شدن به یک اتحادیه دانشگاه اروپایی انتخاب شد

04 ژوئیه 2023 -دانشگاه علوم کاربردی آمستردام

اتحاد دانش تحقیق و آموزش شهری (U!REKA)، شبکه اروپایی مؤسسات آموزش عالی، توسط کمیسیون اروپا برای تأمین مالی در فراخوان 2023  طرح و برنامه دانشگاه های اروپایی (EUI) انتخاب شده است. این بدان معناست که U!REKA تبدیل به یک حالت رسمی Erasmus+ با همکاری مشترک دانشگاه اروپایی اتحاد، با یک شبکه شریک توسعه یافته و یک دیدگاه مشترک از بی طرفی آب و هوا و فراتر از آن دست یافته است . دانشگاه علوم کاربردی آمستردام (AUAS) یکی از شرکای کلیدی در این شبکه است.

در ژانویه 2023، U!REKA پیشنهادی برای فراخوان EUI 2023 ارائه کرد که هدف آن حمایت از همکاری بلندپروازانه بین شبکه‌های مؤسسات و شرکای خارجی در سراسر اکوسیستم محلی آنها است. AUAS و U!REKA با خوشحالی اعلام می کنند که در 3 جولای توسط کمیسیون اروپا به ما اطلاع داده شد که پیشنهاد ما موفقیت آمیز بوده است.

بر اساس وب سایت EC، دانشگاه های اروپایی اتحادهای فراملی هستند که راه را به سوی دانشگاه های آینده، ترویج ارزش ها و هویت اروپایی، و انقلابی در کیفیت و رقابت آموزش عالی اروپا خواهند کرد.

این برنامه با عنوان U!REKA SHIFT (انتقال پایدار، انسانی، فراگیر، مقاوم در برابر آینده) با هدف ایجاد یک همکاری استراتژیک و ساختاری بلندمدت برای ادغام آموزش و پژوهش ما در یک دانشگاه اروپایی با تمرکز ویژه برای کمک به یک پایداری انتقال انسانی، فراگیر و آینده به شهرهای هوشمند و خنثی از نظر آب و هوا است.

AUAS و U!REKA از بازخوردی که در مورد پیشنهاد خود از کمیسیون اروپا دریافت کردیم بسیار خوشحال هستند: “این اتحاد که کنسرسیومی از دانشگاه های علوم کاربردی است، بنابراین بیشتر عمل محور است، ارتباط متقابل قوی بین آموزش، عمل و تحقیق را نشان می دهد. . اهداف به طور کامل با استراتژی اروپا برای دانشگاه ها مطابقت دارد. اهداف قرارداد سبز اروپا و ماموریت اتحادیه اروپا در 100 شهر هوشمند و خنثی از نظر آب و هوا نیز در این پیشنهاد گنجانده شده است. از 65 درخواست دریافت شده، 20 اتحاد شامل بیش از 250 موسسه آموزش عالی انتخاب شد. اپلیکیشن U!REKA 88/100 امتیاز دریافت کرد.

دکتر مونا رومن، مدیر نوآوری در دانشگاه علوم کاربردی متروپولیا، شریک مستقر در هلسینکی U!REKA، که هماهنگ کننده است گفت :

“من احساس افتخار و سپاسگزاری برای همکاری عالی U!REKA برای توسعه پیشنهاد و نظرات بررسی عالی که دریافت کردیم می کنم .

Geleyn Meijer، رئیس کمیته راهبری U!REKA و رئیس دانشگاه علوم کاربردی آمستردام: “من بسیار هیجان زده هستم که کار ما هم اکنون در بروکسل می درخشد و از هماهنگ کننده پیشنهاد ما مونا رومن و تیمش برای کار فوق العاده شان تشکر می کنم.”

اطلاعات در مورد مراحل بعدی اتحاد دانشگاه اروپایی U!REKA SHIFT پس از تعطیلات تابستانی دنبال خواهد شد.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *