نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 9:22 ب.ظ

آهنگساز Assassin’s Creed برای اولین بار برنده جایزه گرمی موسیقی بازی ویدیویی شد

6 فوریه 2023 -استفانی اکونومو، آهنگساز Assassin’s Creed، جایزه گرمی را برای بهترین موسیقی متن برای بازی‌های ویدیویی و سایر رسانه‌های تعاملی – اولین باری است که این جایزه اهدا می‌شود.

استفانی اکونومو، آهنگساز «اساسین کرید» اولین جایزه گرمی را در مراسم جشن در لس آنجلس از آن خود کرد.

بازیگران این صنعت سال‌ها برای دریافت جایزه‌ای برای تجلیل از موسیقی‌های بازی‌های ویدیویی، تأیید تأثیر عمده بازی و موسیقی آن بر فرهنگ پاپ، لابی کرده بودند.

در سخنرانی پذیرش، اکونومو – که موسیقی “Assassin’s Creed Valhalla: Dawn Of Ragnarok” را ساخته است – از کسانی که آکادمی ضبط را ترغیب کرده بودند تا در نهایت این دسته را وارد کند، تمجید کرد.در پشت صحنه، او گفت که این برد “باورنکردنی” به نظر می رسد.

او گفت: “من امید زیادی به این مقوله نداشتم، زیرا… من به طور کلی در فضای موسیقی بازی های ویدئویی و در برابر چنین غول ها و کهنه سربازانی بسیار سبز هستم.”

برای دریافت جایزه افتتاحیه، نامزدهای دیگر آهنگسازان «بیگانگان: نخبگان آتش تیم»، «ندای وظیفه: پیشتاز»، «محافظان کهکشان مارول» و «دنیای قدیمی» بودند.

اکونومو با اشاره به اینکه او تنها زنی است که در این رشته نامزد شده است، گفت: “امیدوارم این یک سابقه باشد و امیدوارم از اینجا به بعد هر سال فقط یک زن در این رشته نباشد.”

پیش از این سال، بازی‌های ویدیویی در رده موسیقی متن آهنگ برای رسانه‌های بصری گنجانده می‌شدند که شامل موسیقی برای فیلم و تلویزیون نیز می‌شد.

بر اساس پیش‌بینی گزارش بازار بازی‌های جهانی، صنعت بازی جهانی ممکن است در سال 2022 به 200 میلیارد دلار رسیده باشد و نظرسنجی اخیر Deloitte در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، برزیل و ژاپن نشان می‌دهد که بازی‌های ویدیویی برتر منبع سرگرمی برای Gen Z هستند.

بسیاری از گیمرهای جوان موسیقی را به عنوان بخش جدایی ناپذیر این تجربه ذکر می کنند، به طوری که یک سوم از پاسخ دهندگان گفتند که بعد از آن به دنبال موسیقی بازی آنلاین هستند و 29 درصد گفتند که اغلب در حین بازی موسیقی جدیدی کشف می کنند.

اکونومو مستقر در لس آنجلس قبل از نمایش یکشنبه به AFP گفت: “بسیاری از آنها نمی توانند موسیقی را از یک بازی جدا کنند – و این یک فرصت واقعاً هیجان انگیز برای هر آهنگسازی است که وارد می شود.”

او گفت: “بسیاری از آنها نمی توانند موسیقی را از یک بازی جدا کنند – و این یک فرصت واقعاً هیجان انگیز برای هر آهنگسازی است که وارد می شود.”گامی مهم برای مردم است تا متوجه شوند که بازی های ویدئویی برای مدت طولانی مورد توجه بوده اند.”

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *