نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 7:04 ب.ظ

مشارکت جدید فولکس واگن ذخیره انرژی خودرو به شبکه را توسعه خواهد داد

لوکیا پاپادوپولوس -25 سپتامبر 2022 -peterschreiber.media/iStock

واحد شارژ فولکس واگن Elli و re.alto، یک استارت آپ متعلق به Elia مستقر در بروکسل، یادداشت تفاهمی را امضا کردند تا در راه‌هایی برای ادغام خودروهای الکتریکی در سیستم برق به منظور مبارزه با گرمایش جهانی همکاری کنند.

راهی برای کاهش تغییرات آب و هوایی

«استفاده گسترده از خودروهای الکتریکی یکی از سریع‌ترین و مؤثرترین راه‌های جامعه برای کاهش تغییرات آب و هوایی در دهه آینده خواهد بود. علاوه بر این، با افزایش سهم انرژی‌های تجدیدپذیر در ترکیب انرژی، باتری‌های EV می‌توانند به حفظ تعادل شبکه کمک کنند. این تنها زمانی رخ می دهد که مصرف کنندگان تشویق شوند تا انعطاف پذیری خود را ارزش گذاری کنند و رفتار شارژ خود را با در دسترس بودن انرژی سبز مقرون به صرفه تراز کنند.

در این صورت مصرف کنندگان به بازیگران فعال در انتقال انرژی تبدیل خواهند شد. طی چند سال آینده، امضاکنندگان تفاهم نامه موانع احتمالی یکپارچه سازی خودروهای برقی را شناسایی خواهند کرد و چگونگی نمایش مزایای آن را ، برای مثال با توسعه تظاهرکنندگان بررسی خواهند کرد.

این همکاری چند ساله همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه برق رسانی به شبکه با باتری های EV می تواند به تثبیت هزینه های برق و کاهش قیمت انرژی کمک کند.مفهوم جدید خودرو به شبکه، کاربران را قادر می سازد تا برق ذخیره شده در باتری EV خود را دوباره به شبکه تزریق کنند و تنها در صورت لزوم از آن انرژی بگیرند.

مشارکت جدید فولکس واگن ذخیره انرژی خودرو به شبکه را توسعه خواهد داد وفولکس واگن گلف برقی شارژ می شود.

کریس پیترز، مدیرعامل گروه Elia در بیانیه ای گفت: «افزایش سریع خودروهای الکتریکی نیاز به همکاری بین بخش های برق و حمل و نقل را تقویت می کند. ما می‌خواهیم تعداد فزاینده‌ای از کاربران EV را قادر کنیم تا خودروهای برقی خود را شارژ کنند و در عین حال سیستم برق را متعادل نگه دارند.

این یادداشت تفاهم شامل چهار ستون اکتشاف است: سیگنال‌ها/ مشوق‌های قیمت. طراحی بازار، داده های قابل اعتماد و امنیت داده ها و اتصال ایمن. این تفاهم نامه بیشتر با تمرکز گروه الیا بر مصرف کننده محوری و تعهد گروه فولکس واگن برای تسریع حرکت به سمت تحرک الکتریکی پایدار هماهنگ است.

در ماه مه 2022، گزارش شد که فولکس واگن، دومین تولیدکننده بزرگ خودروهای الکتریکی جهان، تمام خودروهای برقی باتری دار خود را در ایالات متحده و اروپا برای سال 2022 “فروخته” کرده است.

فولکس واگن بیش از 99000 مدل الکتریکی از برندهای مختلف خود مانند پورشه، آئودی و اشکودا را در سه ماهه اول سال 2022 فروخته است.اما تولید آن با کمبود نیمه هادی ها و سیم کشی ها مواجه شد، زیرا قطعات در اوکراین ساخته شده بودند و تولید آنها به دلیل جنگ متوقف شد.

هربرت دیس، رئیس هیئت مدیره فولکس واگن در آن زمان گفت: «ما اساساً خودروهای الکتریکی را در اروپا و ایالات متحده فروخته ‌ایم. و در چین، واقعاً در حال افزایش است.»

دیس اضافه کرد که تعداد سفارشات این شرکت در غرب اروپا 300000 خودروی برقی است و مشتریانی که اکنون در اروپا و ایالات متحده سفارش می دهند، مدل های برقی خود را قبل از سال 2023 تحویل نخواهند داد. او همچنین گفت که انتظار دارد سفارشات افزایش یابد.

ما سفارش بسیار بالایی داریم و افزود. این شامل همه مدل‌های ما از ID.3، ID.4 می‌شود، مدل‌های آئودی با استقبال بسیار خوبی در بازارها مواجه شدند و مدل‌های اشکودا نیز در اروپا با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.»

در همین حال، مدیرعامل فولکس واگن گفت که این شرکت قصد دارد در سال 2022 در مجموع 700000 خودروی برقی بفروشد.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *