نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 10:27 ق.ظ

سازنده بریتانیایی هایپرکار 7X Design Rayo را در فستیوال سوپرکار به نمایش گذاشت

بری

 10 ژوئن 2022 توسط The Manufacturer

یک شرکت تولیدی بریتانیایی که در ساخت بدنه فیبر کربنی برای یک هایپرکار با سرعت 270 مایل در ساعت فعالیت می کند، خودروی تمام شده را به نمایش گذاشته است و در نمایشگاه اخیر خودرو، علاقه مندان به موتور را شگفت زده کرده است.

در طول جشنواره Supercar Fest: The Runway که در 29 می در نورث همپتون برگزار شد، گروه Envisage مستقر در کاونتری با مشتری 7X Design در کانون توجه قرار گرفت و هایپرکار جدید به پیست رسید. طراحی آیرودینامیکی سفارشی رایو بر اساس یک لامبورگینی هوراکان، استانداردهای جدیدی را تعیین می کند و بهترین مهندسی بریتانیا را در بر می گیرد.

رایو که در اسپانیایی به عنوان “رعد و برق” ترجمه می شود، آخرین پروژه از سازنده خودروهای سفارشی 7X Design است. لامبورگینی هوراکان LP 610-4 فوق پیشرفته 1900 اسب بخاری به باند 1 کیلومتری رسید و به سرعت 190 مایل در ساعت رسید، زیرا بدنه فیبر کربنی ساخته شده توسط Envisage Group مهندسی شده و به عنوان نمونه ای از مهندسی هایپرخودروها برجسته شد.

هایپرکار 7X Design Rayo

اکنون در سومین سال خود، فستیوال سوپراسپرت سریع‌ترین رویداد رو به رشد سوپراسپرت در بریتانیا است که به طرفداران موتور اجازه می‌دهد تا از نزدیک با سفارشی‌ترین و پرطرفدارترین وسایل نقلیه صنعت آشنا شوند. بیشتر تمرکز بر روی منطقه همیشه محبوب First Point Hypercar بود، جایی که رایو با بیش از 50 وسیله نقلیه منحصر به فرد رودررو شد و با ترکیبی از سرعت و زیبایی شناسی چشمگیر مخاطب را تحت تاثیر قرار داد.

موتور V10 توربوشارژ دوقلو رایو قدرتی باورنکردنی 1900 اسب بخار تولید می کند – در مقایسه با 610 اسب بخار ماشین استاندارد. با این حال دیفرانسیل واقعی بدنه آیرودینامیکی با ضریب درگ Cd فقط 0.279 است – که 28.5 درصد بهتر از نمونه اصلی است. تخصص کوچ‌بیلدینگ Envisage از پیشرفت‌های گسترده در عملکرد پشتیبانی کرده است.

Envisage در بخش خودرو به دلیل حمایت از توسعه خودرو برای همه از شرکت‌های نوپا گرفته تا OEM مشهور است. 7X Design یک طراح و مدیر پروژه تخصصی خودرو است که وسایل نقلیه با بالاترین استاندارد را ایجاد می کند. تیم Envisage قبلاً با 7X Design روی پروژه ای در سال 2019 کار کرده بود و اولین انتخاب برای ساخت Rayo بود.

یک فرآیند طراحی مشترک

Envisage در طول این فرآیند با 7X Design همکاری کرد و پس از اسکن دستی وسیله نقلیه پایه برای تولید یک مدل کامل سه بعدی، مهندسی را بر روی طرح های سه بعدی ارائه شده ارائه کرد. سپس تیم شروع به مهندسی هر پانل جداگانه، ساخت اجزای فیبر کربنی و مونتاژ خودرو برای مطابقت با طراحی با دقت زیر میلی‌متری و یکپارچگی مورد نیاز برای سرعت ۲۷۰ مایل در ساعت کرد. قبل از ساخت نهایی، بخش فناوری‌های رنگ پیشرفته، تمام اجزا را در نارنجی اسپرت رنگ‌آمیزی کرد.

7X Design، Envisage Group را به عنوان یکی از بهترین سازنده ها در جهان می شناسد، با توجه به اینکه توجه آنها به جزئیات باورنکردنی است، چه اجزای مهندسی و چه پانل های نقاشی. هر دو شرکت در هر مرحله با هم کار کرده‌اند و مشتاقانه منتظر همکاری با هم هستند تا به رایو کمک کنند تا پتانسیل خود را به درستی انجام دهد.

از زمان تأسیس در سال 2009، گروه Envisage به پشتوانه توانایی خود در پاسخگویی به نیازهای متغیر مشتری رشد کرد. با چهار سایت در کاونتری، همراه با دفاتر در هند و ایالات متحده، این گروه به سازنده ترجیحی برای مشتریان خودرو در سراسر جهان تبدیل شده است.

تیم استرافورد، مدیر عامل گروه Envisage، گفت: “فستیوال سوپراسپرت یک رویداد فوق العاده بود و توانایی های ما را برجسته کرد. رایو خودروی قابل توجهی است و ما بسیار مفتخریم که چنین نقشی کلیدی در ایجاد آن داشته ایم. رابطه ما با 7X Design قوت به قوت می شود و از هر چالشی لذت می بریم.

Envisage پشتیبانی 7X Design را در طول سفر این هایپرکار ارائه کرده است. پس از تحویل خودروی تمام شده، تیم ها از زمان راه اندازی آن در همپتون کورت، آزمایش در تونل باد در فرودگاه الوینگتون، آماده سازی خودرو برای تست های اعتبارسنجی سرعت آیرودینامیکی آن در IDIADA، اسپانیا، یا نمایش در فستیوال سوپرکار، به همکاری نزدیک با یکدیگر ادامه دادند.

رایو پس از رسیدن به حداکثر سرعت 278 مایل در ساعت در IDIADA، تایید قابلیت آیرودینامیکی 7X Design و طرز کار در Envisage، بدون شک سریع‌ترین وسیله نقلیه یکباره ساخته شده در جهان است. هدف بعدی رسیدن به سرعت 300 مایل در ساعت است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *