نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 11:40 ب.ظ

فولکس واگن ون جدید خود را معرفی کرد. به عصر میکروبوس تمام الکتریکی خوش آمدید.

میشه امیر- 11 مارس 2022

فولکس واگن یک نسخه تولیدی از میکروبوس تمام الکتریکی ID Buzz را در پاریس معرفی کرد که در سه ماهه سوم سال جاری در کشورهای مختلف اروپایی و سپس در اواخر سال 2023 در ایالات متحده، این خودروساز آلمانی در گزارشی اعلام کرد به فروش خواهد رسید.

ID Buzz با سبکی که یادآور ون نمادین T1 فولکس واگن است، دارای یک موتور الکتریکی 201 اسب بخاری و 150 کیلووات است که انتظار می رود بردی معادل 250 مایل داشته باشد.

این خودروی محرک عقب با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی 82 کیلووات ساعتی می تواند به حداکثر سرعت 90 مایل دست یابد. اما فولکس واگن نسخه های دیگری را با باتری ارائه خواهد کرد که خروجی های متفاوتی را ارائه می دهند.

Buzz دو نسخه خواهد داشت: یک باربری و یک ون  و هر دو دارای شارژ 170 کیلوواتی دوطرفه خواهند بود که به وسیله نقلیه امکان شارژ 5 تا 80 درصدی در 30 دقیقه را می دهد. با قابلیت شارژ دوطرفه خود می تواند برق لوازم خانگی را تامین کند. انتقال نیرو و ارتباط خودکار برای انجام این کار از طریق جعبه دیواری دو جهته DC ویژه انجام می شود.

نوع باربری ID Buzz به لطف 40 فوت مکعب ظرفیت خود می تواند پنج نفر را با چمدان در خود جای دهد. این ظرفیت را می توان با تا زدن ردیف دوم صندلی ها تا 78 فوت مکعب افزایش داد، در حالی که ID کاربران Buzz Cargo از فضای عقب 138 فوت مکعبی لذت می برند.

ون برقی علیرغم داشتن فاصله بین دو محور طولانی، مشابه T نمادین، 186 اینچ، شعاع گردشی چشمگیر کمی بیش از 36 فوت دارد.

Buzz نمادی واقعی برای عصر خودروی برقی است. خودرویی که امثال آن فقط فولکس واگن می تواند بسازد. Buzz این سبک زندگی را انتخاب می کند و آن را به زمان ما منتقل می کند: بدون آلایندگی، پایدار، کاملاً شبکه ای، و اکنون برای فصل بزرگ بعدی: رانندگی خودران آماده است. رالف برندشتاتر، رئیس هیئت مدیره خودروهای مسافری فولکس واگن گفت: با این خودرو، ما برای اولین بار موضوعات اصلی استراتژی شتاب خود را در یک محصول گرد هم می آوریم.

کارستن اینترا، رئیس هیئت مدیره برند خودروهای تجاری فولکس واگن، اضافه کرد: Buzz از نظر پایداری به لطف فرآیند تولید و حمل و نقل خود که دارای ردپایی بدون کربن هستند، پیشگام هستند. Buzz همچنین برای مفاهیم جابجایی خودمختار آینده مانند ride pooling – یک سرویس شاتل الکترونیکی زیرمجموعه گروه MOIA که می تواند از طریق یک برنامه رزرو شود، استفاده خواهد شد. بنابراین Bulli الکتریکی نیز بخشی از آینده حمل و نقل درون شهری است.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *