نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 4:11 ق.ظ

ایجاد زنجیره تامین کم کربن – بریتانیا باید انقلاب خالص صفر را رهبری کند

زنجیره تامین کم کربن

14 فوریه 2022 توسط The Manufacturer

بریتانیا باید انقلاب خالص صفر را رهبری کند16.7 میلیون پوند از بودجه تحقیقات و نوآوری بریتانیا (UKRI) قرار است توانایی تولیدی را ایجاد کند که بریتانیا برای رهبری انقلاب برق سبز به آن نیاز دارد.این بودجه بین 10 پروژه مختلف مستقر در سراسر بریتانیا تقسیم خواهد شد که هدف هر کدام کمک به توسعه خودکفایی زنجیره‌های تامین الکترونیک قدرت، ماشین‌ها و درایوهای بریتانیا (PEMD) است.

هدف این بودجه ایجاد پایگاه تولید بریتانیا برای این قطعات و همچنین ایجاد شغل و ایزوله کردن بریتانیا در برابر اختلال احتمالی زنجیره تامین خارج از کشور در آینده است.پروفسور ویل دروری، مدیر برنامه « هدایت انقلاب الکترونیکی» انگلستان گفت:

انقلاب الکتریکی آینده فرصتی را برای قرار دادن بریتانیا در خط مقدم یک صنعت رو به رشد، ایجاد مشاغل تولیدی و رونق در سراسر کشور ارائه می دهد.

با ایجاد یک زنجیره تامین مستقل، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که فناوری‌های انتشار صفر واقعاً انتشار صفر هستند، در حالی که هم اختلالات زنجیره تامین خارج از کشور را کاهش می‌دهیم و هم جایگاه بریتانیا را در خط مقدم صنعت در حال رشد مستحکم می‌کنیم.

10 پروژه ای که توسط زنجیره تامین UKRI برای رقابت NetZero تامین می شود، طیف گسترده ای از فناوری ها و فرآیندها را پوشش می دهد که همگی برای دستیابی به زنجیره تامین NetZero حیاتی هستند.

یک پروژه به رهبری Ricardo UK Ltd، موتورهای الکتریکی پایداری را توسعه می‌دهد که به ازای هر موتور 12 کیلوگرم فلزات کمیاب کمتری نسبت به مدل‌های فعلی نیاز دارند و آنها را پایدارتر می‌کند. این پروژه همچنین بریتانیا را قادر می‌سازد تا تولید موتور و انتقال به حمل‌ونقل الکتریکی را افزایش دهد و در عین حال تأثیر تغییرات در بازارهای بین‌المللی را کاهش دهد.

پروژه‌های دیگر طرح‌هایی را برای توسعه زنجیره‌های تامین مستقل برای تولید طیف وسیعی از قطعات و محصولات PEMD که برای اطمینان از اینکه بریتانیا می‌تواند نقشی پیشرو در آینده حمل‌ونقل الکتریکی، تاسیسات برقی و صنعت ایفا کند، حیاتی است، پوشش می‌دهد.

برای پذیرش کامل آینده NetZero، ما به PEMD نیاز داریم تا انرژی تولید شده توسط پیشرفت فناوری باتری را به طور موثر مهار کند. چالش Driving the Electric Revolution هم خود فناوری‌های PEMD و هم زنجیره‌های تامین مورد نیاز برای تولید آنها را در بر می‌گیرد.

سرمایه گذاری 16.7 میلیون پوندی که امروز اعلام شد بخشی از سرمایه کلی 80 میلیون پوندی است. این سرمایه گذاری از فشار بریتانیا به سمت اقتصاد کربن صفر خالص حمایت می کند و به توسعه زنجیره های تامین فناوری پاک به ارزش 80 میلیارد پوند تا سال 2050 کمک می کند.

علاوه بر سرمایه‌گذاری در نوآوری، 33 میلیون پوند قرار است شبکه‌ای از مراکز صنعتی‌سازی منطقه‌ای ایجاد کند که بر اساس حوزه‌های تخصصی موجود در Strathclyde، ساندرلند، ناتینگهام و نیوپورت است.

علاوه بر این، 6 میلیون پوند از بودجه Driving the Electric Revolution صرف آموزش نیروی کار ماهر می شود که برای حمایت از اقتصاد سبز با فناوری پیشرفته بریتانیا در آینده به آن نیاز داریم.

بریتانیا در حال حاضر در تحقیقات دانشگاهی و صنعتی در طراحی و توسعه در کل زنجیره تامین PEMD پیشرو است. اما قبل از اینکه مجبور شویم این دانش را برای تولید به خارج از کشور منتقل کنیم.این پروژه ها کشور را در موقعیت منحصر به فردی قرار می دهد تا به رهبران جهانی در تولید قطعات PEMD تبدیل شود و سهم قابل توجهی از این بازار جهانی به سرعت در حال رشد را تضمین کند. https://www.themanufacturer.com

استارت‌آپ EV Zypp Electric با کسب ۲۵ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۵ به ۳۰ شهر هند خواهد رسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *