نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 8:23 ب.ظ

متخصص هواپیماهای بدون سرنشین و سرمایه گذاری در تاسیسات تولیدی

https://themanufacturer-cdn-1.s3.eu-west-2.amazonaws.com/wp-content/uploads/2022/01/06014100/Heliguy_SAM-0009.jpg

ارسال شده در 6 ژانویه 2022 توسط The Manufacturer

یک انگلیسی متخصص هواپیماهای بدون سرنشین شمال شرق پس از سرمایه گذاری هنگفت در تأسیسات تولیدی خود، در حال افزایش دستیابی به ارتفاعات جدید است.

heliguy™، مستقر در North Shields، از زمان راه اندازی در سال 2006، خود را به عنوان یک تامین کننده پهپاد برای مشتریان در سراسر جهان تثبیت کرده است.

این شرکت زندگی خود را به عنوان یک خرده فروش هلیکوپترهای کنترل از راه دور آغاز کرد، اما از آن زمان به یک متخصص پهپاد با خدمات کامل تبدیل شده است، با ارائه پهپاد، لوازم جانبی سفارشی، خدمات، تعمیرات، توسعه محصول، آموزش خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین و گردش کار تمام عیاری را انجام می دهد.

طی دو سال گذشته، این تنوع باعث شده است که این شرکت با 38 نیروی پلیس در سراسر کشور، و همچنین آتش نشانی لندن، بندر تاین و تعداد زیادی از مشتریان شخصی و تجاری قراردادهای خود را تضمین کند.

یکی از پروژه‌های اخیر، برای یک نیروی پلیس در جنوب شرقی انگلستان، باعث شد که کارشناسان طراحی این شرکت یک پایه پهپاد سفارشی تولید کنند که به افسران این امکان را می‌دهد تا قدرت سیگنال تلفن همراه و رادیویی را در مناطق صعب العبور مانند مزارع و جاده‌های روستایی آزمایش کنند.

پروژه دیگر طراحی و ساخت، کار با مشتری تجاری – Aerial Ashes – منجر به ایجاد روشی ایمن و حساس برای پراکندگی خاکستر در مکان‌های زیبا و به یاد ماندنی، مانند خارج از دریا یا قله‌های کوه شد.

این گسترش خدمات  و ایجاد یک مرکز تولید اختصاصی در پایگاه تجاری Orion Business Park خود – نه تنها منجر به جذب مشتریان بیشتر شرکت، بلکه کارکنان بیشتری شده است، با تعداد کارکنانش در North Shields اکنون 28 نفر است.

راس امبلتون، متخصص سفارشی سازی در heliguy™، گفت: «ما در همان اوایل زمانی که بازار پهپادها در حال بلوغ بود، شکافی را در بازار شناسایی کردیم و به سرعت خود را به‌عنوان یکی از پیشروترین ارائه‌دهندگان مستقل هواپیماهای بدون سرنشین و لوازم جانبی در بریتانیا تثبیت کردیم.

از آن زمان، ما به سرمایه گذاری سال به سال در کسب و کار ادامه داده ایم و اطمینان حاصل می کنیم که همچنان به مشتریان خود با بالاترین استاندارد ممکن خدمات می دهیم و همچنان به ایجاد فرصت های شغلی برای مردم محلی ادامه می دهیم.

مرکز توسعه و تولید محصول در داخل و رشد کسب و کار مجموعه ای از پرینترهای سه بعدی پیشرفته بوده است که به heliguy اجازه می دهد تا قطعات را در تاسیسات North Shields خود طراحی و تولید کند و زمان و هزینه ها را کاهش می دهد.

این شرکت چاپگرها را پس از دریافت پشتیبانی فنی و کمک هزینه 10.9 میلیون پوندی از پروژه تولید پیشرفته پایدار (SAM) که با همکاری صندوق توسعه منطقه ای اروپا (ERDF)، دانشگاه ساندرلند، خریداری کرد. تا از تولیدکنندگان SME شمال شرق (LEP) برای کشف و معرفی فناوری جدید برای بهبود محصولات یا فرآیندهای خود حمایت کند.

این بودجه از خرید یک چاپگر سه بعدی Markforged X7 پیشرو در بازار پشتیبانی کرد که به شرکت اجازه می‌دهد قطعات را در فیبر کربن تقویت‌شده و کولار چاپ کند و در کنار دستگاه زینترینگ لیزری انتخابی (SLS) و چاپگر سه بعدی Formlabs Fuse 1 کار کند.

این شرکت همچنین یک چاپگر سه بعدی Form 3L SLA را در ماه نوامبر خریداری کرد و قصد دارد در ماه‌های آینده تعدادی ماشین‌آلات تکمیل سطح را خریداری کند زیرا به سرمایه‌گذاری در قابلیت‌های طراحی و ساخت ادامه می‌دهد.

راس اضافه کرد: ارسال تولید قطعات ما در داخل برای گسترش افق هایمان و گسترش به بازارهای جدید کلیدی بود و حمایتی که از SAM دریافت کردیم برای کمک به ما در انجام این کار کلیدی بود.

کارل [گرگ] فوق‌العاده بود زیرا واقعاً این مفهوم را درک کرد. پس از همکاری با او برای شناسایی مناطقی از کسب و کار ما که می‌توانند از تولید مواد افزودنی بهره ببرند و کدام چاپگرهای سه‌بعدی برای نیازهای ما مناسب‌تر هستند، ما به خرید یک چاپگر مرکب Markforged پیشرفته پرداختیم که به ما کمک کرد کاهش چشمگیری در هزینه ها و زمان انجام داشته باشیم. 

همچنین زمان طراحی را به شدت کاهش داده است. اکنون، اگر مدیر عامل یا مشتری ایده‌ای داشته باشد، می‌توانیم یک نمونه اولیه فیزیکی و کارآمد را در عرض یک هفته ایجاد کنیم زیرا هیچ انتظاری برای تامین‌کنندگان شخص ثالث وجود ندارد.

قطعات هوانوردی همچنین باید قوی و سبک باشند، بنابراین امکان چاپ قطعات در فیبر کربن و کولار روی چاپگر Markforged یک مزیت بزرگ برای ما است. این واقعاً به ما کمک کرد تا تجارت خود را ارتقا دهیم و نمی‌توانیم از کارل و تیم به اندازه کافی برای همه حمایت‌هایشان تشکر کنیم.

کارل گرگ، متخصص طراحی محصول و فرآیند در پروژه SAM، گفت: «به عنوان تیمی از مهندسان که در کمک به کسب‌وکارها برای غلبه بر چالش‌های رشد پیشرفت می‌کنند، کار با heliguy™ و مشارکت در کمک به آن‌ها برای برنامه‌ریزی فوق‌العاده بود. آینده به عنوان آنها به نوآوری و رشد و ایجاد شغل در اینجا در شمال شرق ادامه می دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *